Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@20:57:27 GMT

شفر:عده ای نگذاشتند استقلال ستاره سوم را بگیرد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۷۲۶۷۳

شفر:عده ای نگذاشتند استقلال ستاره سوم را بگیرد

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم استقلال تهران گفت: یک عده از درون باشگاه نگذاشتند ما ستاره سوم خود را در جام باشگاه های آسیا کسب کنیم و همچنان می خواهند به ما ضربه بزنند.

به گزارش ایرنا وینفرد شفر یکشنبه شب بعد از دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری اظهار کرد: برخی از درون باشگاه به فکر ضربه زدن هستند، اما آنها موفق نخواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که خسرو حیدری کاپیتان خود را حفظ می کنیم و رفتن این بازیکن به تیم سپاهان شایعه است گفت: اهداف‌ کادر فنی و مدیرعامل باشگاه یکی است و تلاش می ‌کنیم استقلال را به جایگاه اصلی‌ اش برسانیم اما خیلی‌ ها پیش از این می‌ خواستند برای باشگاه مشکل درست کنند تا این تیم نتیجه لازم را کسب نکند. این افراد اکنون هم داخل باشگاه بوده و در مورد تیم و مسائل مختلف حرف می ‌زنند.
سرمربی تیم استقلال تهران در خصوص بازی مقابل استقلال خوزستان با بیان این که بازی مقابل تیم‌ هایی که شرایط یکسان ندارند سخت است گفت: تیم ‌هایی همچون استقلال خوزستان شرایط پایین ‌تری دارند اما با تمام قوا به مصاف حریفان می ‌آیند. ما در این بازی پنج موقعیت گلزنی داشتیم اما از روی بدشانسی این موقعیت ها را از دست دادیم.
وی با اشاره به این که اگر در نیمه اول داور به خاطر ریزش باران بازی را قطع نمی کرد در همان نیمه نتیجه بهتری کسب می کردیم افزود: در خیلی از مسابقات شاهد بارش شدیدتر باران هستیم و بازی قطع نمی شود اما نمی دانم داور به چه دلیل بازی را متوقف کرد وقفه ‌ای که در بازی ایجاد شد تمرکز تیمی ما را به هم زد اما در کل از عملکرد بازیکنانم راضی هستم.
شفرد با بیان این که در 15 دقیقه پایانی خیلی باهوش بازی نکردیم افزود: ما باید به روش خودمان بازی کنیم نه این که ضربات کرنر را بلند بزنیم که دروازه ‌بان حریف توپ را بگیرد همچنین خطاهای بچگانه‌ ای بیرون از محوطه جریمه مرتکب می ‌شویم که این خطاها به تیم ‌های حریف شانس گلزنی می دهد.
وی با بیان این که برد امشب مقابل استقلال خوزستان موجب شد تا فشارها از تیم ما کم تر شود افزود: برای ساختن تیم جدید نیاز به زمان داریم و هواداران باید صبر کنند. اگر می‌ خواهیم سرعتی بازی کنیم باید بیشتر پاس بدهیم چون طبیعتا سرعت توپ بیشتر از سرعت بازیکنان است.
سرمربی استقلال در مورد گروه ‌بندی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا افزود: پارسال ما با العین و الهلال هم‌ گروه بودیم و می ‌گفتند استقلال شانسی برای صعود از گروه ندارد اما اول شدیم. آدم‌ هایی که پشت‌ سر تیم ما صحبت می‌ کنند شانسی برای رسیدن به اهداف ‌شان ندارند، ما در نیم ‌فصل دوم محسن کریمی و داریوش شجاعیان را هم خواهیم داشت و از این بابت خیلی خوشحال هستم.
دیدار تیم های استقلال خوزستان و استقلال تهران در هفته سیزدهم رده بندی با برتری یک بر صفر استقلال تهران به پایان رسید.
9879/6068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ليگ برتر استقلال شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۲۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!

به گزارش "ورزش سه"، آبی پوشان تهران برای برگزاری یکی از حساس‌ترین مسابقات نیم فصل دوم فوتبال ایران، تمرینات خود را در کمپ مرحوم حجازی آغاز کردند.

شاگردان جواد نکونام در حالی ۱۲ اردیبهشت به مصاف تراکتور تبریز می‌روند که پیروزی در این مسابقه، می‌تواند گام بسیار بلندی به سمت قهرمانی در لیگ بیست و سوم برای آنها به شمار برود.

با این حال، جواد نکونام در این مسابقه کاپیتان و گلر شماره یک خود را در اختیار ندارد و این محمدرضا خالد آبادی است که وظیفه حراست از دروازه استقلال را بر عهده خواهد داشت.

خالد آبادی جوان که با امید زیاد در ابتدای فصل به استقلال پیوسته بود، در حالی ماموریت سخت بسته نگه داشتن دروازه تیمش برابر تراکتور تبریز را مقابل هواداران پرشور این تیم به دوش می‌کشد که در این فصل برای استقلال به میدان نرفته و اولین مسابقه او یک شمشیر دو لبه برای این دروازه‌بان به شمار می‌رود.

کلین شیت در این مسابقه در صورتی که با پیروزی استقلالی‌ها همراه شود، می‌تواند او را با سرعتی غیرقابل باور به قلب هواداران استقلال برساند و باید دید در نهایت عملکرد این گلر جوان برابر تراکتور به چه صورت خواهد بود.

با توجه به درخشش خالدآبادی طی زمان حضور در هوادار، طرفداران استقلال نیز امید زیادی دارند تا این سنگربان جوان بتواند عملکرد خوب خود را این بار در تبریز تکرار کند و زمینه ساز پیروزی آبی ها شود.

دیگر خبرها

  • ستاره شمس آذر علیه تیم رضا عنایتی
  • تبریک قهرمانی فوتسال توسط استقلال خوزستان
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • پای کار استقلال ملاثانی بوده ایم/ وقت حمایت ازتیم‌های خوزستان است
  • بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • روشن: استقلال ستاره ندارد، دونده دارد