Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@12:42:42 GMT

انفجار وحشتناک یک خانه در شهرک شریعتی

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۷۳۳۰۱

انفجار وحشتناک یک خانه در شهرک شریعتی

رکنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار یک خانه دو طبقه قدیمی در شهرک شریعتی خبر داد و علت این حادثه را نشست گاز شهری عنوان کرد.

در مورد جزییات این حادثه Incident گفت: ساعت 2:24 صبح امروز انفجاری در یک منزل مسکونی در شهرک شریعتی خیابان ماهان به سامانه 125 سازمان آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله دو ایستگاه با امکانات کامل به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تصریح کرد: محل حادثه یک منزل مسکونی دو طبقه قدیمی بود که در طبقه همکف آن که حدود صد متر بود انفجاری رخ داد و در پی آن آتش سوزی به وجود آمد.

وی اضافه کرد: وقتی آتش نشانان به محل رسیدند مشاهده کردند که دو اتاق این منزل بر اثر شدت انفجار تخریب شده و لوازم موجود در این اتاق‌ها کاملا شعله ور شدند و آتش در حال سرایت به بخش‌های دیگر منزل و طبقه بالا بود.

ملکی با اشاره به محبوس شدن افرادی در ساختمان گفت:‌ در لحظات اولیه اطلاعات حاکی از آن بود که افرادی در ساختمان هستند و بلافاصله آتش نشانان عملیات جستجو و خاموش کردن آتش را آغاز کردند.

تیم جستجو در لحظات اولیه عملیات یک فرد 40 ساله را که دچار سوختگی از ناحیه دست و صورت شده بود نجات دادند و یک آقا و خانم 60 و 70 ساله نیز در طبقه بالایی بودند که با کمک آتش نشانان به پایین منتقل شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به این که بر اثر شدت انفجار و پرتاب شدن اشیا به اطراف دو دستگاه خودرو نیز آسیب دیدند گفت: یک دستگاه خودروی 207 که در حیات منزل بود و یک خودروی شورلت که در خیابان بود آسیب دیدند.

وی در مورد علت حادثه گفت: بررسی کارشناسان نشان داد که نشت گاز شهری و ایجاد جرقه ناگهانی باعث این حادثه شده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

فوری / زلزه شدید در کرمانشاه، کردستان و ایلام / 6/5 ریشتر لرزیدند جوان متجاوز به خانه دو زن رفت ولی خونین و ناقص بیرون آمد! +عکس زن مطلقه توسط دو جوان در پراید مورد تجاوز قرار گرفت زنم به بهانه اضافه کاری با مردان غریبه در پی خوشگذرانی بود ! پیشنهاد افزایش ۵۰۰ هزار تومانی حقوق کارمندان در سال ۹۸ رفتار تحقیرآمیز محمدرضا گلزار با شرکت کننده مسابقه برنده باش+ فیلم تجاوز مرگبار به 3 فروشنده زن در انباری فروشگاه شلوغ+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا درگیری مرگبار 2 همسایه به خاطر جای پارک خودرو در محله فلاح قتل یک وکیل جنایی به همراه یک زن و مرد+عکس اشک شوق یک آتش نشان پس از نجات معجزه‌آسای کودک ناشنوا در تهرانسر+ فیلم بازداشت روحانی تندرو به خاطر اعتراض به تبرئه آسیه بی‌بی ۳۸ سال حبس برای حامی ایرانی داعش در استرالیا +عکس قتل دوست صمیمی در روز شکرگزاری+عکس سیل پل نوساز را در دیلم فرو ریخت + فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: جزییات حادثه Incident منزل اخبار حوادث آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری انفجار قدیمی منفجر حوادث تهران گاز شهری اخبار تهران عکس تجاوز فیلم ایران روزنامه قتل مرد جوان من نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۳۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت

 رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری سنندج گفت:به محض تماس با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع آتش‌سوزی در آساوله، دو اکیپ ۵ نفره از نیرو‌های ایستگاه‌های ۱ و ۲ آتش‌نشانی رای پشتیبانی به محل اعزام شدند.

آزاد طهماسبی در توضیح این حادثه افزود: نشت گاز ال‌پی‌جی و وجود شعله روشن همزمان در کارگاه عامل اصلی وقوع این آتش‌سوزی بوده است.

وی از مصدومیت یک نفر در این آتش سوزی خبر داد و گفت: در این حادثه دو مغازه نیز دچار خسارت جدی شدند و به دو باب منزل مسکونی در روبروی این کارگاه خسارت جزئی وارد شد.

طهماسبی با بیان اینکه نیرو‌های آتش‌نشانی با حضور به موقع آتش را در کوتاه‌ترین زمان مهار کردند، گفت: متاسفانه حریق به یک مغازه گاز پرکنی سرایت کرده بود که آتش این مغازه نیز مهار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس
  • تصاویری از محل انفجار گاز در آساوله سنندج | یک نفر مصدوم شد + فیلم
  • انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • انفجار گاز در آساوله سنندج حادثه آفرید
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج + فیلم
  • آتش سوزی و انفجار در اصفهان