Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ پیام نظر ر ئیس بولینگ و بیلیارد و بولس استان در اختتامیه مسابقا ت اسنوکر المپیاد کشور که در مجموعه شهید حیدرنیا برگزار شد اظهار کرد: افتخار دارم امروز برگ زرینی دیگری در رشته اسنوکر کشور در استان تهران پایتخت ایران اسلامی اضافه شد، و قهرمانی هایی هم در تیمی و انفرادی برای این استان بدست آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تاکید کرد:  هیئت بولینگ و بیلیارد و بولس تهران باید یک هیئت نمونه و الگو  در سراسر کشور باشد، و ما این وعده  را فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران دادیم و امروز آنرا ترسیم کردیم، و بخشی از این اهدا ف امروز محقق شد.

 

وی ادامه داد:  هیئت بولینگ و بیلیارد و بولس استان طی سالهای اخیر روزگاری خوبی را سپری نکرد به دلیل تغییرات پی در پی و مدت ها درب این هیئت بسته بود،  با یک عزم جدی هم در ورزش تهران و فدراسیون محترم بولینگ و بیلیارد به نتیجه رسید تا هیئت تهران امروز  به این ثمر برسد و بخشی از نتیجه خود را در میزبانی المپیاد امروز نشان دهد.

 

رییس هیات بولینگ‌ و بیلیارد و بولس استان با قدرانی از گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، اسکندری ریاست فدراسیون نایب رییس و دبیر و آقایان ملاجعفری ، زرگر، شاملو و اعضای ستاد برگزاری گفت : با تعامل و همکاری در اداره کل این هیئت توانست به اهداف خود برسد و یک تیم منسجم  و کاملا اجرایی و متخصص و حرفه ای در کنار هم قرار بگیرند.

 

وی همچنین دست اندرکاران برگزاری این المپیاد سعید گرجی دبیر هیئت ، خانم پور یحیی به عنوان نایب رییس ، حسین رحیمی پور ، سعید بیات  که از اداره کل به این هیئت بولینگ و بیلیارد و بولس تهران اضافه شدند و سعی کردند و آنچکه شایسته این رشته ورزشی بود به نتیجه و تحقق برسانند.

 

پیام نظر در خصوص برگزاری این المپیاد  مطرح کرد: در اوایل مرداد ماه بود  آقای رحمانیان بحث و فلسفه برگزاری المپیاد را  مطرح کردند و من در یک پکیج کوتاهی در  ظرف چند دقیقه  در ذهن خود ترسیم کردم که هئیت با این تصمیم قدری منجسم تر و مجهزتر می شود و شرایط جمع شدن این تیم در کنار هم و یک تمرین و  آماده سازی برای برنامه های بزرگتر و مفصل تر که حتما در برنامه های بعدی هیئت خواهد بود.

 

رییس هیئت بولینگ و بیلیار و بولس استان گفت :امیدوارم در آینده نزدیک این توفیق را داشته باشیم کارهای بزرگتری انجام دهیم و شاهد میزبانی رقابت های بین المللی باشیم بین، و این نوید را خواهم داد تا حداقل  یکی و دوسال آینده به قدری خود را مجهز کنیم تا یکی از ستون ها و پایه های کشور باشیم.

 

وی در پایان گفت: این راه ادامه خواهد داشت با یک شتاب و انگیزه بیشتری و به شما این قول را خواهم داد در سالهای آینده تهران و این هیئت نقطه اتکا و  قابل اعتباری باشد هم برای فدراسیون و اداره ورزش و جوانان استان تهران که بخشی از آن را  در روز افتتاحیه شاهد بودیم، در هیچ هیاتی این چنین میزبانی برگزار نشد، اما این تیم منجسم باعث شد یک نقطه قابل اتکاء برای اداره ورزش و جوانان باشد که اینچنین برنامه هایی برگزار کند

خبرنگار: سید علیرضا کیایی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان تهران رقابت تهران میزبان المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۶۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با مالکان جدید سرخابی‌ها شاهد رشد فوتبال خواهیم بود

وزیر ورزش و جوانان با ابراز خرسندی از واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: با مالکان جدید سرخابی‌ها شاهد رشد فوتبال خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آئین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی صبح امروز_چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی، سید محمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی، مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و نمایندگان مالکان جدید سرخابی‌ها برگزار شد.

کیومرث هاشمی واگذاری سرخابی را اتفاق مبارکی خواند و در این جلسه اظهار کرد: ٣۵ سال است که در ورزش حضور دارم و امروز بهترین روز ورزش کشور و نقطه عطف آن است. اگر تاکیدات رئیس جمهور محترم اگر نبود، شاید امروز این اتفاق نمی‌افتاد. یکی از ظرفیت‌های خوب مردمی که در کشور ایجاد شده این دو باشگاه هستند و من باید از همه عزیزانی که برای تحقق این اتفاق کمک کردند، تشکر کنم به‌خصوص از شخص اول دولت آقای رییسی. همکاری سازمان خصوصی‌سازی، فدراسیون فوتبال و وزرات ورزش هم اگر نبود این اتفاق رخ نمی‌داد که اگر نبودند این موضوع بزرگ رخ نمی‌داد.

وی افزود: دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مورد توجه مردم است و همیشه شرایط این دو تیم دغدغه آن‌ها بوده و با آن‌ها زندگی کرده و می‌کنند. از همه کسانی که باعث این اتفاق بزرگ شدند تشکر می‌کنم. مطمئن هستم با مالکان جدید دو باشگاه، ما شاهد رشد فوتبال خواهیم بود. کار نظارتی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال از امروز آغاز می‌شود. هر زمان حال این دو باشگاه خوب باشد، حال ورزش و فوتبال کشور خوب است. خیلی از دوستان فکر می‌کردند واگذاری شدنی نیست ولی خوشحالم که این اتفاق رخ داد.

هاشمی گفت: جا دارد از سهامداران این دو باشگاه تقدیر کنم. این انتقال به‌صورت رسمی انجام می‌شود اما نگاه نظارتی وزرات ورزش و اقتصاد و همچنین فدراسیون فوتبال از امروز شروع خواهد شد. هر زمان حال این دو تیم خوب باشد، حال فوتبال ما خوب است و هر وقت فوتبال ما حال خوبی داشته، حال ورزش کشور خوب بوده و این ظرفیت این دو باشگاه بزرگ است.

وزیر ورزش عنوان داشت: خیلی‌ها به ما گفتند این عمل شدنی نیست اما خوشحالیم که اراده دولت محقق شد. از پیشکسوتان دو تیم تشکر می‌کنم. پنج درصد از سهام این دو باشگاه در اختیار وزارت ورزش است که با همکاری این عزیزان این ۵ درصد نیز واگذار خواهد شد تا واگذاری این دو باشگاه به‌صورت کلی انجام شود تا مشکلی برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی نداشته باشد. چندین جلسه داشتیم تا مشکل مالکیت مشترک این دو تیم حل شود تا دغدغه هواداران برطرف شود. هواداران بدانند نه ما در وزارت ورزش نه در وزرات اقتصاد دخالتی در امور این دو باشگاه نخواهیم داشت.

منبع: ایرنا کد خبر 747492

دیگر خبرها

  • تایلند در خانه تاجیکستان را شکست دا د و راهی فینال شد
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • تاریخ‌سازی میزبان در خانه/ تایلند فینالیست فوتسال آسیا شد
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • کیومرث هاشمی: نظارت کلان بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت/ دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • ببینید | ️جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد‌
  • جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد +فیلم
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • با مالکان جدید سرخابی‌ها شاهد رشد فوتبال خواهیم بود