Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلیل زاده می گوید با ادامه این روند، پرسپولیس تا نیم فصل 6-5 بازیکن مصدوم دیگر خواهد داشت.

طرفداری- شجاع خلیل‌زاده پس از تساوی پرسپولیس برابر تراکتورسازی اظهار داشت:

به تراکتورسازی و هواداران خوبی که دارد تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه مسابقات نتیجه بگیرند. هم امروز خوب بازی کردیم و خیلی موقعیت داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی درباره حواشی تماشاگران و نشان دادن پرچم ژاپن از سوی تماشاگران تراکتورسازی گفت:

  من حواشی ندیدم و هواداران تراکتورسازی هم تیم خودشان را تشویق کردند. حواسم به بازی بود و پرچم ژاپن را ندیدم. خداراشکر هواداران، دو تیم را تشویق کردند و حواشی وجود نداشت.

خلیل‌زاده درباره برخوردهایش با مسعود شجاعی عنوان کرد:

آقا مسعود کاپیتان و بزرگ ما است و من به او احترام می‌گذارم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره مصدومان پرسپولیس گفت:

متاسفانه در بازی امروز هم ما 2 تا مصدوم دادیم و فکر می‌کنم همینطور ادامه دهیم تا نیم فصل 5-6 نفر مصدوم خواهیم داشت.

به نقل از تسنیم، وی درباره صحنه گل آفساید تراکتورسازی تصریح کرد:

در آن صحنه توپ به سر من خورد ولی فکر می‌کنم احسان حاج صفی یکی دو متر در آفساید بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۰۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشمک تراکتور به سهمیه آسیا با سوپرگل شجاع

تیم فوتبال تراکتورتبریز موفق شد در چارچوب هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۲ بر صفر فولاد خوزستان را مغلوب کند.

به گزارش تابناک ورزشی، دیدار تیم‌های تراکتور تبریز و فولادخوزستان در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ فوتبال از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار شد که در نهایت با برتری ۲ بر صفر تراکتور به پایان رسید.

فولاد برای جدا شدن از منطقه سقوط نیاز به ۳ امتیاز کامل این دیدار خانگی داشت و در مقابل حمید مطهری به دنبال کسب اولین برتری با تراکتور بود تا با توجه به توقف سپاهان اصفهان، بتواند به رتبه سوم جدول و کسب سهمیه آسیایی نزدیک‌تر شود.

شاگردان حمید مطهری خیلی زود در دقیقه ۱۴ موفق شدند گل اول را به ثمر برسانند. ارسال آلوز از روی نقطه کرنر در محوطه جریمه فولاد با ضربه قیچی برگردان تماشایی شجاع خلیل‌زاده وارد دروازه میزبان شد.

در دقیقه ۷۸ جفرسون باهیا با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا کار برای فولاد در ادامه دیدار سخت‌تر شود. در حالی که فولاد به دنبال گل تساوی بود این تراکتور بود که در دقیقه ۸۷ گل دوم را به ثمر رساند. روی یک ضد حمله سجاد آشوری که تازه به میدان آمده بود در موقعیت تک به تک قرار گرفت و با یک پاس در عرض ریکاردو آلوز را در مقابل دروازه خالی فولاد قرار داد تا این هافبک پرتغالی به راحتی دروازه کنت را باز کند.

با این نتیجه تیم تراکتور ۴۴ امتیازی شد و در رتبه چهارم قرار گرفت و در مقابل فولاد با ۲۲ امتیاز در رتبه پانزدهم ماند تا یک قدم دیگر به سقوط نزدیک‌تر شود.

ترکیب ابتدایی فولاد خوزستان: کریستوفر کنت، موسی کولیبالی، جفرسون باهیا، علی شجاعی، حمید بوحمدان، سینا مریدی، احسان پهلوان، محمد علی‌نژاد، ساسان انصاری، محمد عسکری و لوسیانو پریرا.

سرمربی: عبدالله ویسی

ترکیب ابتدایی تراکتور تبریز: حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیرحسین حسین‌زاده.

سرمربی: حمید مطهری

تیم داوری: بیژن حیدری، علی احمدی، یوسف مغروری و مسعود حقیقی/ ناظر: حسن کامرانی فر

دیگر خبرها

  • چشمک تراکتور به سهمیه آسیا با سوپرگل شجاع
  • گل قیچی برگردان زیبای شجاع خلیل زاده مقابل فولاد (فولاد - تراکتور)
  • گل اول تراکتور به فولاد + فیلم
  • شهاب زاهدی: گلزنی برای پرسپولیس سخت بود، در ژاپن راحت گل می‌زنم
  • پیغام شهاب زاهدی از ژاپن برای یک نفر: عیسی گل بزن!
  • شورای تامین مجوز حضور زنان را صادر نکرد؛ ترکش‌های حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان؟
  • کشدارترین حواشی قبل از بازی پرسپولیس و سپاهان بی‌تاثیر بود؛ بدون دست هم می‌توانست بازی کند!
  • رافت: خیلی ها دوست دارند تمرکز پرسپولیس بهم بخورد/ سرخپوشان نباید برابر نساجی اسیر حواشی شوند
  • زمانی که پرچم کشورم را میان تماشاگران می‌بینم، بسیار افتخار می‌کنم
  • پیگیری حواشی پرسپولیس-سپاهان؛ وزیر ورزش خطاب به تاج: گزارش آسیب‌شناسی را ظرف یک هفته ارائه کنید