Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ مأموران نیروی انتظامی ۳ جوان گرفتار در برف و کولاک در خرقان زرندیه را نجات دادند.

در حال تکمیل...

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۴۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوادث جاده‌ای ساوه در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: ۳۰۲ نفر از ابتدای طرح سلامت نوروزی در حوادث جاده‌ای در شهرستان‌های ساوه و زرندیه زخمی شدند و سه نفر نیز جان خود را از دست دادند.

صیدی افزود: ۲۰۶ فقره تصادف شهری و جاده‌ای از ابتدای طرح سلامت نوروزی (۲۴ اسفندماه جاری) تاکنون در شهرستان‌های ساوه و زرندیه رخ داده که ۶۶ مورد آن شهری و ۱۴۰ مورد نیز جاده‌ای است.
او گفت: در تصادفات مناطق شهری ۷۸ نفر مصدوم و یک نفر کشته شده و در حوادث ترافیکی جاده‌ای نیز تعداد زخمی‌ها ۲۲۴ نفر و تعداد کشته‌ها نیز ۲ نفر گزارش شده است.
صیدی گفت: ۲۲۲ نفر از زخمی‌ها جهت تداوم اقدامات درمانی به بیمارستان اعزام شده‌اند و بقیه در محل به صورت سرپایی مداوا شده اند.
وی یادآور شد: در طرح نوروزی ۲ هزار و ۱۴ مورد تماس با سامانه ۱۱۵ گرفته شده که ۵۶۸ مورد آن منجر به عملیات‌های امدادی در مناطق شهری و جاده‌ای شده است.
گفتنی ست مرکز فوریت‌های پزشکی و پیش بیمارستانی ساوه با ۲۱ پایگاه امدادی مشغول فعالیت است که هشت پایگاه در شهرستان زرندیه و بقیه در ساوه قرار دارد، از این تعداد، ۱۵ پایگاه جاده‌ای و ۶ مورد دیگر شهری است.
۱۴۷ کیلومتر آزادراه، ۳۰ کیلومتر بزرگراه، ۱۱۰ کیلومتر راه اصلی، ۱۱۰کیلومتر راه فرعی و ۶۶۸ کیلومتر راه روستایی در ساوه وجود داشته و این شهرستان در مسیر ترانزیتی شمال به جنوب و غرب به مرکز ایران قرار دارد.

دیگر خبرها

  • رهایی 170 نفر گرفتار در کولاک تکاب
  • شهروند گرفتار در ارتفاعات کوهسرخ خراسان رضوی نجات یافت
  • ۱۷۰ نفر گرفتار در کولاک تکاب رهایی یافتند
  • فیلم| لحظه نجات فرد گرفتار در رودخانه درودزن
  • (ویدئو) لحظه نجات فرد گرفتار در رودخانه درودزن
  • حوادث جاده‌ای ساوه در ایام نوروز
  • نجات ۵۷ نفر از گرفتارشدگان در سیل و آبگرفتگی/دو نفر بر اثر وقوع حوادث جوی جان باختند
  • جان‌باختن ۲ نفر بر اثر وقوع حوادث جوی/ ۵۷ نفر نجات یافتند
  • نجات ۵۷ نفر از گرفتارشدگان در سیل و آبگرفتگی
  • نجات ۵۷ نفر از گرفتار شدگان در سیل و آبگرفتگی/ دو نفر جان باختند