Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-04@20:06:12 GMT

«اسکی باز» روی پرده سینماها

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۷۷۴۱۲

«اسکی باز» اولین فیلم بلند سینمایی فریدون نجفی است که در سال ۱۳۹۶ در ارتفاعات زردکوه بختیاری ساخته شد. این فیلم نگاهی انسانی و عاطفی به زندگی کودکان و نوجوانان دارد و به نقد چالش‌های اجتماعی و تربیتی در این زمینه می‌پردازد.

اولین فیلم بلند فریدون نجفی با دریافت هفت پروانه زرین در ۲ بخش بین‌الملل و سینمای ایران، رکورددار جوایز اصلی سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ایران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: بز کوهی که به روستاه پناه آورده، قرار است قربانی یک رسم محلی شود و جولی پسربچه‌ای است که تا عصر، قبل از مسابقه اسکی، فرصت دارد او را نجات دهد.

عوامل فیلم سینمایی «اسکی باز» عبارتند از کارگردان: فریدون نجفی، تهیه کننده: محمد احمدی، مشاور پروژه: منوچهر شاهسواری، مجری طرح: سید شهاب الدین طباطبایی، مدیر فیلمبرداری: فرهاد محمودی، صدابردار: سعید بهرامی، موسیقی: ستار اورکی، طراح چهره‌پردازی: داریوش صالحیان، تدوین: حمید نجفی راد، طراحی و ترکیب صدا: آرش قاسمی، اصلاح رنگ و نور: هوتن حق شناس، مدیر تولید: ناصر قائدی، فیلمنامه: فریدون نجفی، رضا موری، مدیر رسانه‌ای: منصوره بسمل، پوستر: احسان برآبادی.

امیررضا فرامرزی، آوا دارویت، رضا موری، حبیب تاجمیری، الهه صالحی، سید شهاب‌الدین طباطبایی، مژگان امیدی، مژگان محمودیان، غلامشاه قنبری و منور رشیدی بازیگران فیلم «اسکی باز» هستند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کودکان و نوجوانان کودکان ایران فیلم سینمایی سینمای ایران کودکان و نوجوانان پرده سینما اسکی باز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۷۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجفی: استاندارد نبودن پیست‌ها برای ورزشکاران هزینه‌بردار است

آروین نجفی بازیکن تیم ملی اسکیت درباره وضعیتش اظهار کرد: امسال ۲ دوره مسابقات انتخابی داشتیم که مرحله اولش در اراک برگزار شد و من توانستم مقام اول اسکیت  ماده ۲۰۰ متر جوانان را کسب کنم و دور دوم در ۲۰ اردیبهشت ماه در مجموعه آزادی برگزار خواهد شد که امیدوارم مقام خوبی را کسب کنم.

او افزود: متاسفانه یکی از مشکلات ما این است که به دلیل استاندارد نبودن پیست‌ها در هر دوره از مسابقات مجبوریم که از چرخ نو استفاده کنیم و با توجه به اینکه هزینه چرخ نو برای ورزشکاران بالاست و تقبل این هزینه‌ها واقعا سخت شده است. همچنین شرایط خوابگاه و غذا در اردو‌های تیم ملی  سطح بسیار پایینی دارد. علاوه بر این، لغو مسابقات هم هزینه‌هایی برای ورزشکاران دارد و امیدوارم  مسئولان بتوانند این مسائل و مشکلات را حل کنند تا بتوانیم در کنار هم به پیشرفت اسکیت کمک کنیم و شادی را رقم بزنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • اسب‌های خراسان شمالی در پایتخت سوارکاری کشور خوش درخشیدند
  • مقام اطلاعاتی اوکراین: اوضاع در خط مقدم از زمان آغاز جنگ هم سخت‌تر است
  • (ویدئو) ادعای جنجالی در صداتو: فریدون فروغی نه، خواننده اصلی منم!
  • رگبار، رعد و برق و وزش باد در زنجان پیش بینی شد
  • فیلم | ادعای جنجالی؛ خواننده تنهاترین عاشق این جوان گمنام بود نه فریدون فروغی!
  • نجفی: استاندارد نبودن پیست‌ها برای ورزشکاران هزینه‌بردار است
  • ادعای جنجالی: فریدون فروغی نه، خواننده اصلی منم!
  • پشت‌پرده آهنگ مشهور فریدون فروغی بعد از ۱۶سال فاش شد + ویدئو
  • «فسیل» در نمایش برخط هم رکورد زد
  • رکورد فروش اکران برخط فیلم‌های سینمایی جابه‌جا شد