Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- ديدارهاي هفته هفتم و هشتم از دور رفت ليگ جوانان و بزرگسالان زنان از صبح امروز (دوشنبه - 5 آذرماه) و به ميزباني فدراسيون تکواندو کشورمان در حال برگزاري است.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي فدراسيون تکواندو، ديدارهاي هفته هفتم و هشتم از چهاردهمين دوره رقابت‌هاي ليگ جوانان و بزرگسالان زنان «جام کوثر» از صبح امروز (دوشنبه – 5 آذرماه) با حضور 302 تکواندوکار در قالب 16 تيم به ميزباني خانه تکواندو در حال پيگيري است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين دوره از مسابقات، تيم‌هاي لوازم خانگي کن، هيات تکواندو شميرانات، هيات تکواندو استان تهران، ققنوس، هيات تكواندو البرز، هيات تکواندو ورامين، هيات تکواندو شمال‌شرق تهران، باشگاه ورزشي داتيس يزد، بنياد گيلان، هيات تکواندو استان گلستان، هيات تکواندو استان چهارمحال و بختياري، هيات تکواندو جنو‌ب‌شرق، هيات تکواندو شهرستان کرج، آينده سازان لوازم خانگي کن، هيات تکواندو شهرستان بهار و هيات تکواندو جنوب‌غرب تهران با يکديگر به رقابت مي‌پردازند.
برنامه رقابت ها به شرح ذيل است:
هفته هفتم
تيم هيات تکواندو شميرانات - تيم آينده سازان لوازم خانگي کن
تيم ققنوس - تيم هيات تکواندو ورامين
تيم باشگاه ورزشي داتيس يزد - تيم هيات تکواندو استان تهران
تيم لوازم خانگي کن - تيم هيات تكواندو البرز
تيم هيات تکواندو استان چهارمحال و بختياري - تيم هيات تکواندو شمال شرق تهران
تيم هيات تکواندو شهرستان کرج - تيم بنياد گيلان
تيم هيات تکواندو شهرستان بهار - تيم هيات تکواندو استان گلستان
تيم هيات تکواندو جنوب غرب تهران - تيم هيات تکواندو جنوب شرق
هفته هشتم
تيم هيات تکواندو شميرانات - تيم هيات تکواندو جنوب غرب تهران
تيم ققنوس - تيم هيات تکواندو استان تهران
تيم هيات تکواندو ورامين - تيم هيات تكواندو البرز
تيم باشگاه ورزشي داتيس يزد - تيم هيات تکواندو شمال شرق تهران
تيم لوازم خانگي کن- تيم بنياد گيلان
تيم هيات تکواندو استان چهارمحال و بختياري - تيم هيات تکواندو استان گلستان
تيم هيات تکواندو شهرستان کرج - تيم هيات تکواندو جنوب شرق
تيم هيات تکواندو شهرستان بهار - تيم آينده سازان لوازم خانگي کن

گفتني است؛ با پايان هفته ششم اين رقابت ها، تيم لوازم خانگي کن با کسب 18 امتياز و تفاضل 36 صدرنشين باقي ماند، بنياد گيلان با کسب 18 امتياز و تفاضل 34 جايگاه دومي خود را تداوم بخشيد و آينده سازان لوازم خانگي کن نيز با کسب 15 امتياز در رده سوم قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۵۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود خیرجو عصر شنبه در نشست با فرماندار کوثر و بررسی مسایل آب و فاضلاب این شهرستان اظهار کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اولویت دولت سیزدهم در مناطق مختلف است و ما نیز بر همین اساس پروژه های پیشران را در نقاط مختلف استان اردبیل به سرانجام می رسانیم.

وی با بیان اینکه اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه های فاضلاب شهرستان کوثر اختصاص می یابد، خاطرنشان کرد: وضعیت منابع آب و روند آبرسانی به مردم شهرها و روستاهای کوثر بررسی شده و در این جلسه تصمیمات لازم برای تکمیل این پروژه اتخاذ می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم دانست و گفت: برای تکمیل پروژه‌هایی که مشمول زمان شده‌اند، دولت سیزدهم به میدان آمده و لازم است برای تحقق هرچه سریعتر آن اقدامات اساسی صورت گیرد.

خیرجو با تاکید بر اینکه باید در مسیر خدمت‌رسانی به مردم شاهد تلاش‌های مضاعفی باشیم، تصریح کرد: پروژه های آبرسانی به روستاهای کوثر باید بهبود یابد که در این راستا و به منظور تامین آب شرب در شهر و روستاهای تحت پوشش برخی برنامه های کوتاه مدت و میان مدت آبرسانی در دست اقدام است.

کد خبر 6096630

دیگر خبرها

  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • مطالبه لوازم‌خانگی و خودروی کیفی ارزان بر زمین مانده است
  • آغاز مسابقات کشتی پهلوانی در شهرستان خاتم
  • آغاز سامانه جدید بارشی از امروز؛ آسیب به محصولات کشاورزان
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا
  • با «ساخت ایران» مشکل دارند!
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند