Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: این دزد خشن در شروع کار سرقت دست به سرقت‌‌های خشن و هولناک از زنان تهرانی می‌زد.

حجم ویدیو: 43.74M | مدت زمان ویدیو: 00:06:55

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، اوایل مهر ماه سال جاری ماموران پلیس Police تهران در جریان کیف‌قاپی خشن سارق موتور سواری قرار گرفتند و با توجه به حساس بودن این پرونده تیمی از ماموران پایگاه 3 پلیس آگاهی تهران برای دستگیری عامل این سرقت Stealing خشن وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارآگاهان در گام نخست تحقیقات پای در صحنه سرقت گذاشتند و خیلی زود دوربین مداربسته‌ای را به دست آوردند که صحنه سرقت خشن در آن ثبت شده بود.

تیم پلیسی در بررسی فیلم صحنه سرقت مشاهده کردند که زن 40 ساله در حالیکه کیف دستی‌اش به سمت پیاده‌رو است در خیابان در حال حرکت بود که ناگهان جوان چاق با لباس آستین کوتاه آبی رنگ و شلوار جین سوار بر موتور از پشت به سمت زن جوان نزدیک می‌شود و در یک لحظه اقدام به قاپیدن کیف زن جوان می‌کند.

در این صحنه زن جوان که غافلگیر شده بود با توجه به شدت کشیده شدن کیف دستی‌اش از سوی سارق قوی هیکل به شدت روی زمین می‌افتد و از هوش می‌رود.

در ادامه سارق خشن که موفق به قاپیدن کیف طعمه‌اش نشده بود با توجه به بیهوش شدن زن جوان بار دیگر به بالای سر زن جوان می‌رود و کیف وی را برداشته و به سرعت از محل دور می‌شود.

در ادامه تحقیقات ماموران پی‌بردند که زن جوان پس از سرقت به کمک اهالی محل به بیمارستان منتقل شد و با توجه به شوک و ضربه‌ای که در زمان زمین خوردن به او وارد شده به کما رفته است.

در حالیکه ردیابی‌های پلیسی برای دستگیری این سارق جوان ادامه داشت ماموران در برابر پرونده دیگری قرار گرفتند که سارق خشن دست به کیف هولناک دیگری زده بود.

در این صحنه سارق تک‌رو بدون توجه به اینکه زن جوان کودک 3 ساله‌ای را در آغوش گرفته به سرعت به سمت وی رفته و از پشت اقدام به قاپیدن کیف زن جوان می‌کند که در این صحنه زن جوان مانع افتادن فرزندش روی زمین می‌شود و گریه‌های کودک 3 ساله و جیغ زن جوان اهالی محل را به کمک وی می‌کشانند.

ردیابی‌های پلیسی ادامه داشت و ماموران با توجه به در دست داشتن تصویر دزد The Thief تک‌رو اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی سارق جوان شدند.

بدین ترتیب ماموران خانه اصغر را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند تا اینکه ساعت 4 سحرگاه 20 آبان ماه کارآگاهان پایگاه 3 پلیس آگاهی تهران با هماهنگی مقام قضایی وارد خانه این سارق خشن شدند و وی را دستگیر کردند.

اصغر ابتدا خود را بیگناه می‌دانست اما وقتی در برابر فیلم دوربین مداربسته قرار گرفت به ناچار لب به سخن باز کرد.

گفتگو با سارق خشن

اصغر 28 ساله که بیماری اعصاب و روان دارد در حالیکه دوربین‌های مداربسته صحنه سرقت خشن از زن جوان را که باعث به کما رفتنش شده ثبت کرده اصرار دارد که این دزدی theft کار او نبوده و به خاطر خرید پوشاک بچه‌اش دست به دزدی زده است.

سابقه داری؟

نه، اولین بار است که دستگیر شدم.

به چه جرمی دستگیر شدی؟

کیف قاپی.

چرا دزدی کردی؟

با موتور مسافرکشی می‌کردم که پس از آن یک زن را دیدم و تصمیم به کیف قاپی گرفتم.

از چند نفر دزدی کردی؟

از یک دختر در نزدیکی میدان فردوسی و یک مادر و بچه که نمی‌دانم کدام خیابان بود دزدی کردم.

از زن جوان که به کما فرستادی خبر داری؟

من فقط از همان 2 نفری که گفتم سرقت کردم و دزدی از زن جوان که به کما رفته کار من نیست.

اعتیاد داری؟

نه، یعنی قبلا مواد مصرف می‌کردم.

اعتیاد به چه مواد داشتی؟

7 سال قبل شیشه و کراک می‌کشیدم.

ازدواج کردی؟

بله، بعد از اینکه مواد را ترک کردم ازدواج کردم و

تحصیلات؟

سوم ابتدایی.

چرا ادامه تحصیل ندادی؟

درس خواندن را دوست نداشتم.

چرا انقدر پریشانی؟

حالم خوب نیست، قرص‌هایم را نخوردم.

چه قرصی؟

قرص اعصاب و روان می‌خورم و تحت نظر پزشک Doctor هستم، حتی کارت معافیت اعصاب و روان دارم.

همسرت می‌دانست بیماری اعصاب و روان داری؟

نه، دوستش داشتم و همسرم نیز مرا دوست داشت دیگر به این چیزا فکر نکردم.

چرا دزدی کردی؟

به خاطر گرانی، بدبختی و بی‌پولی.

به نظرت دزدی کار درستی است؟

نه، دزدی کار خوبی نیست و اشتباه بزرگی است و تا حالا این کار را نکردم.

آزاد شوی دوباره دزدی می‌کنی؟

نه، مثل همه مردم زندگی می‌کنم و دیگر دزدی نمی‌کنم. البته اگر آزاد شوم.

چرا آزاد نشوی؟

نمی‌دانم، آبروی خانواده و همسرم رفت و شرمنده‌شان هستم.

وضعیت مالی خانواده‌ات خوب است؟

دستشون به دهنشون می‌رسه و مشکلی در زندگی ندارند.

چرا در مورد خانواده‌ات حرف می‌زنی اشک می‌ریزی؟

شرمنده‌شون هستم. همسرم تحصیلکرده بود و سرکار می‌رفت من بخاطر ذهنیت بدی که داشتم مانع رفتن به سرکارش شدم و همین باعث شد تا مشکلات زندگی‌ام بیشتر شود.

خودت بچه داری چرا از زن جوان وفرزندش دزدی کردی؟

باور کنید و بچه را در آغوش مادرش ندیدم وگرنه دزدی نمی‌کردم، من خودم بچه دارم و می‌فهمم.

حرفی داری به زن جوان و مادرش بزنی؟

به خدا، به امام حسین(ع) قسم که من بچه‌اش را ندیدم.

چرا سرکار نمی‌رفتی؟

کار نبود.

یعنی کار نیست؟

به من کار نمی‌دادند، می‌گفتند چون خالکوبی داری و روی صورتت جای چاقو است کاری برای تو نیست.

شرور بودی؟

نه، خودزنی کردم.

چرا؟

بیماری اعصاب و روان دارم و وقتی عصبانی می‌شدم خودزنی می‌کردم.

اگر از همسر خودت سرقت می‌کردند چه حسی داشتی؟

زنم باردار بود که کیفش را سرقت کردند که خوشبختانه همسرم و فرزندم سلامت هستند و اتفاقی برایشان نیفتاد ولی باور کنید من شکایت نکردم.

چرا؟

چون گفتم حتما به پول نیاز داشته که دزدی کرده است.

یعنی هرکسی پول نیاز داشت دزدی کند؟

نه، گدایی کنید بهتر از این است که جلوی خانواده‌ات آبرویت برود.

فکر می‌کردی دستگیر شوی؟

بله.

پس چرا دزدی کردی؟

پول پوشاک بچه‌ام را نداشتم و مجبور بودم دزدی کنم.

همسرت اطلاع داشت که دزدی می‌کنی؟

نه، حتی وقتی دستگیر شدم ماموران نگفتند که من دزدی کردم و فکر نکنم فهمیده باشد.

همسرت بفهمد چه اتفاقی می‌افتد؟

شاید از من طلاق بگیرد.

حرف آخر؟

از همسرم می‌خواهم که به من فرصت دهد تا جبران کنم. اگر جایی بود که با حقوق یک میلیون پانصد کار می‌کردم الان اینجا نبودم و کنار خانواده‌ام بودم. پشیمانم و شرمنده خانواده و همسرم هستم. از خدا می‌خواهم که کمکم کند.

بنا به این گزارش، اصغر برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس پرونده در اختیار ماموران پایگاه 3 پلیس آگاهی تهران قرار دارد. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

رفتار زشت خانم دکتر دندانپزشک تهرانی با دختری به نام رعنا مریم و عباس 5 سال شب و روز گره زدند تا عروس و داماد شوند + عکس همخوابی کثیف زن جوان تهرانی با دوست صمیمی شوهرش / فریدون خیلی به من محبت می کرد! زلزله امشب کرمانشاه بازهم پیش بینی شده بود / گفتگو با دکتر برهمند / مسوولان به پیش بینی من توجه نمی کنند!! عقیم شدن یک مرد توسط 4 هم سلولی در زندان+عکس جوان متجاوز به خانه دو زن رفت ولی خونین و ناقص بیرون آمد! +عکس افزایش قیمت پژو ۲۰۶ تیپ 2 از سوی ایران خودرو تایید شد فوری / زلزه شدید در کرمانشاه، کردستان و ایلام / 6/5 ریشتر لرزیدند مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا آزار و اذیت جنسی زنان توسط سربازان هوس باز + عکس شیوه جدید ازدواج زن و شوهر ایرانی / سفره عقد روی قله کوه زنم به بهانه اضافه کاری با مردان غریبه در پی خوشگذرانی بود ! زندگی گمشده زنان در جایی به نام "فراموش آباد" رها شدن نوزادی در روز بارانی خیابان مفتح / ضجه های این طفل معصوم او را از مرگ نجات داد+ عکس این مرد کتک خور سینمای ایران است + گفتگو و عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: جنایی پلیس Police سرقت Stealing فیلم چاق دزد The Thief دزدی theft پزشک Doctor سلامت اخبار حوادث پایتخت خشن عکس کیف قاپی فیلم کما صبح عکس تجاوز فیلم ایران قتل مرد کودک حوادث نیویورک جوان من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۵۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان از استاندارهای دوگانه غرب انتقاد کرد

  

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما در گفتگوی تلفنی امروز دکتر حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان و جوزف بورل، نماینده عالی اتحادیه اروپا در امور خارجی و سیاست امنیتی، آخرین وضعیت موضوعات مهم منطقه‌ای و بین المللی و مناسبات ایران و اتحادیه اروپا مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

طرفین در این گفتگو به اهمیت تداوم گفتگو میان جمهوری اسلامی ایران و اتحادیه اروپا و تداوم تماس‌ها و دیدار‌ها برای لغو تحریم‌ها تاکید کردند.

امیرعبداللهیان در این تماس با اشاره به وضعیت جاری در غزه و دریافت گزارش‌های تکان دهنده از اعدام فلسطینیان در بیمارستان شفا و قتل عام زنان و کودکان از سوی ارتش اشغالگر صهیونیستی اظهار داشت: متاسفانه نتانیاهو، پرونده غزه و حتی منافع ملی آمریکا را گروگان منافع شخصی خود گرفته است.
وی افزود: تداوم بحران انسانی و گرسنه نگاه داشتن مردم غزه از سوی رژیم اسرائیل، وضعیت غزه را به «بحران واقعی قرن» تبدیل کرده است.

امیرعبداللهیان از دیدگاه بورل مبنی بر ضرورت توقف جنگ و ارسال کمک‌های انسانی فوری به غزه قدردانی کرد و با یادآوری مسئولیت جامعه جهانی و اتحادیه اروپا در موضوع فلسطین گفت: زمان آن رسیده است که تدابیر تنبیهی علیه رژیم اسرائیل اتخاذ شده و یک گروه تحقیق بین المللی در خصوص جنایات این رژیم از جمله در جنایات ترکیبی در بیمارستان شفای غزه تشکیل شود.

رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان در ادامه، ضمن اشاره به تلاش‌های دیپلماتیک جوزف بورل برای کمک به پایان بحران غزه، از استاندارد‌های دوگانه و متناقض غرب در قبال فلسطین و اوکراین انتقاد کرد.

دکتر امیر عبداللهیان تداوم ارسال سلاح از سوی آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی به رژیم صهیونیستی برای نسل‌کشی در غزه را در کنار ارسال نمایشی کمک‌های انسانی، نمونه‌ای از این رویکرد متناقض برشمرد.

امیرعبداللهیان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران از ابتدا موضعی روشن در موضوعات منطقه‌ای داشته و به صراحت گفته ایم توسل به جنگ راه حل نیست.
وی تکرار ادعا‌ها در مورد ارسال سلاح ایرانی برای استفاده علیه اوکراین را داستانسرایی و ادعایی کسل کننده و فاقد پایه و اساس خواند.

رئیس دستگاه دیپلماسی با اشاره به مذاکرات و تماس‌های مستمر مورا و دکتر باقری تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران مصمم به تداوم همکاری سازنده با آژانس بین المللی انرژی اتمی است و متقابلا انتظار جدی دارد طرف‌های غربی در قبال تعهدات خود در موضوع مذاکرات هسته‌ای و رفع تحریم‌ها کاملا پایبند باشند.

جوزف بورل نماینده عالی اتحادیه اروپا در امور خارجی و سیاست امنیتی نیز در این گفتگو، فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و سال نو را به وزیر امور خارجه کشورمان تبریک گفت.

بورل با بیان این که به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته‌ای همچنان از اولویت‌های اتحادیه اروپاست، بر ضرورت تداوم پیگیری گفتگو‌های هسته‌ای و رفع تحریم‌ها تاکید کرد.

وی در موضوع فلسطین، برنامه اتحادیه اروپا را تداوم ارسال کمک‌های انسانی به غزه و حمایت از اقدامات «آنروا»، حمایت از تلاش‌های سازمان ملل متحد و دبیرکل آن برای دستیابی به آتش بس دائمی و همکاری با مقامات تشکیلات خودگردان فلسطینی عنوان کرد و ضمن ابراز مخالفت مجدد با حمله اسرائیل به رفح، از سیاست این رژیم در گرسنگی دادن به غیر نظامیان انتقاد کرد.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به نقش و جایگاه مهم ایران در منطقه، خواستار تداوم تلاش‌ها برای کاهش تنش‌ها در منطقه شد.

در این گفتگو برخی موضوعات مورد علاقه از جمله امور کنسولی نیز مورد توجه قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • تمرینات بدنسازی اختصاصی مکس ورشتپن، قهرمان 3 دوره فرمول یک جهان / فیلم
  • فیلم روش خلاقانه یک پسربچه برای دزدی در خیابان در روز روشن
  • پشت پرده ‌خرید و فروش اموال دزدی
  • هشدار به تهرانی ها؛ وزش باد شدید در پایتخت
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت 
  • دزد ویسکی، رابین هود مجارستان و سندروم آتیلا / شتردزدها مردم را تخم‌مرغ دزد می‌کنند
  • تصاویر اختصاصی مهر از محفل قرآنی امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی
  • تاک‌شو به سبک «شب خوش»
  • امیرعبداللهیان از استاندار‌های دوگانه غرب انتقاد کرد
  • امیرعبداللهیان از استاندارهای دوگانه غرب انتقاد کرد