Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@16:15:33 GMT

نوع مصدومیت شایان مصلح مشخص شد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۷۱۷۸۷

نوع مصدومیت شایان مصلح مشخص شد

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جواندیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز امروز در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و در نهایت دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند در طول این دیدار اما شایان مصلح بازیکن خط دفاعی تیم فوتبال پرسپولیس  پس از برخورد با بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی  دچار مصدومیت شد و در دقایق پایانی جای خود را به  آدام همتی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از دیدار اما شایان مصلح با انتشار خبری در صفحه شخصی خود مصدومیتش را از ناحیه همسترینگ پای چپ اعلام کرد و اظهار کرد وضعیت نهایی او فردا مشخص خواهد شد.

گفتنی است در صورت مصدومیت شدید او از ناحیه همسترینگ و دوری اش از تمرینات تیمی ، او سومین بازیکن خط دفاعی پرسپولیس خواهد بود که خانه نشین می شود.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس صفر - تراکتورسازی صفر/ جدال شاگردان برانکو و تقوی برنده نداشت

حاشیه‌های پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس - تراکتورسازی

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس خادم حرم امام رضا (ع) شد

انتهای پیام/

مصدومیت شدید بازیکن خط دفاعی پرسپولیس در دیدار برابر تراکتور سازی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۱۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حامدی فر نسبت به حمله به بازیکن ذوب آهن؛ طبیعی بود!

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن در هفته بیست و ششم لیگ برتر که با نتیجه ۲ بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

در پایان این دیدار، امید حامدی فر بازیکن تیم فوتبال استقلال به سمت مهرداد رضایی بازیکن مصدوم ذوب آهن حمله ور شد و او را زمین زد.

حامدی فر پس از این بازی گفت: از هواداران تیم که در هر شرایطی از ما حمایت می‌کنند تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم در ادامه راه هم موفق عمل کنیم.

او در خصوص رفتاری که در خصوص بازیکن ذوب آهن داشت گفت: فوتبال چنین اتفاقاتی دارد. او در دیدار رفت توهین زشتی نسبت به من انجام داد. فوتبال این اتفاقات را دارد و طبیعی است. مطمئناً تیمی که برنده شده است چنین رفتاری نشان نمی‌دهد و من چیزهایی شنیدم که چنین رفتاری را انجام دادم.

کد خبر 6098831

دیگر خبرها

  • واکنش حامدی فر نسبت به حمله به بازیکن ذوب آهن؛ طبیعی بود!
  • بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد
  • واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم
  • «رباط صلیبی» تراژدی ۱۹ قسمتی فوتبال ایران
  • مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • ورزشگاه‌های میزبان دیدارهای خانگی استقلال ملاثانی مشخص شد
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • قلب دفاعی سپاهان محکم‌تر از همیشه!