Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی استقلال خوزستان می‌گوید برای بقا در لیگ برتر نیازمند رفع محرومیت از فصل نقل و انتقالات و بازگرداندن ۶ امتیاز به حساب تیمش است.

به گزارش ایسنا، کریم بوستانی بعد از شکست تیمش در نشست خبری اظهار کرد: در نیمه نخست بازی زیبا و خوبی صورت گرفت. حریف موقعیت داشت اما ما هم خوب بودیم. قبل از بازی اتفاقات مختلفی در باشگاه رخ داده بود؛ با این وجود خوب عمل کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی استقلال خوزستان با بیان اینکه تیمش همچنان روی اشتباهات فردی گل می‌خورد، افزود: ما گل نزدیم ولی تنها با یک گل باختیم.

او با اشاره به کسر ۶ امتیاز از تیمش یادآور شد: وضعیت روحی تیم به خاطر این اتفاق خوب نیست. مدیریت در حال بازگرداندن این شش امتیاز و رفع محرومیت از فصل نقل و انتقالات است.

سرمربی استقلال خوزستان با تاکید بر لزوم تقویت این تیم در فصل نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: باید مشکل محرومیت و کسر شش امتیاز از تیم حل شود. شاید در لیگ برتر بمانیم که حاصل غیرت و تلاش بازیکنان است اما در غیر این صورت باید مشکلات رفع شود تا بازیکن بگیریم.

بوستانی درباره کسر شش امتیاز و محرومیت تیمش از فصل نقل و انتقالات افزود: ما بدهکار هستیم و باید این بدهی‌ها پرداخت شود تا بازیکن جذب کنیم.

او با تشکر از سرمربی سابق استقلال خوزستان گفت: داریوش یزدی خیلی برای تیم زحمت کشید. او توانست با تلاش بازیکنان ۱۰ امتیاز کسب کند. با مربیان زیادی کار کردم اما یزدی مربی با دانش و سالمی است و فقط به خاطر اتفاقاتی که در باشگاه رخ داد، از تیم رفت. ای کاش مسئولان او را حفظ می ‌کردند و در همین حین گزینه بعدی را انتخاب می‌کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال خوزستان کریم بوستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۱۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن رسید

مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران مشکلی برای همراهی تیمش در دیدارهای پیش رو ندارد.

به گزارش ایسنا، آرمان رمضانی که به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا دیدار تیمش مقابل تراکتور را از دست داده بود این روزها در تمرین‌های استقلال بدون مشکل حضور دارد.

او مشکلی برای همراهی استقلال در دیدار با ذوب‌آهن ندارد و در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند برای آبی‌پوشان به میدان برود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پورموسوی: برخوردها متفاوت است/ داوری نباید شبهه ایجاد کند
  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • سرمربی استقلال خوزستان: با نظرات ویسی موافقم
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • سپاهان - استقلال خوزستان؛ مورایس در لبه پرتگاه به پورموسوی رسید | پیش بازی
  • وضعیت مهاجم استقلال برای همراهی تیمش مشخص شد
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن رسید
  • آبی‌های خوزستان آماده بازی بزرگ (عکس)
  • روزگار سیاه فوتبال خوزستان، تیره‌تر از رنگ نفت؛ محکوم به سقوط!
  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)