Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های امروز‎ دوشنبه ۵ آذر ماه استان‌ها را با عناوین و تیتر‌های مختلف مشاهده می‌کنید.

 

انتهای پیام/پ

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزنامه استانی مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۴۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶۶ هزار هکتار از بافت‌های شهری فرسوده است

به گزارش خبرنگار مهر، سلامت هدایتی عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به روند افزایشی جمعیت کشور در شهرها اظهار کرد: سرعت ساخت و سازها نسبت به فرسودگی بافت‌ها متناسب نیست.

وی با اشاره به اینکه هزار و ۴۰۰ شهر در سطح کشور داریم ادامه داد: ۱۶۶ هزار هکتار از بافت‌های شهری در استان‌ها فرسوده و ناکارآمد است و آمار اسکان رسمی در شهرها ۵۹ هزار هکتار اعلام شده است.

وی بافت تاریخی شهرها را ۳۲ هزار هکتار دانست و تصریح کرد: اکنون ۷۴ هزار هکتار از بافت‌های شهری استان‌ها فرسوده و این فرسودگی در حال افزایش است.

دبیر مجمع کمیسیون‌های شهرسازی و معماری مراکز استان‌ها با اشاره به اسکان ۷۰ درصد جمعیت کشور در شهرها خاطرنشان کرد: خدمات شهری افزایش قابل توجهی یافته است ولی به دلیل افزایش حاشیه‌نشینی خدمات شهری متوازن انجام نمی‌شود.

۶ میلیون ساختمان نیازمند مقاوم‌سازی است

هدایتی سرانه خدماتی در شهر تهران را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: اکنون هفت هزار هکتار کمبود سرانه‌های خدماتی در شهر تهران اعلام شده که نقش مؤثر در کیفیت زندگی دارد.

وی بافت ناکارآمد شهری بوشهر را هزار و ۸۳۷ هکتار دانست و گفت: این بافت‌ها در ۱۱ شهر استان بوشهر اعلام شده و سکونت‌گاه غیررسمی این شهرها ۷۷۰ هکتار است.

دبیر مجمع کمیسیون‌های شهرسازی و معماری مراکز استان‌ها ادامه داد: با بودجه مصوب شهرداری‌ها امکان بازسازی و ترمیم بافت‌های فرسوده نیست از این نظر بر اساس شعار سال مشارکت بخش خصوصی در این عرصه ضروری است.

هدایتی افزود: از ۱۷ میلیون واحد مسکونی شهری در کشور بر اساس آمار سال ۱۳۹۵ حدود ۱۱ میلیون واحد آن مقاوم و با دوام است و ۶ میلیون ساختمان نیاز به طرح‌های مقاوم‌سازی دارد.

کد خبر 6087008

دیگر خبرها

  • با مصرف این غذاها از شر حشرات در فصل تابستان خلاص شوید!
  • وضعیت نامناسب بافت‌های فرسوده در شهرها
  • ۱۶۶ هزار هکتار از بافت‌های شهری فرسوده است
  • برای خلاص شدن از چربی شکم از این مواد غذایی دوری کنید
  • خلاص؛ استقلال و پرسپولیس صاحب جدید پیدا کردند
  • رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲ / تیر خلاص به پیکر نیمه جان کاتالان ها
  • (ویدئو) ۴۰ درصد خودرو‌های کشور فرسوده است
  • احداث ۱۸۰۰ کلاس درس با جذب ۱۱۰۰ میلیاردتومان اعتبار در آذربایجان‌غربی
  • ۷۵ میلیارد تومان اعتبار خرید تجهیزات مدارس لرستان در سال جاری
  • ۷۲ هزار دستگاه خودرو سال گذشته اسقاط شد