Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، مجید سوری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد دوشنبه، پنجم آذر در جمع خبرنگاران، با اشاره به فعالیت گشت‌های محله‌محور از سال گذشته تاکنون در بروجرد، گفت: این برنامه در دهه 60 و 70 نیز انجام می‌شد و هم‌اکنون دوباره این برنامه در سطح شهر آغاز شده که مهم‌ترین هدف از این برنامه ایجاد امنیت پایدار در محله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: یکی‌از مهم‌ترین اقدامات این گشت‌ها این است که با حضور در محلات، احساس امنیت را انتقال دهند و همچنین این گشت‌های محله‌محور در کاهش سرقت‌ها نیز نقش مهمی دارد.
سوری از تشکیل گروه‌های جهادی در پایگاه‌های محله خبر داد و اضافه کرد: در همه پایگاه‌های محلات قرار است که گروه‌های جهادی تشکیل شود که در راستای محرومیت‌زدایی و مردم‌داری این گروه‌ها بتواند خدمات لازم را به مردم محله ارائه دهند.
وی گفت: تاکنون بیش‌از 60 درصد پایگاه‌های شهرستان بروجرد اقدام به تشکیل گروه‌های جهادی کرده‌اند و مابقی پایگاه‌ها نیز این برنامه را در دستور کار قرار دارند.
سوری با اشاره به اعزام تیم‌های درمانی به مناطق محروم بروجرد، گفت: تعدادی از مناطق محروم به‌صورت هر ماه تیم‌های درمانی اعزام می‌شوند و بیماران را به‌صورت رایگان درمان می‌کنند.
وی با تاکید بر کاهش آسیب‌های اجتماعی افزود: 10 محله آسیب‌پذیر در بروجرد شناسایی شده‌اند و در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی سه محله پایلوت انتخاب شده‌اند که مهم‌ترین بخش در این محله‌ها اقدامات لازم در جهت کاهش مصرف مواد مخدر است.
اعزام گروه جهادی دانشجویان به روستای جهان‌آباد بروجرد
رضا کردی، مسئول بسیج دانشجویی بروجرد نیز گفت: به‌مناسبت هفته بسیج یک گروه از دانشجویان بروجرد به اردوی جهادی اعزام شدند که به مدت یک روز به مردم مناطق محروم خدمت‌رسانی داشتند.
وی اضافه کرد: در این اردوی جهادی 15 نفر از دانشجویان خواهر دانشگاه آیت‌اله بروجردی(ره) و دانشکده پرستاری به روستای جهان‌آباد اعزام شدند که در قالب دو تیم خدمات‌رسانی می‌کنند.
کردی اظهارکرد: پنج نفر از دانشجویان بانوی دانشکده پرستاری ایستگاه سلامتی را در این روستا برپا کرده‌اند و تست قند خون، فشار خون و دیگر خدمات موارد موردنیاز را به مردم روستا ارائه می‌دهند.
وی ادامه داد: همچنین 10 نفر از دیگر دانشجویان نیز کلاس‌های مهارت‌افزایی تحصیلی را برای دانش‌آموزان این روستا برپا کرده‌اند تا در دروس مختلف بتوانند به این دانش‌آموزان کمک کنند.
مسئول بسیج دانشجویی بروجرد اضافه کرد: همچنین در کنار این برنامه‌ها کلاس‌های احکام نیز برپا شده و دانشجویان در این اردوی یک‌روزه در این بخش‌ها خدمات لازم را ارائه می‌دهند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان اجتماعی سپاه بروجرد هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۷۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات ثبتی ۳۰ ساله به همت ۲۰ گروه جهادی در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، اقبال در این خصوص اظهار داشت: در سال گذشته تیم جهادی «منتظران ظهور» این اداره کل در قالب ۲۰ گروه ثبتی و نذر خدمت با حضور در واحد‌های ثبتی بسیاری از گره‌های ثبتی استان یزد را حل و فصل کردند.
مهدی اقبال افزود: حل مشکلات اسناد شهرک حائری میبد، مشکلات اسناد راه وشهرسازی در نقاط مختلف استان، اسناد بقاع متبرکه، اسناد مسکن جوانان زارچ و مشکلات اسناد منطقه اکرمیه یزد از جمله مهمترین این موارد بود.

دیگر خبرها

  • ساماندهی ۵۲۰۰ گروه جهادی در فارس
  • بسیج سازندگی پای کار مسکن محرومین
  • ۲۵۰۰ یادواره محله و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • اجرای ۱۰۲۵ عنوان برنامه خدمت‌رسانی در هفته بسیج سازندگی فارس
  • رفع مشکلات ثبتی ۳۰ ساله به همت ۲۰ گروه جهادی در استان یزد
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  •  برنامه ریزی و حسن تدبیر را در اولویت قرار دهید
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد