Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، در آخرین روزهای هفته‌ای که گذشت خبر تعطیلی یک واحد تولیدی دیگر منتشر شد: شرکت تسنیم نوش اردبیل که در حوزه تولید آب معدنی و نوشیدنی‌های غیرالکلی در استان اردبیل فعالیت داشت. به موازات انتشار این خبر، سیدحامد عاملی (رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان اردبیل) اعلام کرد: کارخانه تسنیم نوش این شهرستان مشکل تأمین مواد اولیه دارد که این مشکل به زودی رفع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عاملی تصریح کرد: خط تولید تسنیم نوش صرفا به دلیل نبود مواد اولیه متوقف شده است و این به معنای تعطیلی کامل کارخانه نیست.

در همین رابطه، با مرتضی مقدم (دبیر اجرایی خانه کارگر استان اردبیل) گفتگویی داشتیم. وی در ابتدای صحبتش در خصوص شرکت تسنیم نوش اردبیل گفت: این شرکت از آب چشمه معدنی گورگور سبلان، آب معدنی و تحت لیسانس یک شرکت اروپایی، ماالشعیر غیرالکلی تولید می‌کند.

مقدم در اشاره به وضعیت کارگران شرکت گفت: تسنیم نوش تا سال گذشته در حدود ۱۳۰ الی ۱۴۰ کارگر داشته است و حتی اقدام به افتتاح یک فاز جدید نمود و در پی ایجاد یک فاز جدید برای تولید آب‌میوه بودند. با این حال، تا همین چند مدت پیش که شرکت تصمیم به تعطیلی گرفت، عده کارگران آن به ۵۶ نفر رسیده بود.

وی افزود: دلیل تعطیلی (موقت) شرکت را نبود مواد اولیه اعلام کردند و از همین رو، اعلام عدم نیاز به کارگران شاغل در آنجا کردند. با این حال، موضوع اصلی چیز دیگری است و آن اختلاف بین سهامداران است. در میان سهامداران بخش خصوصی این شرکت که قصد سرمایه‌گذاری داشتند یک نهاد انقلابی هم حضور دارد که در شرایط کنونی، حاضر به سرمایه‌گذاری جدید نشده است.

مقدم عنوان داشت: تا پیش از بروز این اختلافات، شرکت داشت به خوبی کار می‌کرد و کیفیت محصولاتش هم، بسیار عالی بود. آنها حتی در پی صادرات محصولاتشان بودند.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان اردبیل در پایان، اظهار داشت: با توجه به منویات رهبر انقلاب و در راستای شعار حمایت از کار و کالای ایرانی، از این نهاد انقلابی انتظار داریم که همکاری و تعامل بیشتری برای تداوم کار این شرکت نشان دهد تا شاهد بیکاری و رنج چندده خانوار کارگری نباشیم.   

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شعار حمایت از کار و کالای ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۷۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گریمور سینمای ایران در اردبیل تشییع شد

به گزارش خبرگزاری مهر، رحیم پرواسی که روز گذشته به دلیل بیماری دار فانی را وداع گفته بود در اردبیل تشییع و در آرامستان قاسمیه به خاک سپرده شد.

این استاد هنرمند اردبیلی در سریال ها، فیلم های سینمایی، تله فیلم ها و آثار نمایشی مختلف با دستان هنرمندانه چهره های متنوعی را خلق کرده بود خاطراتی خوش از خود به جای گذاشت.

در این مراسم دوستان و شاگران مرحوم پرواسی حاضر شدند تا او را به منزل ابدی همراهی کرده و برای او علو درجات از خداوند متعال بخواهند.

دوستان و شاگردان مرحوم پرواسی معتقدند که این چهره هنری نمونه اخلاق و ادب و تواضع بوده و همواره سعی داشت تا وظیفه خود را به بهترین نحو انجام دهد.

این هنرمند اردبیلی که در آثار متعدد به عنوان چهره پرداز و گریمور حاضر شده بود در سال های اخیر با برگزاری دوره های آموزشی سعی کرد تا دانش آموزان زیادی را تربیت و تحویل جامعه هنری و سینمایی اردبیل دهد.

کد خبر 6096567

دیگر خبرها

  • برنامه های و اهداف شرکت گلتاش در سال ۱۴۰۳
  • درگیری در حزب حسین الله کرم چند روز مانده به انتخابات مرحله دوم /لیست جدید منتشر شد /برخی کاندیداهای حاضر در لیست مشترک با امنا شائبه تخلف مالی دارند
  • درگیری در حزب الله کرم چند روز مانده به انتخابات مرحله دوم /لیست جدید منتشر شد /برخی کاندیداهای حاضر در لیست مشترک با امنا شائبه تخلف مالی دارند
  • کاهش اتکا به تسهیلات بانکی با اجرای قانون تامین مالی تولید
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می‌دهد
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می دهد
  • فرهنگیان سراسر کشور به سبلان صعود می کنند
  • گریمور سینمای ایران در اردبیل تشییع شد
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • بلینکن مدعی شد: حماس مانع بین مردم غزه و آتش‌بس است | اصلی‌ترین اختلاف میان اسرائیل و حماس در حال حاضر