Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نهمين نمايشگاه بين المللي صنايع هوايي و هوانوردي کشور از فردا در جزيره کيش آغاز مي شود.
به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد کيش، نهمين نمايشگاه بين المللي صنايع هوايي و هوانوردي از فردا دوشنبه 5 آذر در جزيره کيش آغاز مي شود.
مراسم افتتاح اين رويداد مهم صنعت هوايي کشور با حضور مسئولان کشوري ومحلي از ساعت 9:00 در سالن خليج فارس مرکز همايش هاي بين المللي کيش آغاز مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نمايشگاه صنايع هوايي نيز از ساعت 11 و سي دقيقه با حضور مسئولان و علاقمندان به صنعت هوايي در فضايي به وسعت 17 هزار مترمربع و در سه سالن سرپوشيده با حضور 100 شرکت داخلي وخارجي و نمايندگاني از کشورهاي روسيه، آلمان وايتاليا آغاز به کار مي کند.
در بخش نمايش هوايي نيز که در ضلع شمال شرقي فرودگاه بين المللي کيش در فضايي به وسعت 100 هزار مترمربع برگزار مي شود 4 تيم پرنده از ساعت 14 و سي دقيقه تا 16 و سي دقيقه به اجراي نمايش هاي هوايي مي پردازند.
معرفي منطقه آزاد کيش به عنوان مقصد برتر گردشگري کشور، نمايش توانمنديهاي صنايع هوايي و هوا فضايي کشور، نوسازي و به روز رساني فرودگاه ها و ناوگان هوايي کشور، حمايت از شرکت هاي دانش بنيان هوايي و هوانوردي و جلب سرمايه گذاران داخلي وخارجي از اهداف اصلي برگزاري اين رويداد صنعت هوايي کشور درکيش است.
گفتني است علاوه بر حضور مقامات بلند پايه لشکري وکشوري واهميت اين نمايشگاه درعرصه هاي ملي و بين المللي و ضمن برگزاري سمينارها و نشست هاي تخصصي با حضور فضانوردان و متخصصان صنايع هوايي داخلي وخارجي، در حوزه فضايي با حضور تيمي 5 نفره از منجمين و اخترشناسان کشور و با ايجاد رصد خانه سياربراي ديدن آسمان کيش در شب، اقدامي اثرگذار و جالب توجه براي متخصصان، جوانان و نوجوانان پيش بيني شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۱۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور غایب بزرگ پارسال در نمایشگاه کتاب امسال

به گزارش قدس آنلاین، محمدعلی جعفریه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: نشر ثالث که جزو انتشاراتی های بزرگ و قدیمی کشور است با بیش از 1500 عنوان کتاب در حوزه های مختلف ادبی، روانشناسی، علوم اجتماعی، هنر، دین و عرفان، متون کهن فارسی، علم و زندگی در این دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب حضور دارد.

نشر ثالث جزو غایبین بزرگ سال گذشته در نمایشگاه بین المللی کتاب بود که به گفته مدیر آن این عدم حضور ناشی از مشکلات صنعت نشر در سال‌های اخیر و کاهش خرید کتاب می شد که حضور در نمایشگاه کتاب را برای ناشران مقرون به صرفه نمی‌کرد.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

زهره کهندل

دیگر خبرها

  • حضور غایب بزرگ پارسال در نمایشگاه کتاب امسال
  • آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • پیش‌بینی حضور بیش از ۱۰۰۰۰۰ بازدیدکننده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • حضور فعال دانشگاه آزاد در نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش
  • حضور فعال دانشگاه آزاد نجف‌آباد در نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش
  • اجتماع یکصد هزار نفری فناوران کشور در بزرگترین رویداد نوآوری کشور
  • راهکارهای مقابله با زلزله تهران در نهمین کنفرانس زلزله‌شناسی
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی با ۵۰ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب/ توزیع نقشه جانمایی غرفه‌ها از فردا
  • بنیاد ایمنی هوایی لورا تابر باربور