Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، افشین مظاهری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: در روزهای بارانی، رودخانه‌ها بخش زیادی گل و لای را وارد سرچشمه گل گل می‌کنند که به کدرورت آن می‌انجامد.

وی تصریح کرد: چشمه گل گل در روزهای بارانی کدر می‌شود که برای سلامتی و بهداشت از پمپاژ آن خودداری می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که آب نزدیک به ۴۰ درصد آب شهر ایلام از چشمه گل گل تامین می‌شود، افزود: در پی مکاتبات و کسب اعتبارهای لازم برای بهبود سرچشمه آب گل گل هستیم.

مدیر عامل آب و فاضلاب استان ایلام به وضعیت آب و فاضلاب استان اشاره کرد و گفت: فراوانی آب در فصل زمستان سبب شکستگی و گرفتگی شبکه آبرسانی استان شده است.

وی افزود: گرفتن مجوز از شهرداری ایلام برای برطرف کردن شکستگی‌ لوله‌های سطح شهر سرعت خدمت رسانی شرکت آب و فاضلاب را پایین آورده است.

مظاهری بیان داشت: شهروندان با شماره گیری کد ۱۲۲ می‌توانند شکستگی‌ لوله‌های خانگی و شهری را گزارش دهند و شاهد خدمات مورد نیاز باشند.

وی ادامه داد: به علت کمی اکیپ‌های رفع  گرفتگی و شکستگی شبکه‌ آب و فاضلاب، توان رسیدگی هم‌زمان به چند گزارش را نداریم و شاید دیرتر در محل واقع حضور یابیم.

مظاهری با بیان این که سد آب ایلام سرریز کرده، گفت: بارش‌های انبوه اخیر به معنای رشد ذخیره‌های آبی استان نیست چرا که ذخیره سازی نیاز به ظرفیت بالای پمپاژ و ایجاد ایستگاه‌های جدید دارد که هزینه بردار است.

وی ادامه داد: شهروندان باید همچنان در مصرف آب صرف جویی کنند و فریب فراوانی باران را نخورند.

مدیر عامل آب و فاضلاب استان ایلام گفت: سال اخیر در شهر ایلام، مصرف آب روزانه هر خانوار کاهش یافته اما با توجه به رشد روز افزون جمعیت، مصرف روزانه آن افزایش داشته است.

انتهای پیام/ب

تامین۴۰ درصد آب شهر ایلام از چشمه گل گل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش باران اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۰۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد،  در بارش های اخیر تا ساعت ۱۸:۳۰ دیروز چهارشنبه ۱۲اردیبهشت ۱۴۰۳ در دیشموک ۱۱ میلیمتر، سرآسیاب یوسفی ۹،سراب ننیز ۸، ستنگان ۷.۵،یاسوج فرودگاه ۷.۲،قلعه رئیسی ۷،موشمی زیلایی ۷،ده برآفتاب ۶.۵،دوگنبدان ۶.۲،دلی خمسیر ۶،دشتروم ۶،سی سخت ۵.۷،وزگ ۵.۵،گنجه‌ای ۵.۵،سیرون شبلیز ۵،لیکک ۴.۲،دهدشت ۴.۱،مارگون ۴،ممبی ۴،کالوس ۴،کریک ۴،تنگ پیرزال ۳،دیل ۳،باشت ۲.۵،لنده ۲.۵،بوستان ۲.۵ و امامزاده جعفر ۲ میلیمتر باران بارید. 

بارش باران در برخی از مناطق کهگیلویه و بویراحمد همچنان ادامه دارد. 

دیگر خبرها

  • لحظه سرریز شدن یک سد ایران بعد از بارش‌های اخیر را ببینید
  • ترمیم خط انتقال آب ۲۰۰ خانوار روستای دشت اکبر دهلران
  • تمام جاده‌های اصلی و فرعی استان ایلام باز است
  • خط آب روستای «دشت‌اکبر» متصل شد
  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • پرچمدار ویوو با باتری غول‌پیکر معرفی شد/ عکس
  • حمایت آبفای کشور از پروژه های اولویت دار ایلام در حوزه آبرسانی
  • اجرای پروژه ذخیره آب در بندر امام‌حسن بوشهر
  • سازه‌های آبخیزداری سمنان ۶ میلیون مترمکعب رواناب بارش‌ها را ذخیره کرد