Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پوریانی رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در شصت و چهارمین نشست علمی بصیرتی حقوقدانان بر لزوم تبیین و تشریح مسایل حقوقی در بعد ملی و بین المللی با توجه به شرایط امروز جامعه و دشمنی‌های دشمنان نظام جمهوری ایران تاکید کرد. به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، شصت و چهارمین نشست علمی بصیرتی حقوقدان با حضور عباس پوریانی رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در سالن ولایت مجتمع امام خمینی (ره) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پوریانی رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در این نشست ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: در شرایطی که روز به روز به دشمنی‌های نظام سلطه بیشتر می‌شود، کانون بسیج حقوقدانان فرصت مغتنمی برای تبیین و تشریح مسایل و موضوعات حقوقی در بعد داخلی و بین المللی است.

وی با اشاره به اختصاص شعبه ویژه برای رسیدگی به دعاوی مطروحه علیه کشور‌های خارجی تصریح کرد: بسیاری از آرایی که در دادگاه علیه آمریکا صادر می‌شود، بسیار متقن و با استدلال‌های حقوقی و منطقی برخوردار است.   پوریانی با تاکید بر لزوم اطلاع دقیق از مقررات و قانون آیین دادرسی مدنی گفت: اطلاع از قوانین از بروز بسیاری از اشتباهات حقوقی جلوگیری می‌کند و برخورداری از دانش کافی لازم و ضروری است.

رییس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در این نشست با بیان مباحثی از موضوعات قانون آیین دادرسی مدنی به تبیین دعاوی طاری و اصلی و تمیز دعاوی طاری با دعوای واهی مطرح می‌شود، پرداخت و به سوالات برخی از حقوقدانان پاسخ داد.

انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قوه قضاییه رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۷۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

عکاس امیر حسین جامه بزرگ

دیگر خبرها

  • ۶ پرونده نقض حقوق شهروندی در مازندران بررسی شد
  • شکایت فعالان حقوق بشر از مقامات صهیونیست به دادگاه لاهه
  • نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • جزئیات برگزاری نمایشگاه کتاب تشریح شد
  • حکم 10 ساله محرومیت هوادار سپاهان؛ رسیدگی قضایی به تخلف در دادسرا
  • دیوان لاهه درباره «تهدید به انتقام‌جویی» علیه این مرجع بین‌المللی هشدار داد
  • لزوم مقابله با گرانی/ زمان وعده صادق اقتصادی مسؤولان به مردم است
  • هشدار دادگاه لاهه به اسرائیل درباره ارعاب دادگاه و کارکنان
  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • آیا در دادگاه لاهه عزمی برای محکومیت نتانیاهوی جنگ‌طلب وجود دارد؟