Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

در مطالعات دانشگاه «لاتروب» استرالیا بیش از ۴۰ کودک بین سنین ۱۵ تا ۳۲ ماهه طی دوره سه ساله در کلاس‌هایی که به طور تصادفی انتخاب شدند تحت مطالعه قرار گرفته و پیشرفت آن‌ها در زمینه‌های مختلف از مهارت‌های صوتی و تعامل اجتماعی گرفته تا شناخت کلامی و رفتارهای تطبیقی از طریق روش‌های مداخله‌ای پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یافته‌های این تحقیق نشان می‌دهد که حمایت از کودکان مبتلا به اوتیسم در مهد کودک‌های عادی در اوایل دوران کودکی آن‌ها قابل اجرا است.

در این مطالعه کارشناسان دریافتند که کیفیت کلی محیط یادگیری و تدریس در اتاق‌های بازی کودکان عادی به طور خاص بسیار بالاتر و بهتر از اتاق‌های بازی کودکان استثنایی است. این بدان معناست که آموزش‌های اضافی و مقررات بیشتری که برای قرار گرفتن کودکان عادی و کودکان اوتیستیک کنار یکدیگر مورد نیاز است منجر به کاهش پیشرفت کودکان یا کاهش میزان توجه کارکنان مهد کودک‌ها به پیشرفت کودکان نمی‌شود.

اوتیسم اختلال رشدی است که شامل مشکلات در تعاملات اجتماعی و رفتارهای منحصر می‌شود. طبق آمار صنعت بهداشت استرالیا، حدود یک کودک از هر ۲۰۰ کودک استرالیایی به اوتیسم مبتلاست که بیشتر آن‌ها را پسران تشکیل می‌دهند. علائم اوتیسم ممکن است از سن دو سالگی بروز پیدا کند اما تشخیص این اختلال معمولا تا سه سالگی ممکن نیست.

بر اساس این مطالعات آخرین یافته‌ها بر این که کودکان مبتلا به اوتیسم باید فرصت آموزش در کنار کودکان عادی را در محیط‌های آموزشی عادی داشته باشند،‌ تاکید دارد.

به گزارش خبرگزاری شینهوا، این امر همچنین می تواند از تبعیض و نگاه منفی جامعه به این افراد پیشگیری کند،‌ چرا که به کودکان عادی نیز این فرصت را می‌دهد تا این تفاوت‌ها را از سنین پایین درک و پذیرش کنند.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: اوتیسم مهدکودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۳۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودکان هم در اصفهان فهمیدند شهر در خطر فرونشست است/ مسوولان هنوز نفهمیدند یا نمی‌توانند جلوی برداشت‌های بی‌رویه آب را بگیرند (فیلم)

عصر ایران ــ ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد یک پراید در چاله‌ای افتاده و کودکی می‌گوید که فرونشست است.

گزارش را این‌جا ببینید

اصفهان به دلیل برداشت بی‌رویه آب از زاینده‌رود و چاه‌ها در معرض فرونشست است و چاله‌ها و شکاف‌ها حالا به درون شهر و زیر پای مردم رسیده اما مسوولان همچنان نمی‌توانند یا نمی‌خواهند جلوی برداشت بی‌رویه آب از زاینده‌رود و چاه‌ها زیرزمینی را بگیرند. این گزارش را در این باره ببینید.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تصاویری ترسناک از اصفهان که مسئولین نمی‌خواهند باورش کنند/ وقتی تصمیمات هیجانی مدیران در دو دهه، ۱۸ میلیون سال تلاش طبیعت را به باد می‌دهد (فیلم) کارشناس تکتونیک: تا سال ۱۴۰۹ اصفهان تبدیل به بیابان می شود / ۴۵ برابر نرخ جهانی در اصفهان فرونشست داریم

دیگر خبرها

  • برگزاری گردهمایی و پیاده‌روی با هدف افزایش آگاهی و فرهنگ‌سازی نسبت به اختلال طیف اوتیسم
  • افزایش دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند | در مواجهه با آلرژی برخی پزشکان، بیماران را دچار سوءتغذیه می‌کنند
  • عوارض اختلال افسردگی مزمن چیست؟/ راهکارهای درمان را بشناسید
  • کودکان از چه سنی می‌توانند ماست بخورند؟
  • سرویس‌دهی در خط ۵ مترو به حالت عادی بازگشت
  • آمار دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین رو به افزایش است
  • شرایط اخذ ویزای دبی برای کودکان
  • کودکان هم در اصفهان فهمیدند شهر در خطر فرونشست است/ مسوولان هنوز نفهمیدند یا نمی‌توانند جلوی برداشت‌های بی‌رویه آب را بگیرند (فیلم)
  • بسیاری از اختلالات روانی ریشه جسمانی دارند