Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-28@18:53:46 GMT

دیدار فرمانده سپاه بیجار با بازنشستگان

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۷۵۹۶۵

دیدار فرمانده سپاه بیجار با بازنشستگان

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  در ششمین روز از هفته بسیج در راستای تکریم بازنشستگان، فرمانده سپاه بیجار همراه امام جمعه و تعدادی از مسئولان با حضور در منزل سه نفر از بازنشستگان با آن‌ها دیدار و گفتگو کرد.

شعبانی در این دیدار‌ها با بیان اینکه بازنشستگان بعنوان سرمایه‌های سپاه هستند، گفت: تکریم و حمایت از آن‌ها وظیفه اصلی ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تاکید بر اینکه بازنشستگان سپاه پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت هستند که بهترین سال‌های عمر خود را در راه پاسداری از اسلام و انقلاب اسلامی سپری کردند گفت: در پاسداری از اسلام و انقلاب بازنشستگی معنا و مفهومی ندارد.

به گفته فرمانده سپاه بیجار: بهره مندی شاغلین و پرسنل جدید از تجارب ارزنده پیشکسوتان تنها با ارتباط مستمر و مداوم آن‌ها با سپاه امکان پذیر است.

حجت الاسلام مرادی نیز در این دیدار‌ها ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بازنشستگان گنجینه‌ای از تجارب ارزشمند هستند که در طول دوران خدمت خود به بهای عمرشان به آن دست یافته اند و بایستی امروز این تجارب را در اختیار نیرو‌های جدید قرار دهند.

وی این اقدام سپاه بیجار را در راستای تکریم بازنشستگان را بسیار عالی خواند و بر اهمیت پیگیری مشکلات بازنشستگان نیرو‌های مسلح تاکید کرد و بیان داشت: رفتار توام با احترام مسئولان با این قشر تاثیر بسزایی در افزایش کیفیت زندگی این افراد در دوره سالمندی دارد.

خطیب جمعه بیجار با بیان اینکه پاسداران بازنشسته مانند دوران خدمت همواره در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی حضور فعال دارند، بیان کرد: اعضای جوان، فرماندهان و مجموعه نیرو‌های مسلح کشور باید از تجربیات گران‌بها و نظرات بازنشستگان در تدوین راهبرد‌ها و برنامه‌های بلندمدت دفاعی کشور استفاده کنند.

در هر کدام از این دیدار‌ها با اهدای هدیه همراه لوح تقدیر از زحمات این عزیزان قدردانی شد.   انتهای پیام/7727

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۵۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت میدان جنگ در اوکراین بدتر می‌شود

فرمانده کل نیرو‌های مسلح اوکراین امروز ـ شنبه ـ اذعان کرد وضعیت میدان نبرد برای نیرو‌های اوکراینی همچنان «رو به خامت است و بدتر هم می‌شود.»

اوکراین مدتهاست در میدان نبرد با کمبود نیرو و تجهیزات دست‌وپنجه نرم می‌کند و برخی از مقامات و رسانه‌های غربی طی روز‌های اخیر اذعان کرده‌اند که بسته کمکی جدید آمریکا به اوکراین چندان نمی‌تواند جریان جنگ را به نفع این کشورر جنگ‌زده اروپایی تغییر دهد.

خبرگزاری تاس به نقل از «الکساندر سیرسکی» فرمانده کل نیرو‌های مسلح اوکراین نوشت: «وضعیت میدان نبرد بدتر می‌شود.»

این مقام اوکراینی این اظهارات را خطاب به متحدان غربی طی جلسه گروه تماس دفاع اوکراین عنوان کرد.

او در پیام‌رسان تلگرامش نوشت: «من اعضای این ائتلاف را نسبت به وضعیت وخیم میدان نبرد که در حال بدتر شدن است، آگاه کردم.»

این اولین بار نیست که الکساندر سیرسکی نسبت به اوضاع وخیم اوکراین هشدار می‌دهد. وی پیش از این گفته بود که وضعیت جبهه شرقی «به طرز چشمگیری دشوار و بدتر شده است.»

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • وضعیت میدان جنگ در اوکراین بدتر می‌شود
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون