Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان مجلس گفت:‌ این کمیته مساله اعاده اموال به غارت رفته فرهنگیان را به شدت پیگیری می‌کند. ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۲ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت:‌ کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان مجلس روند بررسی این پرونده را از سوی قوه قضائیه کاملاً رصد می‌کند و اعاده تمامی اموال به غارت رفته فرهنگیان را به شدت مورد پیگیری قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان مجلس تصریح کرد:‌ این کمیته در خلال بررسی‌ها و تحقیقات گسترده خود بیش از 5 هزار برگ انواع اسناد مختلف را جمع‌آوری و طبقه‌بندی کرد سپس پرونده مذکور را برای بررسی‌های بیشتر به قوه قضائیه ارجاع داد.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: فرآیند رسیدگی به پرونده اختلاس از صندوق ذخیره فرهنگیان توسط قوه قضائیه با روند قابل قبولی در حال انجام است به طوری‌که در روزهای گذشته یکی از متهمان این پرونده با حکم دادگاه دستگیر شد. 

گیلان|‌ عضو هیئت رئیسه مجلس: سطح خدمات‌دهی بیمه‌های تکمیلی به فرهنگیان بسیار ضعیف استدولت زودتر لایحه نظام رتبه‌بندی فرهنگیان را به مجلس ارسال کندرییس فراکسیون فرهنگیان مجلس: خصوصی‌سازی آموزش و پرورش خیانت به کشور است

نماینده مردم رشت با بیان اینکه قضات مربوطه در حال رسیدگی فوری به این پرونده و تسریع در روند اعاده اموال به غارت رفته هستند افزود:‌ شخص دستگیر شده به نام کاظمی از جمله افرادی بوده که در پرونده اختلاس از صندوق ذخیره فرهنگیان نقش زیادی داشته است. 

کوچکی‌نژاد از برگشتن مقداری از اموال فرهنگیان به صاحبانش خبر داد و ابراز داشت: بخشی دیگر از اموال فرهنگیان نیز طبق تعهد دادگاه باید به آنان برگردانده شود در این خلال نیز مجلس همچنان فرآیند رسیدگی و اعاده اموال را به صورت جدی رصد می‌کند.

وی با اشاره به روند بررسی پرونده تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها نیز اظهار داشت: در حال حاضر اسناد و مدارک لازم و مستند توسط اعضای تیم  تحقیق جمع‌آوری و طبقه‌بندی شده است بنابراین این پرونده به زودی در اختیار مجلس قرار می‌گیرد.

رئیس تیم تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها با اشاره به اینکه فعلاً ابعاد این پرونده قابل طرح نیست تصریح کرد:‌ این پرونده یکی از پرونده‌های بسیار سنگینی بود که در سال‌های اخیر توسط مجلس و در یک بازه زمانی حدوداً یکساله به اتمام رسیده است.

‌کوچکی‌نژاد از تهیه گزارش نهایی تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها در روزهای آتی سخن گفت و افزود:‌ پس از تکمیل گزارش نهایی به زودی این پرونده به همراه بسیاری از اسناد به دست آمده از تخلفات برخی دستگاه‌ها و سازمان‌ها به مجلس ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

R7877/P4001/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۴۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان با اشاره به آغاز طرح پایش پرونده‌های اجرای احکام گفت: در این طرح پرونده‌های مربوط به قلع و قمع ساخت و ساز‌های غیرمجاز که سال‌های گذشته مختومه شده است؛ به طور ویژه دوباره بررسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، محمود اسپانلو در جمع دادستان‌های گلستان و معاون قضایی دادستان کل کشور اظهار کرد: طرح پایش پرونده‌های اجرای احکام آغاز شده است که در این طرح همه پرونده‌های موجود در واحد‌های اجرای احکام استان به ویژه در موارد مربوط به قلع و قمع ساخت و ساز‌های غیرمجاز که سال‌های گذشته مختومه شده است، دوباره بررسی و نظارت می‌شود.

وی از تشکیل دفتر پیگیری پرونده‌های مهم و موادمخدر در دادسرای گرگان خبر داد و گفت: با تشکیل این دفتر که اقدام ابتکاری در کشور محسوب می‌شود انسجام و تمرکز بر مبارزه با بینان‌های مالی قاچاقچیان موادمخدر و پرونده‌های مربوط به پولشویی است.

اسپانلو افزود: سال گذشته در نتیجه اقدامات این دفتر که زیر نظر یکی از معاونان دادسرای مرکز استان انجام شد ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در مرحله تحقیق و به منظور جلوگیری از نقل و انتقال این اموال توقیف شد.


دادستان مرکز استان راه اندازی مجتمع شوق زندگی و افزایش ظرفیت کمپ‌های ترک اعتیاد اجباری در گرگان و گنبدکاووس را ۲ اقدام مهم و شاخص در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان عنوان کرد.


وی ادامه داد: سال گذشته با همت دادستان‌های سراسر استان ۴۲۹ بازدید میدانی از واحد‌های تولیدی انجام شد که در نتیجه آن مشکلات بخش تولید استان از دستگاه‌های اجرایی پیگیری و رفع شد.

وی ادامه داد: تعیین تکلیف حدود ۲۲ هزار دستگاه موتورسیکلت، خلع ید ۸۰ هکتار جنگل و ۴۹۸ هکتار مرتع، مسدود کردن ۴۵۰ حلقه چاه غیرمجاز، پیگیری لایروبی مسیر خلیج گرگان و خلع ید اسکله بندرترکمن از دیگر اقدامات دستگاه قضایی استان در سال گذشته بود

دیگر خبرها

  • بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی
  • ضرورت ساماندهی شرکت‌های تابعه و مولدسازی اموال صندوق بازنشستگی مس/دغدغه‌های‌ بازنشستگان عزیز باید رفع شود
  • درخواست غزه از گوترش برای تشکیل کمیته تحقیق بین‌المللی درباره کشتار بیمارستان ناصر
  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند
  • مزایده اموال متهم پرونده صندوق سرمایه گذاری بهمئی
  • بررسی پرونده‌ها و کالاهای موجود در انبار مرکزی اموال تملیکی گیلان
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در گلستان
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • جلوگیری از نقل و انتقال 2 هزار و 500 میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی بهمئی