Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم رئال مادرید تا هفته 13 لالیگا، با احتساب سه گل بازی مقابل ایبار، 19 گل دریافت کرده که این آمار از فصل 2009-2008 سابقه نداشته است.

طرفداری- رئال مادرید در بازی دیروز (شنبه) مقابل ایبار با نتیجه 3-0 شکست خورد تا بدترین عملکرد رئال مادرید از نظر تعداد گل خورده در یک دهه اخیر تا هفته 13 لالیگا، رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش آ اس، رئال مادرید تا اینجای فصل، 19 گل (1.46 گل در هر بازی) دریافت کرده است. سولاری بعد از باخت مقابل ایبار در ورزشگاه ایپوروا گفت:

ما تلاش خواهیم کرد که از نظر تعداد گل های دریافتی و گل های زده بهتر کار کنیم.

سولاری بعد از اینکه 4 بازی به عنوان مربی موقت لوس بلانکوس روی نیمکت این تیم نشست، در بازی دیروز برای اولین به عنوان سرمربی، هدایت تیم را بر عهده داشت. او در این بازی سه بازیکن اصلی خود در خط دفاعی یعنی واران، راموس و مارسلو را از ابتدا در اختیار داشت و در نیمه دوم و بعد از مصدومیت اودریوزولا، کارواخال جانشین او در ترکیب شد. این سه بازیکن در کنار ناچو در بازی ال کلاسیکو (ماه پیش) مقابل بارسلونا نیز در ترکیب رئال مادرید حضور داشتند که با باخت لوس بلانکوس و اخراج لوپتگی همراه شد. به طور مشابه این ترکیب 4 نفره در بازی مقابل سویا که با باخت 3-0 رئال مادرید در ورزشگاه سانچز پیسخوان همراه شد، نیز در خط دفاعی رئال مادرید بازی کردند.

از فصل 2009-2008 (هدایت برند شوستر)، تاکنون رئال مادرید این تعداد گل را دریافت نکرده است. در آن فصل، تیم تحت هدایت شوستر، تنها سه شکست در کارنامه خود(تا هفته 13 لالیگا) مشاهده می کرد. هم چنین با ده گل زده بیشتر نسبت به امسال، وضعیت بهتری نسبت به این فصل داشتند.

راموس بعد از بازی مقابل ایبار در مصاحبه خود به نگرش بازیکنان اشاره کرد. رافائل واران نیز در مصاحبه خود بعد بازی، بر این نکته تاکید کرد که به صورت یک تیم، آن ها خوب بازی نمی کنند. تیم های تحت هدایت مندلیبار به فشار سنگین معروف هستند و هر سرمربی، راه حلی برای تحمل فشار پیدا می کرد، در حالی که این راه حل توسط سولاری پیدا نشد. سه مهره دفاعی رئال مادرید مجموعا 51 مرتبه در بازی دیروز مقابل ایبار، توپ را از دست دادند. (راموس 14 بار، واران 13 بار و مارسلو 24 بار) هم چنین ادریوزولا که شب سختی را مقابل مارک کوکوریا پشت سر گذاشت نیز 9 بار توپ را از دست داد.

تونی کروس بعد از بازی مقابل ایبار گفت:

ما باید در فاز دفاعی بهتر شویم.

سولاری زمان کمی برای ترمیم خط دفاعی خود برای بازی های آینده رئال مادرید مقابل رم و والنسیا در اختیار دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۳۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی مودریچ با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی یاب همکاری دوباره او با این باشگاه در فصل آینده در چند هفته اخیر به گوش رسیده است.

چند رسانه اسپانیایی معتقد بودند که این بازیکن به دنبال داشتن فرصت بیشتر برای حضور در میدان در فصلی که احتمالا آخرین فصل حضور او در دنیای فوتبال در سطح باشگاهی باشد است و به همین دلیل قصد دارد رئال مادرید را به مقصد باشگاهی در آمریکا یا حتی در کشور خودش ترک کند.

اما به نظر می‌رسد که شرایط در چند هفته اخیر برای این ستاره کروات تغییر کرده است و حالا او تصمیم دارد به حضورش در رئال مادرید برای یک فصل دیگر هم ادامه دهد. مارکا با تایید این خبر مدعی شده است که مودریچ نقش بازیکن تعویضی برای سال آینده را پذیرفته و همچنان پیراهن رئال را به تن خواهد داشت.

او هنوز صحبتی با مدیران باشگاه مانند خوزه آنخل سانچز و فلورنتینو پرز نداشته اما بعید به نظر می‌رسد که مشکلی در امضای قرارداد جدید با این باشگاه وجود داشته باشد، جایی که پیش از این هم گفته شده بود که مدیران رئال قصد دارند پیشنهاد تمدید یک ساله را به او ارائه کنند.

دیگر خبرها

  • این بازیکن ۲۱ ساله رئال مادرید دل ژابی آلونسو را برد
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • پرسپولیس به رکورد فصل قبل رسید اما...
  • اگر این مهاجم در استقلال بود باید ۱۰۰میلیارد به او دستمزد می‌دادیم! | استقلالی ها مراقب نباشند به بدترین شکل تنبیه خواهند شد
  • استقلال و پرسپولیس در جنگ بزرگ تفاضل گل
  • رکورد بی‌سابقه رئال مادرید در 88 سال اخیر پس از پیروزی مقابل بارسلونا
  • بدبیاری بارسلونا؛ مصدومیت فرنکی دی یونگ در بازی مقابل رئال مادرید / عکس