Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-06@22:44:40 GMT

استقلال به برد لبخند زد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۷۱۲۱۴

استقلال به برد لبخند زد

استقلال در بازی برابر حریف همنام خود به پیروزی رسید.

در آخرین بازی این هفته، استقلال خوزستان و استقلال از ساعت 17:35 امروز در ورزشگاه غدیر اهواز برابر هم قرار گرفتند. این بازی در حالی آغاز شد که استقلال خوزستان پس از برکناری داریوش یزدی، برای ادامه فصل با سید سیروس پورموسوی سرمربی سابق فولاد به توافق رسید تا هدایت این تیم را بر عهده بگیرد اما پورموسوی در ادامه تصمیم خود را عوض کرد و از هدایت این تیم استعفا داد تا کریم بوستانی هدایت اهوازی ها را در این بازی بر عهده بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن این که ایمان مبعلی  کاپیتان استقلال خوزستان بعد از درگیری با یک لیدر در خوابگاه تیم اقدام به ترک اردو کرده بود که در نهایت به جمع بازیکنان بازگشت.
در این شرایط، فرزین گروسیان، احمد آل نعمه، ساسان شیرمردی، ایوب کلانتری، رضا درویشی، وحید خشتان، ایمان مبعلی، مصطفی کیانی، مهرداد پور ابوالقاسم، میثم شاه مکوند زاده و فرید امیری برای استقلال خوزستان در ترکیب قرار گرفتند و وینفرد شفر هم سیدمهدی رحمتی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، فرشاد محمدی مهر، میلاد زکی پور، علی کریمی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، وریا غفوری، روح الله باقری و الحاجی گرو را به میدان فرستاد. این در شرایطی بود که مرتضی تبریزی و مهدی قائدی در لیست 18 نفره این تیم قرار نداشتند.
میزبان بازی را هجومی آغاز کرد و در دقایق ابتدایی یکی دو موقعیت نصفه و نیمه ایجاد کرد اما آبی‌های پایتخت خیلی زود به خود آمدند و بازی را در دست گرفتند و در دقیقه 11 توسط روح‌الله باقری نخستین حمله جدی بازی را روی دروازه استقلال خوزستان ایجاد کردند که از دست رفت. در ادامه حملات استقلال بیشتر شد و اسماعیلی موقعیت خوبی به دست آورد که ضربه او در دقیقه ۱۸ با واکنش عالی گروسیان همراه شد. حملات استقلال ادامه یافت و روح‌الله باقری در دقیقه ۲۹ روی پاس اسماعیلی و با فراری زیبا از سد گروسیان عبور کرد و گل اول بازی را به ثمر رساند. با افزایش شدت باران، محمد حسین زاهدی‌فر داور مسابقه، دقایقی بازی را متوقف کرد. در ادامه دو تیم فرصت خاصی را روی دروازه یکدیگر ایجاد نکردند تا نیمه اول با همان یک گل به اتمام برسد.
در نیمه دوم، استقلال خوزستان دو تعویض انجام داد و یونس دلفی بازیکن جوان این تیم به میدان آمد و چند دقیقه بعد هم مبعلی از میدان خارج شد. در این نیمه، استقلال باز هم فرصت های خوبی را برای گلزنی به دست آورد اما گروسیان دروازه بان استقلال خوزستان با واکنش های خود مانع از باز شدن بیشتر دروازه تیمش شد. در دقیقه 59، سانتر ایوب کلانتری با ضربه قیچی برگردان دلفی همراه شد اما توپ با اختلاف کم به بیرون رفت. در دقیقه 62، پاس کات بک غفوری با ضربه فرشید باقری همراه شد اما واکنش دیدنی گروسیان مانع از گل شدن توپ شد و در دقیقه 63 نیز، ضربه چیپ غفوری با واکنش زیبای گروسیان به بیرون رفت. دقیقه 77، چرخش زیبای گرو با ضربه او همراه شد اما واکنش زیبای گروسیان این موقعیت عالی را از استقلال گرفت. در دقیقه 80 استقلال اولین تعویض خود را انجام داد و طارق همام به جای روح الله باقری به زمین آمد. در دقیقه 88 هم فرشید باقری شوت از راه دوری را روانه دروازه استقلال خوزستان کرد که گروسیان با شیرجه ای مانع از باز شدن دروازه تیمش شد. در دقیقه 90 هم مارکوس نویمایر به جای اسماعیلی وارد زمین شد. در ادامه هم میزبان نتوانست کاری از پیش ببرد تا استقلال در نهایت پیروز شود و پس از 3 بازی نبردن در لیگ و جام حذفی، طعم شیرین برد را بچشد.



 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۱۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی سپاهان و استقلال خوزستان + فیلم

دیدار دو تیم سپاهان و استقلال خوزستان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال خوزستان در چارچوب دیدار هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۱۰ _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه نقش‌جهان مقابل هم صف‌آرایی کردند.

شهریار مغانلو در دقیقه ۱+۴۵ برای سپاهان و جواد آقایی‌پور ۶۷ برای استقلال خوزستان گلزنی کردند.

خلاصه بازی سپاهان و استقلال خوزستان کد خبر 751236

دیگر خبرها

  • عزت‌‎اللهی در نقش مهندس الاهلی!
  • جملات وایرال شده پیمان یوسفی در وصف نکونام!
  • خلاصه بازی استقلال 2 - ذوب آهن 1
  • احیای استقلال بعد از دو سکته ناقص/ خارجی‌ها صدر را آبی نگه داشتند
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال خوزستان + فیلم
  • سپاهان درخانه مقابل گزینه سقوط کامبک خورد
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • ریزش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • زیرش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • گودبرداری غیراصولی عامل زیرش ساختمان مسکونی در اهواز