Web Analytics Made Easy - Statcounter

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا گفته معترضان به اوضاع اقتصادی در فرانسه رفتار بد اتحادیه اروپا با آمریکا را در نظر نمی‌گیرند.

ترامپ روز یکشنبه قبل از عزیمت به سمت باشگاه گلفش در توئیتر نوشت: «تظاهرات‌های خشونت‌آمیز و بزرگ در فرانسه این را در نظر نمی‌گیرند که اتحادیه اروپا در زمینه تجارت یا پرداخت‌های منصفانه و معقول در ازای محافظت نظامی فوق‌العاده ما چقدر با آمریکا بد رفتار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو موضوع، بایستی به زودی اصلاح شوند.»

منبع: پارسینه

کلیدواژه: اعتراضات ترامپ رئیس جمهور اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۱۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوضاع عجیب فوق‌ستاره فوتبال ایران در اروپا!

به گزارش "ورزش سه"، پس از مطرح شدن اخبار انتقال طارمی به اینترمیلان و امتناع ستاره ایرانی از تمدید قرارداد با پورتو، مطابق انتظار شرایط این بازیکن در تیمش متزلزل شد اما میزبان کنار رفتن او از تفکرات تاکتیکی کونسیسائو تا حدود بسیار زیادی غیرمنتظره بود.

طارمی که هشت مسابقه از 26 بازی این فصل تیمش در لیگ پریمیرا را در کل از دست داده، در هفده بازی دیگر تنها سیزده بار به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب تیمش قرار گرفته است و یک بار به کلی بازی نکرده است.

او در این هفده مسابقه تنها سه گل زده و یک پاس گل داده و از اتفاق چهار بار با پورتو شکست را تجربه کرده است. چهار باری که تمام شکست های این تیم را شامل شده و در واقع پورتو در بازی هایی که این مهاجم به میدان نرفته، شکست ناپذیر بوده است.

طارمی که این هفته با آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا روبرو شد و برای دقایقی در ترکیب تیمش به میدان رفت، هرچه به مقطع پایانی فصل نزدیک تر می شود، سهم کمتری در اندیشه های تاکتیکی سرمربی موفق پورتو پیدا می کند که بی تردید این موضوع با جدایی اش در پایان فصل، بی ارتباط نیست.

دیگر خبرها

  • استقلال نظامی اروپا از آمریکا؛ از رویا تا واقعیت
  • گلایه اروپایی‌ها از قانون هوش مصنوعی: تلخ به کام ما، شیرین به کام چین و آمریکا!
  • موافقت اتحادیه اروپا با افزایش ۵ میلیارد یورویی کمک‌ها به ارتش اوکراین
  • شورای اروپا بسته ۵ میلیارد یورویی کمک نظامی به اوکراین را تصویب کرد
  • واکنش تند مقامات آمریکا و اروپا به پیروزی دوباره پوتین | این انتخابات مضحک، ساختگی و باطل است...
  • خشم کشورهای اروپایی از سیاست‌های اقتصادی آلمان
  • هرکشور چند نماینده در پارلمان اروپا دارد؟
  • کمک ۸ میلیارد دلاری اروپا به مصر
  • اوضاع عجیب فوق‌ستاره فوتبال ایران در اروپا!
  • پوتین در اروپا پیش می‌رود و ترامپ به او می‌گوید هر کاری که می‌خواهی بکن!| بایدن: او بیش از حد سالمند و فاقد سلامت روانی برای ریاست جمهوری است