Web Analytics Made Easy - Statcounter

طاهر موهبتی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد طرح همپوشانی گفت: این طرح مدتی است که از سوی سازمان بیمه سلامت اجرایی می شود و سازمانهای بیمه ای نیز در این خصوص با ما همکاری می کنند.

وی گفت: به منظور رفع همپوشانی با کمیته امداد، سازمان تامین اجتماعی وسازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح تفاهم نامه همکاری به امضا رسیده که در این خصوص اقدامات لازم انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت تاکید کرد: براساس اقدامات انجام شده تا کنون ۲ تا ۲.۵ میلیون همپوشانی بیمه ای رفع شده است و امیدواریم تا پایان سال با حذف تمامی همپوشانی ها تعداد واقعی بیمه شدگان مشخص شود.

موهبتی با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد افرادی که دفترچه بیمه دارند از جمعیت کشور بیشتر است، گفت: بیش از ۸۰ میلیون دفترچه بیمه میان بیمه شدگان سازمانهای مختلف وجود دارد این درحالی است که گفته می شود حدود ۱۰ درصد از مردم ایران نیز بیمه نیستند به همین دلیل باید هر چه زودتر در جهت رفع مشکلات همپوشانی اقدام شود.

به گفته وی، در این صورت می توان در جهت بیمه  شدن اقشاری که به دلایل مختلف بیمه نیستند اقدام کرد.

کد خبر 4467966 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: بیمه سازمان بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۶۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرایی شدن پوشش بیمه‌ای دست و پای کربنی

محمد مهدی ناصحی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ افزود: سازمان بیمه سلامت برای بیماران خاص نیازمند تجهیزات حرکتی، تا سقف ۲۵ میلیون تومان از محل صندوق بیماران خاص برای تهیه دست و پای کربنی پرداخت می‌کند، اما برای سایر افرادی که در سوانح و تصادفات دچار قطع عضو می‌شوند سهم هر دستگاه تقسیم شده است و توافقاتی با محوریت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری صورت گرفته که بر اساس ابلاغ این معاونت سهم بیمه سلامت ۳۰ درصد و سهم سازمان بهزیستی ۳۰ درصد در نظر گرفته شده است که ما منتظر اجرایی شدن این مصوبه در سال جاری هستیم. وی ادامه داد: قرار است سازمان بهزیستی متولی این امر باشد تا دست و پای کربنی که در شرکت‌های دانش بنیان داخلی تولید شدند بر اساس این مصوبه مورد حمایت قرار گیرند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تعداد سکوهای پرسپولیسی در وطنی مشخص شد
  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • ثبت دستمزد واقعی در لیست‌های بیمه‌ای حق کارگران است
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • چهره واقعی آمریکای بزک کرده برای دنیا مشخص شد
  • ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند/ حضور فعال زنان در بازار کار
  • پوشش بیمه‌ای تجهیزات دست و پای کربنی
  • تماس تلفنی برای بیمه شدن کلاهبرداری است
  • اجرایی شدن پوشش بیمه‌ای دست و پای کربنی