Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مسیح‌الله معصومی شامگاه امروز همزمان با میلاد پیامبر و امام صادق، در آئین افتتاحیه پیاده‌راه مسیر سبزه میدان تا میدان انقلاب، با اشاره به اهمیت اجرای پروژه پیاده‌راه در این مسیر با هدف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در بافت هسته مرکزی شهر زنجان، اظهارداشت: مجموعه مدیریت شهری در تلاش برای ارتقای جایگاه شهر زنجان همپای دیگر شهرهای کشور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار زنجان با بیان اینکه اجرای پروژه‌های عمرانی و توسعه شهر زنجان از مهمترین اولویت‌های مجموعه مدیریت‌شهری زنجان است، ادامه داد: اجرابی پروژه‌های زیر بنایی در شهر حائز اهمیت است.

معصومی همچنین با اشاره به تلاش‌های مجموعه مدیریت‌شهری زنجان تصریح کرد: هدف این مجموعه اجرای پروژه‌ها و طرح‌های بلندمدت در راستای توسعه و عمران شهری بوده است.

شهردار زنجان همچنین گفت: پارک بانوان غرب شهر زنجان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار زنجان، هدف از اجرای طرح پیاده‌راه در شهر زنجان را توسعه و رونق کسب و کار دانست و گفت: پیاده‌راه آبرویی برای شهر زنجان خواهد بود.

معصومی همچنین نقش مردم در راستای همکاری و مشارکت با شهرداری را مهم ارزیابی کرد و گفت: پرداخت به موقع عوارض به شهرداری باعث تسهیل مطالبات شهروندان از شهرداری خواهد شد.

شهردار زنجان اضافه کرد: تعامل بین اعضای شورای‌شهر و شهرداری باعث پیشرفت و توسعه بیش از پیش در مدیریت شهری خواهد شد.

به گفته شهردار زنجان هر خروجی در راستای عمران‌شهری همراه با دردسر است و شهروندان باید عذر مجموعه مدیریت‌شهری و شهردار زنجان را بپذیرند.

گفتنی است، اسماعیل دویران، رئیس شورای‌شهر زنجان نیز در پایان این مراسم خبر از آغاز پروژه عظیم سبزه میدان در آینده نزدیک داد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شهرداری زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۰۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه با ابلاغ و اجرای طرح جامع

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مرتضی پیری اظهار کرد: برنامه ها و فعالیت شوراها باید بر مبنای شعار سال ۱۴۰۳ جهش تولید با مشارکت مردم باشد.

وی با اشاره به اینکه شوراها نماد مشارکت مردمی هستند، افزود: امیدوارم در سالی که مقام معظم رهبری سال تولید و مشارکت مردمی نامیدند؛ دولتمردان و قانون‌گذاران ما همگی دست به دست هم داده تا بتوانیم به نحو احسن در تحقق شعار سال گام برداریم.

عضو شورای اسلامی شهر ادامه داد: اعضای شورا از استاندار آذربایجان‌غربی خواستار تسریع در یکی از اصلی‌ترین مطالبات شهروندان ابلاغ و اجرای طرح جامع شهر ارومیه بوده که نقش اساسی برای رونق ساخت و ساز، رونق اقتصادی و توسعه شهر ارومیه دارد.

وی تصریح کرد: آزادی و استقلال عمل اعضای شورا در تصمیمات موجبات افزایش خلاقیت شوراها را فراهم کرده و شرایط توسعه پایدار را به نفع جامعه رقم زده و از این منظر تمدن‌سازی وتمدن آفرینی را برای جامعه به ارمغان خواهد آورد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در پایان با اشاره به لزوم تشکیل جلسات همفکری با مقام عالی استان و معاونین در راستای بررسی و حل مشکلات شهری خاطرنشان کرد: شورا در جهت آبادانی، توسعه و پیشرفت شهری با تمام توان در کنار ارگان‌های دولتی و اجرایی بوده و در جهت رفع مشکلات شهری و شهروندی همپای سازمان‌ها و نهادهای اجرایی است

دیگر خبرها

  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه با ابلاغ و اجرای طرح جامع
  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • از بین رفتن کلونی‌های معتادان متجاهر در تهران
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین طرح‌ها در شورا‌هاست
  • کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند