Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سوادآموزی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد در گفت وگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج گفت: با مشارکت وهمکاری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد اسامی 16هزار و84نفر از مراجعان 70مرکز خانه بهداشت روستایی وشهری استان در سامانه سیب این مرکز که وضعیت سوادآنها نامشخص بود تهیه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدحمدالله خواهش نیک گفت: این اسامی به معاونت آموزشی سازمان سوادآموزی کشور جهت راست آزمایی ارائه و7هزار و676نفر از آنها در8شهرستان استان خود را بی سواد معرفی کرده ویا باسواد هستند که در سامانه سوادآموزی مدرکی برای آنها ثبت نشده است.

وی گفت: جهت بررسی وضعیت آنها و زیر پوشش بردن در دوره سوادآموزی این اسامی به واحدهای سوادآموزی 13شهرستان ومنطقه استان ارسال تا برای پیگیری وتعیین وضعیت آنها در سامانه با توجه به کدملی پس از شناسایی توسط آموزش دهندگان انجام شود.

معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان گفت: تعدادی از این افراد که بی سواد مطلق تشخیص داده شوند در کلاسهای سوادآموزی ثبت نام می شوند.

سیدحمدالله خواهش نیک گفت: آموزش دهندگان برای دریافت اسامی جهت شناسایی این افراد از6آذر به واحدهای نهضت سوادآموزی مراجعه کنند.

وی همچنین گفت: اسامی کشاورزان 50تا60سال بی سواد نیز به سامانه سوادآموزی کشور ارسال شده که در آینده قابل ثبت نام برای باسواد شدن هستند.

معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان گفت: براساس سرشماری سال95تعداد34هزار و106نفر در استان بی سوادند ومیزان باسوادی جمعیت 10تا49سال استان 92و7دهم درصد است.

انتهای پیام/د

سواد آموزی در کهگیلویه وبویراحمد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۵۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مدیر گروه سلامت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: در مدت زمان اجرای طرح، بازرسان بهداشتی بیش از ۲۳ هزار مورد بازرسی را از مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی، اماکن عمومی، مراکز و اماکن بین راهی، پایانه‌های مسافربری انجام دادند که در این ماموریت‌ها ۵۲ بازرس در قالب ۳۲ گروه بحث نظارت بر وضعیت مراکز و اماکن را عهده دار بوده اند.

 کرابی در ادامه تعداد کلر سنجی‌های انجام شده از آب آشامیدنی را حدود ۸ هزار مورد اعلام کرد و افزود: با تجهیز بازرسان به وسایل پرتابل بررسی بهداشت محیط و بهداشت مواد غذایی، حدود ۲۴ هزار مورد سنجش و نمونه برداری از ۵۴۰ مورد آب و مواد غذایی مشکوک نیز انجام شده است.

مدیر گروه سلامت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه همچنین اظهار داشت: در مدت زمان اجرای طرح سلامت نوروزی حدود ۱۶۰۰ مورد اقدام قانونی بر علیه متخلفان بهداشتی صورت گرفته که ۱۳۸ مرکز نیز منجر به پلمب شده است.

وی گفت: در طرح سلامت نوروزی بازرسان بهداشت محیط دانشگاه علاوه بر انجام ۵۱۵ مورد بازدید مشترک با سازمان‌ها و ادارات مرتبط به ۳۶۷ مورد شکایات کتبی حضوری و همچنین از طریق سامانه ۱۹۰ نیز رسیدگی نموده‌اند.

دیگر خبرها

  • سیل ۱۵۰۰ میلیارد تومان به کهگیلویه وبویراحمد خسارت زد
  • ۴۲هزار نفر در اصفهان زیرپوشش کلاس‌های سوادآموزی قرار گرفتند
  • تحویل ۳ شیء تاریخی به میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • تحویل سه شی تاریخی به میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • گذر نهضت سوادآموزی از وضعیت حاضر به مدل‌های جدید طبق برنامه هفتم
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار
  • ثبت نام ۹۸۹ مددجوی کمیته امداد البرز در دوره‌های سوادآموزی
  • آموزش سواد میراثی برای کودکان
  • ۵۰۰مدرسه مختلط در کهگیلویه وبویراحمد
  • ۵۰۰مدرسه مختلط کهگیلویه وبویراحمد نیازمندسرویس بهداشتی مجهزهستند