Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، در این همایش سه روزه علاوه بر حضور 30 نفر از متخصصان برجسته علوم و صنایع دریایی از 15 کشور جهان، مقامات دستگاههای مرتبط از جمله وزیر راه وشهرسازی، فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران و رئیس سازمان بنادر و دریانوردی حضور دارند.
همچنین یک نمایشگاه جانبی از دستاوردها و توانمندیهای کشور در زمینه مهندسی و مدیریت سواحل و بنادر و سازه های دریایی هم در این همایش برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قرار است علاوه بر نشستهای تخصصی، چهار سخنران کلیدی از دانشگاه های تربیت مدرس ایران، لوند سوئد، اوتاوای کانادا و یک موسسه دریایی انگلیس به معرفی جنبه های مختلف این صنعت بپردازند.
مدیریت سواحل و بنادر، مهندسی سازه ها و بندر، مهندسی فراساحل و خطوط لوله ، محیط زیست دریایی و ایمنی و هیدرودینامیک و رسوب، 5 محور این همایش تخصصی هستند که خود، مقدمه دهمین همایش سواحل و سازه های دریایی کشورهای درحال توسعه در سال 2020 میلادی است.
گفتنی است ایران هم اکنون 190 هزار کیلومتر مربع از آبهای جهان را تحت حاکمیت خود دارد و 5 هزار و 800 کیلومتر خطوط ساحلی در سه دریای خزر و عمان و خلیج فارس دارد و ظرفیت کل تناژ ناوگان دریایی (نفتی و غیر نفتی) کشورمان به 22 میلیون و 400 هزار تن بالغ می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: همایش بین المللی سواحل سازه ها هتل المپیک سیزدهمین نیروی دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۴۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیست و هشتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما: بیست و هشتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی با معرفی مقالات برتر و تجلیل از فعالان حوزه نقشه و اطلاعات مکانی به کار خود پایان داد
بیست و هشتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی، پس از دو روز به کار خود پایان داد.
در این رویداد، جلسات ارائه سخنرانی‌ها، کارگاه‌های آموزشی، مراسم‌های افتتاحیه و اختتامیه همزمان به صورت حضوری و وبینار برگزار شد و مورد استقبال چشمگیری قرار گرفت.
دکتر جاویدانه، رئیس سازمان نقشه برداری کشوردر این مراسم، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری موفقیت آمیز همایش و نمایشگاه ژئوماتیک ۱۴۰۳، از تمامی دست اندرکاران و شرکت‌کنندگان تقدیر و تشکر کرد
این همایش که از ۹ اردیبهشت ماه آغاز شد با برگزاری ۷ کارگاه آموزشی، سه میزگرد تخصصی، ۳۸ مقاله بعنوان سخنرانی و ۳۶ مقاله به صورت پوستری در ۸ محور تخصصی با موضوعات روز حوزه نقشه‌برداری کشور ارائه شد.
از این بین ۸ مقاله بعنوان مقاله برتر انتخاب و از آنها با اهدای لوح و تندیس همایش تقدیر بعمل آمد.
گفتنی است بخش نمایشگاه ژئوماتیک تا ۱۲ اردیبهشت همچنان میزبان علاقمندان است

دیگر خبرها

  • تخریب سازه‌های بتونی غیر مجاز و آزاد سازی سواحل نور
  • تخریب سازه‌های بتونی غیر مجاز و آزاد سازی سواحل شهرستان نور
  • برگزاری نشست‌های تخصصی بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری
  • بیست و هشتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر
  • تعطیلی بنادر مسافربری غرب هرمزگان
  • بنادر غرب هرمزگان به دلیل شرایط نامساعد جوی تعطیل شد
  • ◄ ایجاد طرح جامع بندر شهید حقانی به عنوان قطب مسافری و تفریحی
  • چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند در خرم‌آباد برگزار می شود
  • همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود
  • ۶۶۰ هزار مسافر در بنادر شرق هرمزگان جابه‌جا شد