Web Analytics Made Easy - Statcounter

لاتزیو در دقیقه 93 توانست از شکست برابر میلان بگریزد. هر دو تیم در رتبه های فعلی خود باقی ماندند.

طرفداری- از هفته سیزدهم رقابت‌های سری آ، دو تیم لاتزیو و میلان در ورزشگاه المپیکو شهر رم به مصاف هم رفتند.

مشخصات بازی

تورنمنت: سری آ

تاریخ: یکشنبه، 4 آذر 1397 | 25 نوامبر 2018

ساعت: 20:30

استادیوم: المپیکو رم

گلزنان: 

ترکیب ابتدایی 

گزارش بازی

لاتزیو کنترل بازی را در اختیار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لاتزیو خطرناک حمله می کند. از سمت راست زمین آدام ماروشیچ ارسالی خطرناک انجام داد که از کنار دروازه به بیرون رفت. آباته که به عنوان مدافع وسط بازی می کند، سراسر اشتباه ظاهر شده. موقعیت عالی برای میلان که مدافعان لاتزیو مانع گلزنی هاکان شدند. شوت سهمگین بادلی با خوش شانسی دوناروما از فاصله کمی به بیرون می رود. صحنه جبران می شود. این بار لاتزیو تمام خوش شانس بود که شوت چالهان اوعلو به تیرک دروازه برخورد کرد. لاتزیو در این لحظه توسط ساویچ به گل رسید که داور بازی به درستی آن را مردود اعلام کرد.

میلینکوویچ ساویچ اولین کارت زرد بازی را دریافت می کند. لاتزیو در یک صحنه به گلزنی نزدیک می شود که دوناروما به کمک رودریگز مانع آن می شوند. آغاز نیمه دوم. میلان این بار در ضدحملات چشم به گلزنی دوخته است. لاتزیو اکنون فشار وارد می کند. خط دفاع میلان متزلزل عمل می کند. شوت زیبای بورینی که نزدیک بود وارد دروازه شود، اما استراکوشا واکنش مناسبی داشت. در یک صحنه توپ به دست ساویچ یک اخطاره برخورد کرد که می توانست پنالتی باشد، اما داور تصمیم به ادامه بازی گرفت. مالک بازی دقیقه به دقیقه عوض می شود. عکس العمل دوناروما فوق العاده بود. او مانع گل حتمی لاتزیو شد. چالهان اوعلو دروازه خالی را کاملا به هدر داد!

گل برای میلان! لحظه ای فوق العاده که باید اعتراف کرد برخلاف روند بازی به ثمر رسید. فرانک کسیه، قهرمان امروز بود. بازی به جنجال کشیده شده است. لاتزیو همه کار برای گلزنی می کند، اما درخشش دوناروما مانع آن شده است. گل برای لاتزیو! دوناروما می توانست بهتر در این صحنه واکنش نشان دهد.

شرح گل‌ها

لاتزیو 0-1 میلان | فرانک کسیه (79): پاس زیبای سوسو و نفوذ کالابریا، باعث می شود توپ به کسیه برسد. شوت این هافبک ساحل عاجی به رادو برخورد کرد تا میلان به گلی ارزشمند دست یابد.

خلاصه بازی

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۲۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست امری از بازیکنان: انرژی را برگردانید

به گزارش ورزش سه، اونای امری، سرمربی استون ویلا از تیمش خواست تا در هفته های پایانی لیگ برتر انگلیس تلاش بیشتری داشته باشند، زیرا دو شکست متوالی می‌تواند بر شانس اروپایی این تیم در فصل جاری و فصل آینده تأثیر بگذارد.

استون ویلا پنجشنبه گذشته در بازی رفت نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا در خانه با نتیجه 4-2 مغلوب المپیاکوس شد و شکست روز یکشنبه برابر برایتون برنامه‌هایشان را برای افزایش فاصله با تاتنهام، تیم پنجم جدول خراب کرد. با باخت تاتنهام برابر لیورپول، استون ویلا صرف پیروزی برابر برایتون می‌توانست صعودش به لیگ قهرمانان اروپا را مسجل کند اما اکنون با توجه به اینکه تاتنهام یک بازی عقب مانده برابر منچسترسیتی شرایط تغییر کرده است.

امری درباره این ۲ شکست گفت: ما باید بعد از یک هفته سخت استراحت کنیم. اکنون مهم این است که استراحت کنیم، ریکاوری کنیم و انرژی دوباره به دست آوریم. ابتدا به آتن و سپس خانه برگردیم تا از فوتبال بازی کردنمان لذت ببریم. رقابت خوبی داشتیم اما تلاشمان برای کسب امتیاز کافی نبود. 

وی در اشاره به حضور اولسن ملی پوش تیم ملی سوئد به جای امیلیانو مارتینز مصدوم، توضیح داد: او در بازی امروز برای ما یک پنالتی گرفت و عالی بود. جایگزینی مارتینز، بهترین دروازه‌بان جهان، آسان نیست، اما او همیشه آماده بازی کردن بود. او همیشه مثبت است، احترام می‌گذارد، سخت تمرین می‌کند و همیشه آماده کمک به تیم است.

امری در پایان اظهارات خود را اینگونه بیان کرد: پس از گل، سعی کردیم به تساوی برسیم، اما اکنون سعی می‌کنیم برتری خود را در جدول رده بندی حفظ کنیم و به هدف شگفت انگیز خود یعنی صعود به لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده برسیم.

دیگر خبرها

  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • درخواست امری از بازیکنان: انرژی را برگردانید
  • شکست 4-2 اینتر مقابل لاتزیو و از دست رفتن شانس قهرمانی سری آ در هفته آخر (2002/5/5) / فیلم
  • میلان ۳-۳ جنوا
  • میلان ۳-۳ جنوا: روسونری بردن را فراموش کرده!
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • گل تماشایی: طلسم براهیم شکست (عکس)
  • پولی در مسیر قهرمانی پرسپولیس (عکس)
  • ۱۰ نکته از دربی دیده نشده هفته ۲۵ لیگ برتر