Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا،امیر تقی خانی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران مانند همیشه در کنار مردم خواهد بود، گفت: اطلاعی که از فرمانده منطقه غرب همراه سه تیپ در آنجا وجود دارد حاکی از این است که اوضاع تحت کنترل است و مردم هیچ گونه دغدغه‌ای نداشته باشند.

وی ادامه داد: سه تیپ ما در همان ساعت اولیه اعزام شدند و در حال بررسی دقیق تر هستند که اگر احیانا کمکی بخواهد انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد:هوانیروز و بیمارستان ارتش در خدمت مردم خواهد بود و دستورات لازم صادر شده است. با همکاری و همیاری همه دستگاه های کشوری و لشگری اوضاع تحت کنترل است و می‌توانیم از نگرانی مردم کم کنیم.

وی تصریح کرد: چنانچه ستاد بحران اعلام کند که نیازمند نیروهای بیشتر است ما این آمادگی را داریم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زلزله ارتش هوانیروز مناطق زلزله زده غرب کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۲۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق برگ زرینی بر تاریخ ایران اسلامی است

اکبر محمدی در دیدار با فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان گفت: با نگاهی به تاریخ انقلاب در می‌یابیم ارتش و ارتشیان همراه مردم و انقلاب بوده اند و تقدیم ۴۸ هزار شهید ارتش در دفاع مقدس گواه این ایثار و فداکاری است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان افزود: ایران اسلامی همواره برای دستیابی به استقلال ناگزیر به تقویت بنیه دفاعی و نظامی است که این راهبرد باید به صورت مدون پیگیری و مد نظر قرار گیرد.

محمدی با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: عملیات وعده صادق برگ زرینی دیگری بر تاریخ پر افتخار ایران اسلامی است و اقدام تاریخی فرزندان این مرز و بوم باردیگر ثابت کرد که ایران اسلامی از قدرت بازدارندگی فراتر از تصور برخوردار است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده استان کردستان نیز در این دیدار گفت: آمادگی، دانش بروز، بهره گیری از نیرو‌های مخلص و انقلابی و حرکت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسیر انقلاب از مهمترین ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

امیر رحمت پور افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران بویژه قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده استان کردستان در تمامی مقاطع و شرایط آماده است علاوه بر دفاع از خاک ایران اسلامی حافظ جان و مال و ناموس مردمان این سرزمین باشد. 

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق موجب شادی عدالت‌خواهان جهان شد
  • جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد
  • فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • عملیات وعده صادق برگ زرینی بر تاریخ ایران اسلامی است
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در ترکیه
  • تاکید سفیر ایران بر نقش قوای مسلح ایران و ترکیه در حفظ امنیت