Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-07@17:04:57 GMT

آغاز مسابقات قرآنی ارتش

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۷۱۲۳۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان فرمانده گروه 44 توپخانه اصفهان گفت: سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن منطقه‌ای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به میزبانی شهرستان خمینی شهر از از پنجم تا هفتم آذر در امامزاده سید محمد (علیه السلام) خمینی ‌شهر آغاز می‌شود.
امیر سرتیپ دوم ستاد عباس دادستانی افزود: این مسابقات با حضور بیش از 300 نفر از قاریان پایور و وظیفه برادر ارتشی از استان‌های اصفهان، فارس، سیستان و بلوچستان، کرمان و چهار محال و بختیاری برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: شرکت کنندگان در این مسابقات در رشته‌های حفظ، مفاهیم، اذان و قرائت و در بخش های حفظ کل قرآن، 25 جزء، 10 جزء، پنج جزء و سه جزء با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
فرمانده گروه 44 توپخانه ارتش ادامه داد: 80 نفر از قاریان شرکت کننده در این مسابقات از استان اصفهان هستند که 14 نفر از کارکنان پایور و وظیفه گروه توپخانه 44 اصفهان هستند.
شهرستان خمینی شهر در پنج کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان خبرگزاری صدا و سیما خمینی شهر مسابقات قرآنی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۱۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشان میزبان مسابقات بسکتبال کشوری شد

رئیس اداره ورزش کاشان از میزبانی کاشان در مسابقات مرحله دوم دور رفت مسابقات بسکتبال کشوری خبر داد. - اخبار استانها -

محمدجواد سلامیان‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به برگزاری مسابقات لیگ بسکتبال کشوری، اظهار داشت: این دوره از مسابقات دور رفت مرحله دوم لیگ بسکتبال کشور است که از فردا در کاشان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مرحله دوم هشت گروه وجود دارد، افزود: از هر گروه دو تیم به 16 تیم برتر صعود کرده و یک تیم نیز از دور مسابقات حذف شده است و در هر گروه نیز سه تیم قرار دارد تیم بسکتبال تاک کاشان در گروه M این مسابقات قرار دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان در بیان مسابقات لیگ بسکتبال کشور در این شهرستان ابراز داشت: مسابقات از فردا به مدت سه روز در سالن ورزشی تختی کاشان برگزار می‌شود و تیم‌های گروه M مسابقات بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته به مصاف حریفان خود می‌روند.

وی گفت: فردا تیم بسکتبال تاک کاشان از ساعت 16 به مصاف نفت تهران می‌رود و روز پنجشنبه نیز تیم نفت تهران در مقابل تیم بسکتبال خانه بسکتبال گرگان صف‌آرایی می‌کند و در روز آخر مسابقات دور رفت مرحله دوم مسابقات بسکتبال کشوری تیم تاک کاشان به مصاف نفت بسکتبال گرگان می‌رود.

سلامیان‌زاده با بیان اینکه کاشان با توجه به ظرفیت خود از مسابقات مختلف کشوری میزبانی کرده است، تصریح کرد: میزبانی از مسابقات بسکتبال کشوری و وجود تیم بسکتبال تاک کاشان در این دوره از مسابقات نشان از ظرفیت بالای حوزه ورزش کاشان به ویژه بسکتبال است.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • کاشان میزبان مسابقات بسکتبال کشوری شد
  • همه مطالبات کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) کرج پرداخت شد
  • آغاز رویداد دادرس در استان اصفهان با حضور بیش از ۷۰۰ دانش‌آموز
  • گسترش حلقه آتش؛ واکاوی راهبرد جدید مقاومت علیه رژیم صهیونیستی
  • معرفی و تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی کارکنان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان سمنان
  • گزارشی از حملات توپخانه‌ای اشغالگران به حومه درعا در سوریه
  • برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر
  • حملات توپخانه‌ای ارتش عربستان به سوی شهروندان یمنی | ۱۰ یمنی زخمی‌ شدند
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره «هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان» کانون دراصفهان
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان