Web Analytics Made Easy - Statcounter

ندافیان معاون فعالیت‌های گروهی سازمان بسیج دانش آموزی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت برگزاری اردوی راهیان نور دانش آموزی با بیان اینکه این اردو برای تمامی انواع مدارس کشور برقرار است، اظهار کرد: پس از اربعین و در برهه‌ای از زمان سفرهای اردوی راهیان نور متوقف  و اعزام‌ها با مشکل روبرو شده بود چرا که ترددهای اربعین در مناطق اردویی برقرار بود و امکان برگزاری اردو وجود نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هدف‌گذاری اردوی راهیان نور آشنایی دانش آموزان با فرهنگ ایثار،‌ از خود گذشتگی و روحیه انقلابی گری است، ادامه داد: اما اکنون روزانه بیش از 4 هزار نفر به اردوی ر‌اهیان نور در چند  منطقه از جمله  غرب و شمال غرب استان خوزستان و ر‌اهیان نور دریایی شامل استان‌های بوشهر و هرمز‌گان اعزام می‌شوند.

معاون فعالیت‌های گروهی سازمان بسیج دانش آموزی گفت: در حال حاضر اوج اردوهای دانش آموزی راهیان نور را شاهد هستیم،‌ خانواده‌ها استقبالی خوبژ از این اردوها دارند اما متاسفانه به دلیل بضاعت اندک بضاعت بسیج و سپاه کم توان پاسخگویی به این حجم از  استقبال وجود ندارد.

تاکید بر رعایت ایمنی اردوی راهیان نور دانش آموزی

ندافیان با تاکید بر رعایت ایمنی اردوی راهیان نور گفت: در برخی استان‌ها همچون تهران بزرگ اردوی راهیان نور از طریق ریلی برگزار می‌شود، علاوه بر آن باید در مسیرهای جاده‌ای از اتوبوس‌های مطمئن  که مورد تایید راهور هستند و همچنین رانندگان کار بلد استفاده شود؛ در این بین باید برای رانندگان دوره‌های آموزشی تعامل با دانش آموز در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه برگزاری راهیان نور امسال با هدف کیفی سازی این اردوها دنبال می‌شود، اظهار کرد: برای جاذبه بیشتر این اردوها برنامه‌های مختلف در مناطق اردو در نظر گرفته شده، همچنین در استان خوزستان رزمایشی پیش‌بینی شده که بخش تربیتی و فرهنگی این اردو بر عهده راوی و روحانی همراه است.

معاون فعالیت‌های گروهی سازمان بسیج دانش آموزی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور تا 20 آذر ماه ادامه خواهد داشت،‌ گفت: پس از این زمان به دلیل برگزاری امتحانات ترم دانش‌آموزان و مباحث آموزشی، اردوها با وقفه مواجه می‌شوند و دوباره اعزام‌ها از اول بهمن با تمرکز بر استان خوزستان دنبال خواهد شد.

برگزاری اردوی راهیان نور دختران از فروردین 98

ندافیان بیان کرد: بنابر پیشنهاد آموزش و پرورش برگزاری اردوی راهیان نور سال آینده در 2 مرحله انجام می‌شود که کار سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی این برنامه را قرارگاه امام حسن عسگری قرارگاه مشترک بسیج و وزارت آموزش و پرورش انجام خواهد داد.

وی افزود: راهیان نور سال آینده از 20 فروردین تا 20 اردیبهشت 98ویژه دختران در شمال غرب و غرب کشور و راهیان نور پسران در ایام تابستان در نظر گرفته شده است.

معاون فعالیت‌های گروهی سازمان بسیج دانش آموزی درباره بازخوردهای حاصل از حضور دانش آموزان در اردوهای راهیان نور اظهار کرد: مستندات بسیاری درباره تغییرات مثبت رفتاری دانش آموزان پس از این اردو وجود دارد که این موضوع به اذعان والدین دانش آموزان است، در این بین چنین دانش آموزانی در مدرسه نیز منشا اثر خواهند بود و با تاثیرگذاریبر همسالان آنها را نسبت به حوزه‌های معرفتی ترغیب خواهند کرد، همانطور که تا کنون از مدارس مطالباتی برای این موضوع آمده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار دانش آموزی اخبار مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۵۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، به مناسبت هفتهٔ معلم، دانش‌آموزان و علاقه‌مندان می‌توانند برای تشکر از معلمشان در پویش «معلم خوب من» شرکت کنند.

این پویش از ۸ تا ۱۵اردیبهشت با عنوان اصلی پویش #معلم‌ خوب من برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان می‌توانند تصاویر،‌عکس‌ها و ویدئوهایشان را در قالب‌ پویش‌های فرعی زیر در سامانهٔ شاد ارسال کنند:

در پویش «#معلم_خوب_من» چند پیشنهاد داریم. پیشنهاد‌هایی هم برای دانش‌آموزان و هم برای همه کسانی که دوست‌دارند این روز‌ها از معلمشان قدردانی کنند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • پاسخ بامزه یک دانش‌آموز به تمرین کتاب درسی
  • ۳ هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک