Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون قضایى دادستان کل کشورگفت: امروز اسناد و کشفیاتى داریم که ثابت می‌کند پیش‌سازهاى مواد مخدر صنعتى جهت تولید شیشه و بیش از هفتصد نوع مواد سمى و کشنده مخدر از برخی کشورهاى اروپایى به ایران و کشورهاى همسایه صادر مى گردد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، سعید عمرانى معاون قضایى دادستان کل کشور در امر مبارزه با مواد مخدر در جلسه کمیته حقوقى ستاد مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: امروز اسناد و کشفیاتى داریم که ثابت می‌کند پیش‌سازهاى مواد مخدر صنعتى جهت تولید شیشه و بیش از هفتصد نوع مواد سمّى و کشنده مخدر از برخی کشورهاى اروپایى به ایران و کشورهاى همسایه صادر مى گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ما همیشه به همکاران اروپایى خود تاکید کرده‌ایم که ایران در طول تاریخ چهل ساله بعد از پیروزى انقلاب اسلامى با تلاش وافر و مضاعف توام با تحمل هزینه‌هاى بسیار سنگین جانى و مالى، سیل انتقال و ترانزیت مواد به اروپا و بالکان را سد کرده و آن را به حداقل تقلیل داده است و این امر را نمى‌پذیرد و انتظار ندارد که اروپا پیش سازهاى تولیدی مواد مخدر خود را به مقصد لابراتوار‌ها و آشپزخانه‌هاى طبخ شیشه و مواد صنعتى به منطقه گسیل کند.

در این جلسه همچنین موموندی نماینده گمرک جمهورى اسلامى ایران گزارشى از اقدامات گمرک در افزایش کشف مواد و پیش ساز‌ها، استقرار دستگاه ایکس رى مخصوص کنترل خودروهاى سنگین در گمرک بازرگان و اجراى طرح‌هاى تحولى در گمرکات کشور ارائه کرده و بر استفاده و تجهیز گمرک به تکنولوژى روز برای کنترل کالاهاى ورودى و خروجى و افزایش سگ‌هاى موادیاب که از عوامل بسیار مؤثر در کشف مواد و پیش‌ساز‌ها مى باشند، تاکید کرد.

گفتنی است در پایان جلسه طرح‌هاى تحولى مصوب و شرح وظایف گمرک در طرح ملى مبارزه با مواد مخدر مندرج در برنامه ششم توسعه جهت اجرا ابلاغ شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: معاون قضایی دادستان کل کشور مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۷۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه ای صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی سمنان بیان کرد: با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان و در ادامه فرایند مبارزه با قاچاق چیان با سودارگران مرگ در دو مرحله عملیات جداگانه در استان های جنوبی مقدار تقریبی ۵۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

وی با بیان اینکه این محموله ها ۲۹۰ و ۲۸۰ کیلوگرم تریاک را شامل می شود، افزود: سه نفر از قاچاقچیان بعد از تعقیب و گریز و تیراندازی دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی استان سمنان از تجهیزات شناسایی و عملیاتی پلیس خبر داد و تاکید کرد: با قدرت و بدون مماشات با هرنوع تخلف در زمینه مواد مخدر برخورد جدی صورت می گیرد.

موقوفه ای با بیان اینکه افراد دستگیر شده در این پرونده به دستگاه قضایی ارجاع داده شدند، افزود: دستگاه قضایی با این افراد برخورد عبرت آموزی خواهد کرد.

کد خبر 6092795

دیگر خبرها

  • خرده‌فروشی مواد مخدر معضلی جدی در کنارک
  • این دروغ را درباره کاهش افسردگی باور نکنید
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • صدور بیش از ۵۰ میلیون دلار کالا از گمرک استان همدان
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • فیلم | ماجرای کم شدن لول های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان