Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-03-19@04:14:18 GMT

عصر داده پردازی

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۷۴۹۷۲

شرکت پیشگامان عصر داده پردازی در تهران با شماره ثبت ۲۷۰۸۸۵ و مجوز شماره ۵۰/۶۳۱۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت تکمیل کادر خود در سامانه بزرگ کشوری مشاورین همراه زندگی بهتر در استان تهران از افراد برتر در حوزه مشاوره در زمینه های ذیل بصورت دور کاری و پاره وقت با درآمد مناسب و مزایای مندرج دعوت به همکاری می نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ردیف عنوان شغلی شرایط احراز ایمیل جهت ارسال رزومه   ۱ مشاور روانشناسی حداقل فوق لیسانسدارای شرایط لازم بخصوص در زمینه های (خانواده، کودک، جوانان، ازدواج، مهارتهای فردی، ترک اعتیاد و مشاوره تحصیلیکارت عضویت در سازمان نظام روانشناسی

Pishgamanravanshenas@gmail.com

حداقل ۲میلیون ۳۰۰ درآمد ماهانه به ازای ۴ ساعت کاریاستفاده از مزایای دورکاری و کار حضوری به دلخواهاختصاص خط هوشمند مشاوره دایمی به مشاوربیمه تامین اجتماعیبرقراری کارگاه‌های رایگان توسط اساتید برجسته کشوری در طول مدت همکاریاختصاص دفتر کار به مشاور جهت مشاوره حضوری و قبول پرونده هاحضور در کنار اساتید برجسته کشوری در همایش‌ها و مطرح شدن در سطح کشور

        

 

 

 

 

 

 

 

۲ مشاور حقوقی لیسانس یا فوق لیسانس حقوق، فقه و سایر رشته های مرتبطدارای پروانه وکالت و یا هرگونه مجوز ارایه مشاوره حقوقی

Pishgamanhoghoogh@gmail.com

۳ مشاور تغذیه حداقل لیسانسعضویت در سازمان نظام پزشکی

Pishgamantaghzie@gmail.com

۴ مشاور طب سنتی دارای مدرک لازم

Pishgamantebsonati@gmail.com

۵ مشاور مذهبی روحانی حداقل سطح ۲دارای تحصیلات لازم سابقه در زمینه مشاوره خانواده، ازدواج جوانان، کودک و نوجوان و یا مشاوره احکام و عقاید

Pishgamanmazhabi@gmail.com

۶ زنان، زایمان و مامایی حداقل لیسانس ماماییدارای کارت عضویت در نظام پزشکی و یا پروانه

Pishgamanmama@gmail.com

۷ مشاور تحصیلی دانشجو. لیسانس ریاضی، شیمی، فیزیک زیست، و...علوم پایه pishgamaneasr@gmail.com ۸ مشاور دامپزشکی حیوانات خانگی، دام و طیور،حیوانات غیر متعارف و...

Pishgamandampezeshk@gmail.com

۹ مشاور گیاهان تزیینی کارشناسان کشاورزی و باغبانی و...

Pishgamangiahan@gmail.com

مراحل استخدام :

ارسال رزومه و تایید کارگروه
تماس با متقاضی و دعوت به مصاحبه حضوریاعلام نتایج مصاحبه تخصصی و عمومی بین ۷ تا ۱۰ روز کاری از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را متناسب با ردیف شغلی درخواستی به آدرس ایمیل مندرج در هر ردیف شغلی ارسال نمایند تا در صورت تایید کارگروه مربوطه جهت تعیین وقت مصاحبه حضوری با آنها تماس حاصل نمایند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۴۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۲ هزارو ۱۰۵ فرصت شغلی از ابتدای امسال درگناباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،فرماندار شهرستان گناباد گفت: برای اینکه به قله‌هایی که رهبر معظم انقلاب در تراز انقلاب اسلامی ترسیم نمودند برسیم سال آینده با مدیرانی خواهیم بود که تحول‌گرا باشند و اگر خواسته باشند وضع موجود را حفظ کنند با این‌گونه مدیران خداحافظی خواهیم کرد.

رضا نصیری  افزود:میزان تعهد اشتغال این شهرستان در سامانه رصد ۱۷۱۴ نفر در امسال بود، در حالی که تعهد اشتغال برای این شهرستان ۲۱۰۵ نفر است.

او گفت: حدود۸ هزار و ۶۰۲ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال تسهیلات در بخش‌های مختلف داخلی، تبصره‌های ۱۶ و ۱۸ مخصوص نهاد‌های حمایتی، مشاغل خانگی، بنیاد علوی و برکت طی سال ۱۴۰۲ در شهرستان گناباد پرداخت شده است.

وی افزود:سال آینده تنها مدیرانی می‌توانند در این شهرستان فعالیت کنند که تحول‌گرا و یا دارای رویکرد تحولی در ارائه خدمات به مردم باشند و مسئولانی که هیچ برنامه تحولی در برنامه‌های خود نداشته باشند و تنها به حفظ وضع موجود بپردازند، باید جای خود را به مدیران تحول‌گرا بدهند.

فرماندار گناباد گفت: مدیران ادارات باید در راستای رویکرد‌های نظام جمهوری اسلامی و دولت مردمی سیزدهم با اولویت‌بندی و داشتن نقشه راه و با روحیه جهادی و خستگی‌ناپذیر از هیچ تلاشی برای ارائه خدمات صادقانه به مردم مناطق شهری و روستایی دریغ نکنند.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • ایجاد ۲ هزارو ۱۰۵ فرصت شغلی از ابتدای امسال درگناباد
  • برنامه چین در افزایش فرصت‌های شغلی
  • «دستورالعمل حداقل الزامات ناظر بر استقرار نظام کنترل‌های داخلی در مؤسسات اعتباری» ابلاغ شد
  • آموزش هزار و ۵۲۹ نفر از کارکنان نظام وظیفه خراسان جنوبی در طرح سرباز ماهر
  • امسال ۲۰ هزار و ۱۹ فرصت شغلی ایجاد شد
  • ایجاد ۷۸۰۰ فرصت شغلی در استان کردستان
  • هرگز از این جملات در مصاحبه شغلی استفاده نکنید
  • فراخوان ارائه ایده و پیشنهاد برای «جشن ۹۰ سالگی تأسیس دانشگاه تهران»
  • حق الوکاله وکیل در اصفهان چقدر است؟
  • 9 نجات دهنده مالیاتی | در 1403 باید مشاور مالیاتی داشته باشید