Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- لاتزيو در دقيقه 93 توانست از شکست برابر ميلان بگريزد.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، از هفته سيزدهم رقابت‌هاي سري آ، دو تيم لاتزيو و ميلان در ورزشگاه المپيکو شهر رم به مصاف هم رفتند که در پايان دو تيم به تساوي يک بر يک رضايت داند. لاتزيو کنترل بازي را در اختيار دارد. لاتزيو خطرناک حمله مي کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سمت راست زمين آدام ماروشيچ ارسالي خطرناک انجام داد که از کنار دروازه به بيرون رفت. آباته که به عنوان مدافع وسط بازي مي کند، سراسر اشتباه ظاهر شده. موقعيت عالي براي ميلان که مدافعان لاتزيو مانع گلزني هاکان شدند. شوت سهمگين بادلي با خوش شانسي دوناروما از فاصله کمي به بيرون مي رود. صحنه جبران مي شود. اين بار لاتزيو تمام خوش شانس بود که شوت چالهان اوعلو به تيرک دروازه برخورد کرد. لاتزيو در اين لحظه توسط ساويچ به گل رسيد که داور بازي به درستي آن را مردود اعلام کرد.
ميلينکوويچ ساويچ اولين کارت زرد بازي را دريافت مي کند. لاتزيو در يک صحنه به گلزني نزديک مي شود که دوناروما به کمک رودريگز مانع آن مي شوند. آغاز نيمه دوم. ميلان اين بار در ضدحملات چشم به گلزني دوخته است. لاتزيو اکنون فشار وارد مي کند. خط دفاع ميلان متزلزل عمل مي کند. شوت زيباي بوريني که نزديک بود وارد دروازه شود، اما استراکوشا واکنش مناسبي داشت. در يک صحنه توپ به دست ساويچ يک اخطاره برخورد کرد که مي توانست پنالتي باشد، اما داور تصميم به ادامه بازي گرفت. مالک بازي دقيقه به دقيقه عوض مي شود. عکس العمل دوناروما فوق العاده بود. او مانع گل حتمي لاتزيو شد. چالهان اوعلو دروازه خالي را کاملا به هدر داد!
گل براي ميلان! کالابريا با پاس مناسب کسيه را صاحب موقعيت شد و ضربه او بعد از برخورد به والاس تغيير مسير داده و وارد دروازه لاتزيو شد. لحظه اي فوق العاده که بايد اعتراف کرد برخلاف روند بازي به ثمر رسيد. فرانک کسيه، قهرمان امروز بود. بازي به جنجال کشيده شده است. لاتزيو همه کار براي گلزني مي کند، اما درخشش دوناروما مانع آن شده است. گل براي لاتزيو! دوناروما مي توانست بهتر در اين صحنه واکنش نشان دهد. اما لاتزيو در نهايت در دقيقه 94 به گل تساوي رسيد. کوره ا با يک ضربه ديدني به گوشه دروازه بازي را مساوي کرده و در نهايت روسونري با تساوي 1-1 در خانه لاتزيو متوقف شد.
فرانک کسيه (79): پاس زيباي سوسو و نفوذ کالابريا، باعث مي شود توپ به کسيه برسد. شوت اين هافبک ساحل عاجي به رادو برخورد کرد تا ميلان به گلي ارزشمند دست يابد.
خواکين کوريا (94): در واپسين ثانيه هاي بازي، کوريا از پشت محوطه جريمه ضربه اي نرم راهي گوشه دروازه کرد که بازي به تساوي رسيد.
در ديگر بازي ناپولي موفق نشد از سد تيم قعر جدولي کيه وو ورونا عبور کند تا فاصله اش با صدر جدول به عدد 8 برسد. در روزي که ناپولي مي توانست با غلبه بر کيه وو وروناي قعر جدولي، فاصله اش را با يوونتوس صدر جدولي به عدد 6 کاهش دهد، در غياب چند بازيکن اصلي، اين تيم موفق نشد از سد حريف خود عبور کند، تا دو امتياز حساس را از دست دهد و کيه وو ورونا با کسب چهارمين امتياز فصل خود و با توجه به شروع مسابقات با امتياز منفي، سرانجام در جدول رده بندي يک امتيازي شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: لاتزيو ميلان ناپولي کيه وو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۵۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۷:۴۵ و در ورزشگاه شهدای مس رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان دو نیمه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و مس موفق شد در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ بر ۴ به سود شاگردان نویدکیا به پایان رسید.

ترکیب مس: حامد لک، محمد نژاد مهدی، رامتین سلیمان زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال‌الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان (۷۳ - عرفان شهریاری)، سعید واسعی، محمدمهدی محبی (۱۰۷ - محمد اکبری) و سجاد شهباززاده.

ترکیب پیکان: محمدرضا دیناروند، مبین دهقان، نیما احمدی (۷۵- امیرحسین صدقی)، ایمان اکبری، علی‌اصغر صادقی، ابوالفضل زمانی، علی‌اکبر رنجبر، امیرحسین غلامی، آرش هاشمی، مجتبی حقدوست و امیر شهیم.

تیم فوتبال مس بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۴ سجاد شهباززاده در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما دیناروند به خوبی مانع از باز شدن دروازه پیکان شد. پس از آن بازیکنان هر دو تیم بیشتر در میانه‌های زمین توپ را به گردش در می‌آوردند.

جلال‌الدین علی محمدی روی پاس سعید واسعی در دقیقه ۳۲ با ضربه پای راست دروازه دیناروند را باز کرد و گل اول بازی به نام او و تیم مس به ثبت رسید.

در نهایت این بازی در نیمه اول با یک گل خاتمه یافت.

در شروع نیمه دوم تیم پیکان خیلی زود به بازی برگشت و ابوالفضل زمانی موفق شد روی پاس در عرض احمدی و روی غفلت مدافعان مس توپ را وارد دروازه کند تا حساب کار یک بر یک شود. تیم مس موقعیت‌های زیادی را در نیمه دوم از دست داد و هیچکدام از توپ‌های شاگردان محرم نویدکیا به تور دروازه پیکان نچسبید تا برنده بازی در وقت‌های اضافه شناخته شود.

در وقت‌های اضافه موقعیت‌های دو تیم به خصوص مس رفسنجان حاصلی به همراه نداشت و کار به ضربات پنالتی کشیده شد و تیم مس رفسنجان موفق شد با نتیجه ۵ بر ۴ پیکان را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند. همچنین با این پیروزی، روند شکست ناپذیری محرم نویدکیا همراه با تیم مس حفظ شد.

کد خبر 6088703

دیگر خبرها

  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری