Web Analytics Made Easy - Statcounter

شب گذشته زلزله 6.4 ریشتری باز هم کرمانشاه را لزراند اما این بار آه و افسوس چهره های هنری و ورزشی خیلی کمتر از دفعه پیش خودش را نشان داد.

به گزارش شریان نیوز،در حالیکه حدود یک سال و یک ماه از زلزله 7.3 ریشتری کرمانشاه با بیش از 400 کشته می گذرد شب گذشته زلزله ای 6.3 ریشتری باز هم کرمانشاه را لرزاند.

هرچند شدت این زمین لرزه و میزان خرابی های و مصدومان آن به اندازه زمین لرزه سال گذشته نبود اما به دلیل درگیری بیش از یکساله هم وطنان کرمانشاهی با این بلیه و حجم اخبار از نحوه اسکان و بازسازی خرابی ها باز هم سرپل ذهاب را در صدر اخبار قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب از حیث خبری این بود که برخلاف زلزله سال گذشته، این زلزله بازتاب چندانی در صفحات هنرمندان و ورزشکاران کشورمان نداشت. برخی از واکنش های برخی از این چهره ها را در ادامه ببینید.

مریم کلباسی، فعال حقوق بشر که از سال گذشته در منطقه زلزله زده کرمانشاه مشغول کمک رسانی است در صفحه توییتر خود نوشت:

 

کوروش سلیمانی، بازیگر سینما و تلویزیون هم در واکنش به خبر زلزله در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

 

 

الهام پاوه نژاد، بازیگر تئاتر و تلویزیون در همان ساعت ابتدایی از انتشار خبر زلزله و در زمان استراحت اجرای نمایش شنیده در صفحه ایستاگرام خود نوشت:

 

فلور نظری، بازیگر سینما و تلویزیون که در هنگام زلزله در کرمانشاه حاضر بوده در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

المیرا شریفی، گوینده خبر در صفحه توییتر خود نوشت:

پیمان قاسم خانی، فیلنامه نویس و کارگردان سینما با تصویری از وضعیت آب و هوای سرپل ذهاب در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

 

برچسب هامریم کلباسیفعال حقوق بشرکرمانشاه

منبع: شریان

کلیدواژه: فعال حقوق بشر کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۷۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی

محمد علمیردانی گفت: نتیجه اعزام تیم‌های استان قم به مسابقات قهرمانی کشور در رده‌های مختلف سنی در سال گذشته کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری بود که توسط آقایان و بانوان ورزشکار کسب شده است.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم عنوان کرد: افتخار بزرگ دیگر ورزشکاران استان قم در سال گذشته، کسب ۴۰ مدال آسیایی، جهانی و برون مرزی بوده است.

علیمردانی بیان کرد: طی سال گذشته تعداد ۴۱۰ مسابقه استانی توسط هیات‌های ورزشی استان قم برگزار شد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم با بیان این که هیات‌های ورزشی قم در سال گذشته، ۱۳۰ میزبانی کشوری داشتندعنوان کرد: هم چنین ۴۲ تیم از استان قم در لیگ‌های باشگاه‌های کشور در دسته‌های برتر، یک، دو و سه حضور داشتند.

علیمردانی افزود: در سال گذشته، ۳۴۰ اعزام در بخش آقایان و بانوان به مسابقات کشوری توسط هیات‌های ورزشی استان قم صورت گرفت.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم عنوان کرد: از ۱۵۰ ورزشکار دعوت شده به تیم‌های ملی در رده‌های آقایان و بانوان در سال ۱۴۰۲ تعداد ۵۰ ورزشکار استان عضو تیم‌های ملی در رشته‌های ورزشی مختلف شدند.

علیمردانی هم چنین یکی از افتخارات بزرگ ورزش استان قم در سال ۱۴۰۲ را کسب هشت سهمیه ورزشکاران این استان در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی هانگژو چین عنوان کرد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به این که استان قم در چهارمین المپیاد استعداد‌های برتر کشور در سال ۱۴۰۲ مقام ۱۴ را با رشد سه پله‌ای کسب کرد گفت: آمار ورزشکاران سازمان یافته استان قم (بیمه شده ورزشی) در پایان سال گذشته، بیش از ۵۸ هزار نفر بود که ۳۶ هزار نفر از آقایان و ۲۲ هزار و ۶۰۰ نفر از بانوان را شامل می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • افزایش۱۵۳ مدرسه و ۳۰۰ فضای ورزشی در شهرستان‌های استان تهران
  • وقتی بازیکنان رئال مادرید، طرح های نقاشی شده چهره خود را مشاهده می کنند / فیلم
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • چهره‌های ورزشی که در ایران مسلمان شدند
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • نهضت هنر انقلاب در خوزستان شعله‌ورتر از گذشته‌ شد‌
  • ثبت ۱۶ هزار زلزله در سال گذشته
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده