Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا محجوب در خصوص وضعیت کارگران معترض هفت تپه با اشاره به اینکه وضعیت کارگران فولاد اهواز و کارگران هفت تپه سه شنبه در کمیسیون اجتماعی مشخص می شود افزود: مسأله خصوصی سازی اصلی ترین مشکل کارگران این شرکت هاست.

مخالف خصوصی سازی هستیم

وی تصریح کرد: از همان ابتدا با خصوصی سازی مخالف هستیم و تا زمانی که این مسأله ادامه داشته باشد این روند نیز ادامه دار خواهد بود زیرا در خصوصی سازی مقررات منفعت طلبانه تنظیم شده است و این باعث شده به جای اینکه کارگران یک صنعت هدف باشند منافع مادی مورد هدف قرار میگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: زمانی که فروش تابعی از مزایده ها و یک سری ترتیب های خاص باشد سوداگران متوجه صنایع ما شده و در حالیکه  پول ندارند آمده اند که با قمار صاحب جایی شوند. اغلب کسانی که کارخانه خریداری می کنند هدفشان راه اندازی کارخانه نیست زیرا شناخت کافی ندارند.

محجوب اظهار کرد: شرکت های ما عمدتا در این چند سال قربانی تصمیم های نابجایی که از آیین نامه ها و مصوبات  اجرایی بوده  متضرر شده اند.

خصوصی سازی مشکل ساز است

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر در مجلس تصریح کرد: خصوصی سازی علت این همه بیچارگی است، اما برای رسیدگی به عوارض و ترتیبات آن کمیسیون اجتماعی این هفته جلسه دارد. احتمالا گزارشی را تنظیم کرده و در صحن قرائت خواهیم کرد./ خانه ملت

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۰۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد: اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد / فیلم

رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد: اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد / فیلم

دیگر خبرها

  • وضعیت «نارنجی» هوا در دو شهر خوزستان
  • آخرین وضعیت پروژه‌ های ‌راهسازی‌ اهواز تا چذابه
  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان
  • چراغ سبز تغییر نام باشگاه استقلال تهران
  • رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد: اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد / فیلم
  • اردبیل و اهواز ابتدا و انتهای مدار کیفیت هوای کشور
  • اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان
  • اعلام نحوه واگذاری سهام به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون
  • عواقب بند س تبصره ۶ قانون بودجه | وقتی برای معافیت‌ها سقف تعیین شود چه می‌شود؟