Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی یزد از 19 میلیمتر بارندگی در 24 ساعت گذشته در ایستگاه هواشناسی دهبالا شهرستان تفت خبر داد و میزان بارندگی این مدت در شهر یزد را 2 دهم میلیمتر ذکر کرد.

علیرضا حیدری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در ایستگاه های باران سنجی همیجان، بیداخوید ،دستجرد، نصرآباد ، بنادک سادات و سرو علیا هم به ترتیب 18، 17، 10، 12 و 11 میلیمتر بارندگی گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی در این مدت در دره شیر 17، طزرجان 10، کهدوئیه 14، ندوشن هشت ، علی آباد پیشکوه 16 و شهر نیر 14 میلیمتر بارندگی ثبت شد.
یکی از کارشناسان هواشناسی استان پیش ‌از این اعلام کرده بود که بارندگی کشور در 6 ماهه دوم سال آبی 98 -97، در حد نرمال پیش‌بینی می‌شود .
وی اضافه کرد: از اواخر آذر تا دی‌ماه با کاهش بارندگی روبرو می شویم و دوباره شاهد فعالیت سامانه‌ بارشی به‌ویژه در عرض‌های جنوبی‌تر کشور در ماه‌های پایانی سال خواهیم بود.
محمدرضا شیرغلامی گفته بود: میانگین دمای هوای استان در فصل پاییز نیم تا یک درجه و در مناطق شرقی یک تا 2 درجه بیشتر از حد نرمال پیش‌بینی‌ می شود.
مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی کشور میزان بارندگی در استان یزد از ابتدای سال آبی 98 -97 تا چهارم آذر ماه را 9.1 میلیمتر اعلام کرد که این میزان سال قبل یک میلی متر بود.
شیرکوه با 4075 متر ارتفاع تنها منبع تامین آب دشت یزد - اردکان است که از یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت سال 1395 استان یزد ، حدود 70 درصد آن در این دشت سکونت دارند و بیشتر فعالیت های اقتصادی استان در دشت یادشده مستقر هستند.
2088/ 2047/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد هواشناسي بارندگي استان يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۵۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در بارش های اخیر در تنگ رواق ۷ میلیمتر، علی کرمی دمچنار ۶،چیتاب ۶، کریک ۵، دشت بز ۴، مارگون ۳، سی سخت ۲.۶
 فرودگاه یاسوج یک میلیمتر باران بارید. 

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌های بی‌سابقه در یزد
  • تداوم بارش‌های بی‌سابقه در استان یزد
  • استقرار نیرو‌ها و تجهیزات لازم با شروع بارندگی در مشهد
  • استقرار نیروها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد
  • بسته شدن مسیر فرعی مهرستان به ایرانشهر
  • بیشترین میزان بارش‌ها با ۲۶ میلیمتر در فرخشهر
  • بارش بهاری و طراوت طبیعت
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • بیشترین میزان بارش ها با ۱۳ میلیمتر در فرخشهر