Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، رونمایی از فناوری lap joint  ، بالگرد 212 اورژانس و محفظه احتراق موتور فوکر 100 در حاشیه نهمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و هوانوردی انجام می شود.
فناوری lap joint  دستیابی به فناوری اتصال و جوشکاری لبه به لبه که نیاز صنایع هوایی و هوانوردی و دیگر صنایع به این فناوری را مرتفع می سازد و مهمترین دلیل و مزیت استفاده از این فناوری قابلیت جداسازی دوفلز بعد از جوشکاری و اتصال آن بدون آسیب رساندن به قطعه یا فلز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بالگرد 212 اورژانس ساخته شده توسط متخصصان هوایی مخصوص حمل بیمار و تجهیزات پزشکی است. این بالگرد قابلیت حمل چند برانکارد و سیستم های احیا ( cpr )  بیمار را دارد.
ساخت اولین سری محفظه احتراق موتور فوکر 100 به دست متخصصان سازمان صنایع هوایی ایران از دیگر طرح هایی است که در نهمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و هوانوردی رونمایی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: كيش رونمايي صنعت هوايي نمايشگاه جزيره كيش تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۵۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، امیر سرتیپ الهامی با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام، ضمن قدردانی از زحمات کارکنان این منطقه پدافندی از آمادگی دفاعی و بخش‌های مختلف این منطقه بازدید و توان رزمی این منطقه را مورد ارزيابی قرار داد.

وی با حضور در جمع فرماندهان این منطقه با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر ارتش اظهار داشت: با وجود تحریم‌‌های ظالمانه و کمبود‌های فراوانی که در این سال‌ها وجود داشته، اما ارتش موفق شده در کنار سایر نیرو‌های مسلح به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز خود برسد.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: ارتش جمهوری اسلامی که در اوج آمادگی به سر می‌برد، ارتشی که منظم، استوار و مجهز به تجهیزات نوین است.

امیر سرتیپ الهامی با بیان اینکه ارتش در همه حوداث، همواره در کنار مردم و خدمتگزار آن‌‌ها بوده است، تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران آنجا که لازم بوده قاطع در مقابل دشمنان این مرز و بوم در میدان رزم ایستاده و ولایتمداری خود را ثابت کرده است.

دیگر خبرها

  • جهاددانشگاهی؛ حلقه میانی پیوند صنعت و دانشگاه
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • سوخت گیری هوایی یک هواپیما با بالگرد (فیلم)
  • انقلاب تولیدات دانش بنیانی صنعت پتروشیمی در راه است
  • بیمار خارگی با بالگرد در شرایط بد آب هوایی اعزام شد
  • راه اندازی تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد
  • رونمایی از بانک امانات تجهیزات پزشکی در دشتستان
  • جزئیات راه‌اندازی تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد
  • تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد راه‌اندازی می‌شود
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور