Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@21:24:52 GMT

آخرین وضعیت مصدومیت مصلح و کامیابی نیا

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۷۰۶۳۸

آخرین وضعیت مصدومیت مصلح و کامیابی نیا

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کارهای اولیه درمانی روی شایان مصلح انجام شده است، اما فردا و پس از بررسی نهایی میزان مصدومیتش مشخص خواهد شد.

به گزارش مشرق، دکتر حقیقت پس از پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی در خصوص وضعیت بازیکنان مصدوم سرخپوشان تهرانی اظهار داشت: با توجه به فشردگی مسابقات تیم فوتبال پرسپولیس و تقویمی که سازمان لیگ برای ما در نظر گرفته است، بازیکنان فشار مضاعفی را تحمل می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از بازیکنان ما مانند سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده و کمال کامیابی‌نیا با وجود آسیب‌دیدگی باغیرت برای تیم به میدان می‌روند.

بیشتر بخوانید:

بازیکن پرسپولیس با آمبولانس راهی بیمارستان شد +عکس

وی در خصوص وضعیت کتف کمال کامیابی‌نیا عنوان کرد: مشکل کتف کمال کاملاً برطرف نشده است، اما او نیز با توجه به حساسیت مسابقات و کمبود بازیکن تلاش می‌کند تیم را کمک کند. متأسفانه در نیمه دوم دیدار با تراکتورسازی دوباره کتف کمال در رفت و ما او را به بیمارستان اعزام کردیم. در حال حاضر نیز کارهای اولیه انجام شده و قرار است مجدداً کتف کامیابی‌نیا را جا بیندازند.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت مصدومیت شایان مصلح نیز گفت: کارهای اولیه درمانی روی شایان انجام شده است، اما باید برای تشخیص دقیق مصدومیت او فردا (دوشنبه) بررسی‌های نهایی را انجام بدهیم.

حقیقت راجع به مصدومیت پی‌درپی کامیابی‌نیا از ناحیه کتف عنوان کرد: کامیابی‌نیا باید صد درصد عمل جراحی انجام بدهد، اما همان‌طور که گفتم فشردگی مسابقات باعث شده است که ما در حال حاضر این کار را انجام ندهیم. ان‌شاءالله در اولین فرصت تلاش خواهیم کرد کتف کمال را جراحی کنیم تا او پس از دوران نقاهت با خیال راحت برای تیم به میدان برود. در حال حاضر نیز سعی می‌کنیم با برطرف کردن مشکل کتف کمال، هرچه زودتر او را به تیم اضافه کنیم.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز ظریف آخرین وضعیت پرسپولیس تراکتورسازی شایان مصلح فوتبال کمال کامیابی نیا لیگ برتر مصدومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۰۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت زندگی تنها شهید فرانسوی دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب

«موسیو کمال» داستانی است از زندگی جوانی فرانسوی به نام ژروم است. او بعد از مسلمان شدن در جنگ تحمیلی ایران شرکت می‌کند.

به گزارش مشرق، بهزاد دانشگر با کتاب «موسیو کمال» به نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران می‌آید. این کتاب داستانی است از زندگی جوانی فرانسوی به نام ژروم. او بعد از مسلمان شدن برای تقویت باورهای دینی خود به ایران سفر می‌کند، در قم درس طلبگی می‌خواند و در آخرین روزهای جنگ تحمیلی به آرزوی دیرینش می‌رسد و می‌شود تنها شهید اروپایی دفاع مقدس.

در بخشی از این کتاب می‌خوانید:

«گفت: مادرت برات بمیره! پس تو چرا هیچ زنی دنبال تابوتت نیست قربونت برم؟!» یکدفعه انگار همه ساکت شدند. نفس نمی‌کشیدیم انگار. به خودمان آمدیم. همه‌مان مرد بودیم. یک تعدادی سیاه آفریقایی. یک تعدادی با جثه‌های ریز مالزیایی. چندتایی سرخ و سفیدِ ترک. بقیه هم ایرانی؛ اما همه مَرد. بعد یکی از بین جمعیت در آمد گفت: مادرش مرده خانوم. اگه نمرده بود هم، نمی‌تونست بیاد بالا سر بچه‌ش. همه کس‌وکارش فرانسه‌ن. زن زیر لب ذکری گفت و بعد گفت: پس برید اون‌طرف تا من بیام به‌جای مادرش براش گریه کنم.»

«ژروم ایمانوئل» معروف به «کمال کورسل» ۹ آوریل ۱۹۶۴ در پاریس از مادری فرانسوی و پدری تونسی چشم به جهان گشود. پدرش با نام محمد از مهاجرین تونسی بود که برای کار به فرانسه آمده و در همانجا ماندگار شده بود. ژروم به تبعیت از مادرش آیین مسیحیت را برگزیده بود. وی در دوران نوجوانی سفری به تونس داشت و در آنجا با اسلام آشنا شد و در سن ۱۷ سالگی به دین مبین اسلام و مذهب اهل تسنن گرایش یافت.

شهید کورسل، مسیر طولانی از پاریس تا مرصاد، از مسیحیت تا تشیّع، از زندگی در قلب اروپا تا شهادت در جنگ میان ایران اسلامی و همه دنیای کفر را در هفت سال طی کرد و نامش به عنوان تنها شهید اروپایی دفاع مقدس ثبت شد.. مزار مطهر این شهید والامقام در گلزار شهدای علی‌بن‌جعفر (ع) قم، قطعه ۱۸ ردیف دوم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • روایت زندگی تنها شهید فرانسوی دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب
  • اتفاق خوب برای پرسپولیس در بازی با نساجی
  • اتفاق امیدوارکننده برای سپاهان در مصاف با پرسپولیس
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • کلین شیت خاص برای علیرضا بیرانوند
  • وضعیت میدان در جنگ شناختی را رسانه‌ها و روایت‌ها تعیین می‌کنند
  • آیا فرشتگان می توانند کاری غیر از عبادت را در پیش گیرند؟
  • امیری در تلاش برای جانشینی عالیشاه در قائمشهر