Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: خواننده و نویسنده انگلیسی که طرفدار محیط زیست است با صرف هزینه زیاد موفق شد تا 5 ببر را از یک سیرک نجات دهد.

به‌گزارش دیلی استار، «کریستوفر گری» علاوه بر نویسندگی، عکاس طبیعت و مجری برخی برنامه‌های تلویزیونی نیز بوده که توانست 5 ببر بنگال را از وضعیت اسفبارشان در سیرک نجات دهد. این ببرها از سیرک اسپانیایی نجات و به باغ وحشی در بریتانیا منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هزینه انتقال این حیوانات کمیاب بیش از 20 هزار پوند بوده است. به‌گفته دوستداران حیوانات وضعیت این ببرها در سیرک بسیار بد بوده اما اکنون از زیستگاه جدیدشان لذت می‌برند. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

فوری / زلزه شدید در کرمانشاه، کردستان و ایلام / 6/5 ریشتر لرزیدند جوان متجاوز به خانه دو زن رفت ولی خونین و ناقص بیرون آمد! +عکس زن مطلقه توسط دو جوان در پراید مورد تجاوز قرار گرفت زنم به بهانه اضافه کاری با مردان غریبه در پی خوشگذرانی بود ! پیشنهاد افزایش ۵۰۰ هزار تومانی حقوق کارمندان در سال ۹۸ رفتار تحقیرآمیز محمدرضا گلزار با شرکت کننده مسابقه برنده باش+ فیلم تجاوز مرگبار به 3 فروشنده زن در انباری فروشگاه شلوغ+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا درگیری مرگبار 2 همسایه به خاطر جای پارک خودرو در محله فلاح یک الاغ مجری مراسم اعطای جایزه شاخ‌ترین پست اینستاگرام ! + فیلم ۳۸ سال حبس برای حامی ایرانی داعش در استرالیا +عکس قتل دوست صمیمی در روز شکرگزاری+عکس عکس نوزادی که مادر نوجوانش او را به سطل زباله انداخته بود ماجرای کارت های طلایی پلیس راهور در کرج چه بود؟ + فیلم گفتگو سیل پل نوساز را در دیلم فرو ریخت + فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث محیط زیست نجات عکس ببر سیرک عکس تجاوز فیلم ایران روزنامه قتل مرد جوان من کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۳۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در کوه پس از ۵ ساعت جستجو

به گزارش «تابناک» به نقل از رکنا، با تلاش‌های بی‌وقفه امدادگران جمعیت هلال احمر و راهداران، این خانواده پس از ۵ ساعت عملیات نفس‌گیر نجات پیدا کردند.

بارش‌های سیل‌آسا روز گذشته، مسیرهای کوهستانی را به شدت لغزنده و گل‌آلود کرده بود. در این میان، یک خانواده ۱۱ نفره که برای تفریح به منطقه اکوز داغی رفته بودند، در مسیر بازگشت با مشکل مواجه شدند.

وجود دو کودک زیر شش سال در بین اعضای خانواده شرایط را پیچیده کرده و بر اضطراب عملیات افزوده بود.

با اطلاع از این حادثه، محل اعزام جمعیت هلال احمر و راهداران با دستگاه سنگین شأن مشخص شد.

عملیات نجات با حضور میدانی بخشدار مرکزی هریس و همکاری نجاتگران جمعیت هلال احمر آغاز شد.

نیروهای امداد و خدمات رسان با تلاش‌های بی‌وقفه خود، پس از ۵ ساعت موفق شدند این خانواده را از منطقه کوهستانی به جمعیت هلال‌احمر شهرستان هریس انتقال‌دهند تا این خانواده شب را مهمان جمعیت هلال‌احمر باشند.

حمید منجم مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر در این خصوص گفت: با توجه به شرایط جوی و ادامه دار بودن بارش‌ها و سخت شدن عبور مسیرهای کوهستانی، از تمامی گردشگران و کوهنوردان، طبیعت گردان و کوهروان تقاضا می‌شود که از صعود به ارتفاعات خودداری کرده و از اقامت در مسیل‌ها اجتناب نمایند یا با رعایت تمام نکات ایمنی اقدام به این کار کنند.

دیگر خبرها

  • نجات جان چهار مفقودی در ارتفاعات اوچ دره شاهین دژ
  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در کوه پس از ۵ ساعت جستجو
  • ۶ تصادف طی ۲۴ ساعت در آذربایجان غربی/۳ نفر و ۲۳ نفر مصدوم شدند
  • نجات ۴ کوهنورد گمشده در قله دماوند
  • نجات جان کوهنوردان گمشده در قله دماوند
  • نجات جان ۴ کوهنورد مفقودی در ارتفاعات قله دماوند
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • هلال احمر زنجان به حالت آماده‌باش درآمد
  • آماده‌باش هلال‌ احمر زنجان در پی صدور هشدار هواشناسی نارنجی
  • نجات جان ۲۹ دریانورد در آب‌های هرمزگان طی ۲۴ ساعت گذشته