Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-19@09:06:54 GMT

ثبت‌نام طرح ملی حفظ جزء 30 قرآن آغاز شد

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۷۶۲۸۲

ثبت‌نام طرح ملی حفظ جزء 30 قرآن آغاز شد

حجت‌الله نریمانی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، باتبریک به مناسبت فرارسیدن میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، اظهار کرد: دانش‌آموزان و فرهنگیان می‌توانند با ورود به پرتال همگام به آدرس اینترنتی http://www.hamgam.medu.ir و وارد کد کاربری و رمز عبور سپس ورود به پنل مدیریت و پنجره جشنواره مسابقات اقدام کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در سطح مدرسه دانش‌آموزان و فرهنگیان می‌توانند فرایند ثبت‌نام را انجام دهند و آزمون مربوطه در مدرسه انجام خواهد پذیرفت.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان بیان کرد: نیروهای اداری شهرستان ها، مناطق و استان نیز می توانند جهت ثبت نام به واحد قرآن،‌ عترت و نماز مربوطه مراجعه کنند.
وی انس هرچه بیشتر دانش آموزان با قرآن کریم، تلاش برای فرهنگ سازی مناسب و ارائه آموزش‌های لازم برای چگونگی حفظ قرآن، ایجاد انگیزه و رغبت برای حفظ آیات و سوره‌های جزء 30 قرآن را از اهداف اجرای این طرح برشمرد.
نریمانی با بیان اینکه این طرح در سه مرحله اجرا می شود و دانش‌آموزان علاقه‌مند می‌توانند مشخصات خود را در سامانه همگام با قرآن کریم ثبت کنن؛ یادآور شد: در هر مرحله از دانش‌آموزان آزمون گرفته می‌شود و نمرات آن‌ها در سامانه همگام با قرآن کریم ثبت و گواهی نامه صادر می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان فعالیت های قرآنی طرح ملی حفظ قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۶۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ایمان و امید در دانش آموزان اعتمادسازی می‌خواهد

فرشته حشمتیان مشاور وزیر آموزش و پرورش در حاشیه برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت و امید در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: اردوهای راهیان پیشرفت و امید هدفمند است. این اردوها برخاسته از باورهای برنامه ریزان و شرکت کنندگان است. این اردو آخرین اردو راهیان پیشرفت و امید در سال ۱۴۰۲ ویژه دانش آموزان استعدادهای درخشان با حمایت بسیج دانش آموزی و استعدادهای درخشان کشور است.

وی افزود: مقام معظم رهبری به امید و ایمان تاکید دارند. دانش آموزان ذات پاکی دارند. زمینه ایمان آن‌ها قابل تحسین است. در ایجاد ایمان و امید در آن‌ها باید اعتماد سازی کرد. اعتماد سازی دانش آموزان توأم با دیدن اقدامات است.

مشاور وزیر آموزش و پرورش و رییس ستاد روایت پیشرفت این وزارت‌خانه در ادامه سخنان خود گفت: دانش آموزان در این اردوها الگوی خود را پیدا می‌کنند. الگوهایی که در ساخت تجهیزات نخبه و نقش آفرین بوده‌اند و نقش آفرینی آن‌ها باعث قله نشینی ایران شده است.

وی ادامه داد: دانش آموزان بعد از برگشتن از اردوها باید روایت‌گری کنند. با این روایت گری آن‌ها باید برای دیگران شور و اشتیاق و ذوق ایجاد شود تا بیایند و ببینند. ستاد روایت پیشرفت در همه دستگاه‌ها شکل گرفته است، در آموزش و پرورش هم دبیرخانه این ستاد نیز به وجود آمده و فعال است. تربیت راویان پیشرفت یکی از مأموریت‌های ما در این سازمان است. بعضی از دانش آموزان که آمده‌اند استعداد این را دارند که مربی پیشرفت بشوند، تأثیرگذار باشند و روایت کنند.

حشمتیان در پایان گفت: دانش آموزان می‌توانند نمایشگاه‌های پیشرفت را برگزار کنند. دانش آموزان باید دیده بشوند، به نظرات آن‌ها توجه شود. ما می‌توانیم به سمت قله برویم و ایده‌های بهتری را کشف کنیم.

کد خبر 6054940 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • برگزاری امتحان شبه نهایی غیرقانونی نیست
  • تکالیف مهارت محور جایگزین پیک نوروزی دانش‌آموزان می‌شود
  • ایجاد ایمان و امید در دانش آموزان اعتمادسازی می‌خواهد
  • آغازثبت نام سیزدهمین دوره طرح ملی تلاوت استان‌های کشور
  • قدردانی دانش آموزان رامسری از شهرداری این شهرستان
  • دانش آموزان قرآنی در آباده تجلیل شدند
  • پخش جزخوانی قرآن کریم از رادیو فرهنگ
  • تکالیف مهارت محور جایگزین «پیک نوروزی» ۱۴۰۳
  • برای آزمون‌های نهایی فقط کتاب‌های درسی را بخوانید
  • محفل انس با قرآن روزه اولی‌ها