Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود ملکی با اشاره به اینکه۴۰ نفر از مسئولان این شهرستان در قالب میز خدمت به مردم روستای امام قیس خدمات رسانی کردند، تاکید کرد: تکمیل و بهره برداری از طرح های نیمه تمام روستای امام قیس با هدف خدمات رسانی مطلوب تر به مردم این روستا باید مورد توجه مسئولان مرتبط قرار گیرد.

وی افزود: استفاده از توان بخش خصوصی و همکاری مردم در راستای تکمیل و بهره برداری از طرح های نیمه تمام ضرورت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی تصریح کرد: تقویت روحیه جهادی و بسیجی برای تسریع در رفع مشکلات منطاق محروم و کسب رضایتمندی عمومی از مهمترین اهداف برپایی میز خدمت شهرستان بروجن در روستای امام قیس محسوب می شود.

۴۰ نفر از مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان برای پاسخگویی به سؤالات و رفع مشکلات مردم روستای امام قیس از توابع شهرستان بروجن در این روستا حاضر شدند.

کد خبر 4467819

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان بروجن شهرکرد میز خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۲۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی ملت ایران و همه آزادی خواهان جهان از اقدام مقتدرانه موشکی و پهبادی سپاه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار شهرستان اشنویه در دومین جلسه شورای اداری شهرستان گفت: این مأموریت موفقیت‌آمیز که در اجرای تدابیر هوشمندانه فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر ضرورت پاسخ کوبنده و تنبیه متجاوز و به همت بلند فرماندهان و سربازان مخلص ولایت عملیاتی شد، نشان داد که اراده رهبری عزیز و ملت شریف بر ایستادگی در برابر متجاوزان، پیمودن مسیر عزت و اقتدار خلل ناپذیر است.

سید علی ترابی افزود:در این راه به فضل الهی، نصرت و پیروزی نهایی از آن ملت ایران و مظلومان جهان است و بدون شک تداوم ماجراجویی های رژیم جعلی اسرائیل و همپیمانانش با پاسخ قاطع و پشیمان کننده‌تر فرزندان رشید این ملت در نیروهای مسلح مواجه خواهد شد.

ترابی، با اشاره به ضرورت توجه به تحقق شعار سال گفت: مسئولان شهرستان باید بصورت عملی و میدانی برای رشد تولید و شکوفایی اقتصادی گام بردارند.

تعامل و همدلی برای پاسخگویی به مطالبات مردم ، پیگیری و تسریع در مبادله موافقت نامه های  طرحهای عمرانی،  رعایت نظم و انضباط اداری ، توجه و رعایت مصادیق عفاف و حجاب و مقابله با هنجارشکنی،  اهتمام ویژه به تکریم مردم در اداره ها، برنامه ریزی برای کاهش آسیبهای اجتماعی، بهره وری کامل و خروجی مناسب از جلسات ، تقویت میزهای خدمت اداره ها در نماز جمعه، از دیگر موارد مورد تأکید فرماندار اشنویه در این جلسه بود.

امام جمعه شهرستان اشنویه هم در این جلسه با تبریک اقدام قهرمانانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایتهای رژیم صهیونیستی،  توجه به خدمتگزاری به مردم و رعایت تقوای الهی را به مسئولان یادآور شد.

در این جلسه همچنین شهردار اشنویه و رئیس بانک کشاورزی شهرستان گزارش اقدامات صورت گرفته و عملکرد سال ۱۴۰۲ را ارائه کردند.

در پایان جلسه بایزید رهبر بعنوان رئیس  امور آب و فاضلاب شهرستان و ابراهیم رحیمیان بعنوان سرپرست اداره گاز معرفی و از خدمات مسئولان قبلی قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • خوشحالی ملت ایران و همه آزادی خواهان جهان از اقدام مقتدرانه موشکی و پهبادی سپاه
  • اقدام مقتدرانه موشکی و پهبادی سپاه، کام ملت را شیرین ساخت
  • اهتمام مدیریت شهری اهواز بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام
  • فرماندار شهرستان بستان آباد خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شد
  • اجتماع مردم همدان در حمایت از سپاه پاسداران در میدان امام(ره)
  • اعطای اعتبار نامه منتخب مردم در مجلس دوازدهم شورای اسلامی
  • تکمیل غیرقانونی پل صالحیه به واوان!
  • ثبت مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان
  • محمدرضا عارف: تمام تلاش مسئولان باید این باشد که کشور در ورطه جنگ نیافتد
  • تحقق شعار سال با تولید مسکن و رفع محرومیت روستاها ضروری است