Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان امشب با حضور در برنامه ی گفتگوی خبری با سیمای گلستان بمناسبت هفته بسیج در ابتدا به تشریح برنامه های صورت گرفته توسط سپاه نینوا در این هفته پرداخت و گفت: در هفته ی بسیج امسال 104عنوان برنامه و 853برنامه در ذیل این عناوین نیز پیش بینی شده که 30 برنامه از این برنامه ها ، بصورت شاخص و ویژه بود که از 29آبان شروع و تا به امروز اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به تعدادی از برنامه های اجرا شده در طی یک هفته اشاره کرد و افزود:40پزشک در 40مسجد ، نشست مشترک ستارگان مسجد و محراب با حضور هیئت امنا و ائمه جماعات مساجد در مرکز استان ، پویش مردمی بسیج کوبنده تحریم ، اعزام 40 گروه جهادی به مناطق محروم و از پیش تعیین شده ، افتتاح و کلنگ زنی متمرکز 16 طرح عمرانی محرومیت زدایی با محوریت روستای بارانی ها در شهرستانی گنبد که یک طرح با مشارکت آموزش و پرورش به مبلغ100میلیون بوده است و بقیه ی طرح ها که به ارزش 1میلیارد تومان توسط سپاه استان انجام شده ، نمونه ای از برنامه های صورت گرفته در این هفته است.

معروفی یکی دیگر از برنامه های شاخص در هفته بسیج را خشکه کاری برنج ، چالش ها و راهکارها در شهرستان کردکوی برشمرد و خاطرنشان کرد: 956روستای بالای 50نفر با هماهنگی جهادکشاورزی و نخبگان برای کمک به هم استانی های عزیز شناسایی شده اند و ان شاءالله با جمعیت مهندسین انقلابی و با روحیه ی جهادی این طرح به ثمر خواهد رسید.

 فرمانده سپاه نینوا تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه های شاخص ، کمپین حمایت از مردم مظلوم یمن بود که این مظلومیت نیاز به یک حمایت همه جانبه دارد که به لطف پروردگار در این مدت سنی و شیعه یک حمایت همه جانبه و انقلابی داشتند.

وی با بیان اینکه 2 برنامه ی محوری ، حماسه حضور در سراسر استان و تجلیل از خانواده ی معزز شهدای روز 5آذر به نوبت در صبح و بعدازظهر فردا پنجم آذر ماه همزمان با روز گرگان برگزار خواهد شد اظهار داشت: در ادامه ی این برنامه ها افتتاح بیمارستان صحرایی روستای کرند در گنبد کاووس را خواهیم داشت که برای راه اندازی آن ، 130نفر آماده ی خدمت رسانی به مردم فهیم و عزیز استان به مدت 3روز خواهند بود.

معروفی ضمن تشکر از دانشگاه علوم پزشکی ، نمایندگی آستان قدس رضوی ، بخشداری و فرمانداری شهرستان افزود: با هماهنگی های صورت گرفته این بیمارستان در بخش های مختلف اعم از اطفال ، زنان ، پوست ، چشم ، مغز و اعصاب و جراحی و..و همچنین در قسمت تخصصی در بخش های ریه و کلیه و گوارش انجام فعالیت خواهد کرد.

 فرمانده سپاه نینوا در پاسخ به سوال مجری برنامه که در آستانه ی 40 سالگی انقلاب اگر بسیج نباشد چه اتفاقی خواهد افتاد گفت: باید بدانیم بسیج یک سازمان نظامی نیست و همچنین سپاه از بسیج و بسیج از سپاه جدا نیست و سپاه با بسیج است که تعریف می شود

وی به سخنانی از امام راحل و امام خامنه ای(مدظله العالی) درباره سپاه اشاره داشت و تصریح کرد:سه ضلع مثلث بسیج ، مکتبی بودن، انقلابی بودن و مردمی بودن است و منطق بسیج منطق بن بست شکن است که هیچ بن بستی وجود ندارد و این مسئله را هم در جنگ تحمیلی شاهد بوده و دیدیم بسیج که همان حضور انبوه مردم در صحنه های مختلف جنگ بود عامل پیروزی در نبرد حق علیه باطل شد و در واقع میتوان گفت بسیج پیروز کننده جنگ بود.

 معروفی با اشاره به اینکه هرجا بسیج ورود کرد توانست کارهای بزرگی انجام دهد خاطرنشان کرد: باید همه ی ما فدای انقلاب باشیم زیرا این انقلاب بستر ساز حکومت امام زمان(عج) است.

فرمانده سپاه نینوا با گلایه از برخی تحلیل گران اظهارداشت: بسیج متعلق به حزب و گروه خاصی نیست و همیشه و در هر زمان نگاهش به امامین انقلاب است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۳۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ رضوی دوست گفت: در هفته جهاد خدمات رسانی ۳۰ گروه جهادی در عرصه‌های فرهنگی، آموزشی، علمی، عمرانی، کشاورزی، پزشکی و دامپزشکی به گروه‌های هدف در این شهرستان خدمات ارایه می دهند.

او ادامه داد: از برنامه‌های این هفته افتتاح کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی، دیدار با خانواده جهادگران برتر و اعزام طلایه داران اقتصاد مقاومتی و جهادگران به اجلاسیه استانیاست.

او افزود: در این هفته چند طرح محرومیت زدایی شامل طرح تعویض شبکه انتقال آب روستا‌های امامزاده بزم و قاضی آباد، ساخت استخر ذخیره آب کشاورزی روستا‌های جعفریه و جعفرآباد علیا، ساخت کانال‌های آبیاری کشاورزی بتونی روستا‌های قلعه آباده و گودآسیاب مزایجان افتتاح خواهد شد.

از پانزدهم تا بیست و یکم اردیبهشت به عنوان هفته جهاد خدمت رسانی نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • شش مولفه اقتصاد مقاومتی متعلق به مردم است 
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی کرمانشاه هستیم
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • مکتب شهید مطهری انقلاب را از انحراف مصون نگه داشت
  • اجرای ۲۰۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی درگیلان