Web Analytics Made Easy - Statcounter

شایان مصلح بازیکن پرسپولیس گفت: تلاش‌مان را کردیم اما متاسفانه توپ‌هایمان گل نشد. ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، شایان مصلح پس از تساوی بدون گل پرسپولیس برابر تراکتورسازی اظهار داشت: بازی خوبی بود و تلاش‌مان را کردیم ولی متاسفانه توپ‌هایمان گل نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم بازی‌های بعدی‌مان را ببریم. 

وی درباره این موضوع که کاپیتان‌های دو تیم پیش از بازی بیانیه داده بودند، گفت: فکر نکنم که در فوتبال بازی را متوقف کنند. درباره شعارهای تماشاگران و توقف بازی هم باید از کاپیتان‌های دو تیم بپرسید. فوتبال اینقدر ارزش ندارد که هواداران به هم بی‌احترامی کنند. 

مصلح درباره گل آفساید تراکتورسازی عنوان کرد: من درباره داوری این دیدار صحبت نمی‌کنم و هنوز هم فیلم بازی را ندیده‌ام. 

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره مصدومیتش گفت:  هنوز نمی‌دانم مصدومیت همسترینگ پایم کشیدگی است یا گرفتگی. فردا دکتر نظر می‌دهد. 

وی در پایان درباره  این موضوع که هواداران تراکتورسازی پرچم ژاپن را در دست داشتند، تصریح کرد: بله من در زمین مسابقه این صحنه را دیدم و کار درستی نبود. 

محمود خوردبین: بازیکنان پرسپولیس خوب بازی کردند اما نتیجه نگرفتند

 

انتهای پیام/ 

R1414/P1015135/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس تهران پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۰۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناس داوری بازی پرسپولیس و نفت/ پنالتی سرخ‌ها درست بود

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و پرسپولیس امروز پنج‌شنبه ۳۰ فروردین در هفته بیست و چهارم لیگ برتر رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود سرخ‌ها به پایان رسید تا با یک بازی بیشتر نسبت به استقلال تهران در صدر جدول قرار گیرد.

نوذر رودنیل کارشناس داوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در رابطه با قضاوت داور در این بازی اظهار داشت: گل اول پرسپولیس کاملاً درست بود و بازیکن نفت پیش از بر خواستن دانیال اسماعیلی فر تعادل خود را از دست داد و بازیکن پرسپولیس نقشی روی زمین خوردن بازیکن نفت نداشت.

او ادامه داد: پرسپولیس در دقیقه ۱۳ بار دیگر به گل رسید که به درستی این گل آفساید اعلام شد. پس از آن و در نیمه اول گئورگی گولسیانی بازیکن نفت را نقش بر زمین کرد که داور به درستی به مدافع پرسپولیس کارت نشان داد.

او خاطرنشان کرد: در دقیقه ۵۳ بازیکن نفت مانع از ایجاد حمله برای پرسپولیس شد و باید اخطار می‌گرفت و در دقیقه ۶۰ به سود نفت باید کرنر گرفته می‌شد که داور به اشتباه ضربه دروازه اعلام کرد.

کارشناس داوری در خصوص اعلام پنالتی برای پرسپولیس گفت: در دقیقه ۶۹ و در حالی که بازیکن نفت پشت به توپ بود اما توپ به دست او برخورد کرد و مانع از رسیدن آن به بازیکن پرسپولیس شد و پنالتی به درستی گرفته شد.

کد خبر 6082151

دیگر خبرها

  • نگاهی بر چند خبر ورزشی استان قزوین 
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس درست بود؟
  • کارشناس داوری بازی پرسپولیس و نفت/ پنالتی سرخ‌ها درست بود
  • امیدواریم بدشانسی های تیم نساجی پایان یابد
  • مالک باشگاه تراکتور: سرمربی بعدی هم خارجی است
  • برزیل ایران نیازمند حمایت هواداران
  • هر باشگاهی آرزوی داشتن بازیکنان سپاهان را دارد/ راه سپاهان با مورایس و کادرفنی‌اش درست است
  • حمایت هواداران را نیاز داریم
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است