Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز- ایرنا- مرحله گروهی المپیاد هندبال استعداد های برتر دختران کشور در شیراز پایان یافت و تیم های راه به مرحله دوم نیز مشخص شدند.

به گزارش ایرنا در این رقابت ها که شامگاه یکشنبه در شیراز برگزار شد، 10 تیم از دور بازی ها کنار رفتند.
فارس، هرمزگان، قم، مازندران، کهگیلویه و بویر احمد، بوشهر، البرز، یزد، کردستان، خوزستان، تهران، خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، زنجان و همدان، 16 تیمی هستند که به مرحله دوم این المپیاد راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در دیدارهای روز یکشنبه و در گروه یک، گیلان با امتیاز 39 بر 16 مقابل قم به برتری رسید، خراسان رضوی 171 بر یک مرکزی را شکست داد، خوزستان 40 بر 36 گیلان را از پیش رو برداشت و قم 36 بر 4 از سد مرکزی گذشت.
همچنین در گروه دوم نیز، همدان با امتیاز 275 بر 11 برابر خراسان شمالی به برتری رسید، فارس 312 بر یک خراسان جنوبی را شکست داد، همدان 84 بر 32 برابر یزد پیروز شد، فارس هم 336 بر یک خراسان شمالی را از مقابل برداشت.
در گروه سوم ، اصفهان با امتیاز 220 بر صفر برابر آذربایجان شرقی به برتری رسید، کهگیلویه و بویراحمد 85 بر صفر سیستان و بلوچستان را مغلوب کرد، در گروه چهار، دیدار بوشهر و کرمانشاه، 120 بر صفر به سود بوشهر پایان رسید و در گروه پنج هم البرز 88 بر 18 مقابل کردستان به برتری رسید، هرمزگان 200 بر صفر اردبیل را مغلوب کرد.
درگروه ششم، تهران با امتیاز 380 بر سه برابر ایلام پیروز شد و چهارمحال و بختیاری 30 بر صفر قزوین را شکست داد.
این رقابت ها هشتم آذرماه با تعیین تیم های برتر در شیراز پایان می یابد.
نفرات برتراین المپیاد، به اردو‌های مختلف تیم ملی برای شرکت در رقابت های المپیک هندبال نوجوانان که قرار است در سال 2022 میلادی در سنگال برگزارشود، دعوت خواهند شد.
نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور در 29 رشته برای دختران و 39 رشته برای پسران هم اینک در استان های مختلف در حال برگزاری است.
شیراز میزبان هندبال و بسکتبال دختران زیر 14 سال المپیاد کشور است.
7368/ 2027

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش هندبال المپياد دختران ورزش بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۱۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های جشنواره نواشهر در قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، این جشنواره با شرکت ۴۲ گروه سرود کودک و نوجوان از استان قزوین و ۲۰ گروه هم از کلان شهر‌های کشور به کار خود پایان داد.

رتبه‌های اول تا چهارم این جشنواره متعلق به ۳ گروه دختران و ۴ گروه پسران از استان قزوین است.

 ۳ گروه از کلان شهر‌ها هم برگزیده این جشنواره شدند.

این جشنواره با هدف ارتقای فرهنگ شهروندی با زبان هنر و با موضوعات حفظ اموال عمومی، صدق در کلام و رفتار، فرهنگ استفاده از دوچرخه، حفظ و گسترش فضای سبز، رعایت حق همسایه و تفکیک زباله از مبدا برگزار شد.

این جشنواره در دو گروه دختران و پسران استانی و کلان شهر‌ها به طور جداگانه داوری شد.

در پایان مراسم از خانواده‌های شهید علی جهانشاهی، حامد حدادی، مسعود کاظمی و ناصر انجرانی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • صعود تیم بسکتبال بانوان زربام‌پارت خراسان شمالی به مرحله پلی‌آف
  • آزمون حفظ قرآن در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور
  • معرفی برترین‌های جشنواره نواشهر در قزوین
  • حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • قهرمانی بهنمیر در مسابقات هندبال دختران آموزشگاه‌های مازندران
  • صعود نمایندگان لارستان و خراسان جنوبی به لیگ دسته یک هندبال بانوان
  • اعزام نخستین گروه حجاج عمره از ۳ استان جنوبی کشور
  • نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد
  • آغاز نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره از پانزدهم اردیبهشت