Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون اول رئیس‌جمهور در تماس تلفنی با استاندار کرمانشاه بر انجام اقدامات فوری و اعزام نیرو‌های امدادی و بکارگیری و بسیج همه امکانات به منظور کمک به مجروحین و افراد آسیب دیده زلزله دیشب تاکید کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در مکالمه تلفنی که بلافاصله پس از اعلام وقوع زلزله با با استاندار کرمانشاه انجام داشت از بازوند خواست ضمن اعزام گروه‌های ارزیاب و بررسی دقیق میزان خسارات وارد شده، با بسیج امکانات و بکارگیری همه ظرفیت‌های استان، اقدامات لازم را جهت کمک به زلزله زدگان و مهیا شدن همه زیرساخت‌ها برای امداد رسانی انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است شامگاه دیروز (یکشنبه) زلزله‌ای به بزرگی ٦.٤ریشتر منطقه مابین سرپل ذهاب و گیلانغرب از شهر‌های استان کرمانشاه را لرزاند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جهانگیری بازوند معاون اول کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۷۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آثار مثبت احیای واحد های تعطیل بیش از سرمایه‌گذاری‌ های جدید است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر پنجشنبه در ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر استان گیلان با اشاره به جایگاه رفیع کار و کارگر اظهار کرد: عمده اقلام و لوازم زندگی مردمان جامعه محصول کار و تلاش کارگر است و زندگی همه مردم به کار و کارگر آمیخته است به همین خاطر باید به این بخش توجه ویژه شود.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب درباره جهش تولید افزود: تقویت و رشد تولید با تولید ثروت، رفاه، آسایش روحی و روانی برای مردم، تقویت صادرات و اشتغال و رفع تنگناها همراه خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در گیلان بر لزوم حمایت از تولیدکنندگان برای تحقق شعار سال و جهش تولید تاکید کرد و گفت: آثار مثبت احیای واحدهای تعطیل بیش از سرمایه‌گذاری های جدید است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه امروز میدان تقاضای زیادی برای تولیدات ایرانی وجود دارد که باید از این فرصت استفاده کرد، تصریح کرد: اکثر کشورهای آمریکای لاتین امروز طالب تولیدات ایرانی در عرصه‌های گوناگون هستند از سوی دیگر، کشورهایی نظیر ترکیه، سوریه و عراق نیز بهترین میدان برای عرضه تولیدات فنی و مهندسی ایرانی هستند.

ایران در خدمات مهندسی و عرصه سدسازی حرف برای گفتن دارد

وی با اشاره به اینکه ایران در خدمات مهندسی و عرصه سدسازی حرف برای گفتن دارد، اضافه کرد: با افزایش میزان تقاضا در داخل و خارج، تولیدکننده هم روحیه می‌گیرد چراکه تولیدکنندگان ما به بازار خوب نیاز دارند و این توان را دارند که ضمن تأمین نیاز داخلی، تقاضاهای خارج را هم اقناع کنند البته هنوز واردات بعضی کالاهای خارجی مشابه تولید داخلی بلای جان تولیدکنندگان شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تاکید بر ضرورت برآورد میزان نیاز داخلی در عرصه‌های مختلف عنوان کرد: استان دارای ۲۸۷ هزار هکتار شالیزار است اما هنوز برآورد دقیقی درباره اینکه چقدر پاسخگوی نیاز داخلی است، انجام نشده لذا تولیدکنندگان ما هم اگر میزان نیاز داخل را بدانند و از سوی مسؤولان حمایت شوند، تلاش بیشتری در راستای جهش تولید خواهند کرد.

آیت‌الله فلاحتی احیای شرکت‌ها و صنایع خرد و کلان تعطیل و نیمه‌تعطیل کشور را از اقدامات خوب دولت سیزدهم برشمرد و بیان کرد: با احیای این شرکت‌ها، کارگران و تولیدکنندگانی که براثر مشکلات خانه‌نشین شدند می‌توانند به عرصه تولید بازگردند و آثار مثبت احیای این شرکت‌ها بیش از سرمایه‌گذاری‌های جدید است و با ایجاد ایمنی و امنیت و امید نیز همراه خواهد بود.

امام جمعه رشت با تاکید بر لزوم ایجاد توازن میان افزایش حقوق کارگری و کالاهای مصرفی تصریح کرد: باید توازن میان عرضه کالاهای مصرفی و دستمزد ایجاد شود از طرفی بخش اعظم کسانی که از تولیدات ما استفاده می‌کنند واسطه‌گران و دلالان و..‌. هستند که باید جلوگیری کرد.

وی یکی دیگر از بلاهای اجتماعی را عدم نظارت در ایجاد توازن عرضه و تقاضا دانست و بیان کرد: رهبری مساله امنیت شغلی را مطرح کردند؛ امنیت شغلی به معنای پشت میز نشینی و… نیست البته در این عرصه، کارفرما و مدیران هم قدری تقصیر دارند؛ کسانی‌که کارگر جذب می‌کنند اما ۸۹ روزه معنایش چیست؟ این اقدام نا آرامی فکری برای کارگر به دنبال دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه امنیت شغلی یعنی کارگر احساس کند کارفرما به او توجه دارد، افزود: متولیان باید پای درد و دل کارگر بنشینند و میزان رضایتمندی آنان از شرکتی که در حال کار هستند را جویا شوند.

امام جمعه رشت با تاکید بر لزوم جدی گرفتن نظارت بر همه بخش‌ها، آثار منفی بی نظارتی را متذکر شد و بیان کرد: بعضی از مدیران از بین کسانی انتخاب شوند که فضای کارگری، تلخی و شیرینی‌ها و سختی‌های این حوزه را تجربه کرده‌اند.

.

کد خبر 6088600

دیگر خبرها

  • آثار مثبت احیای واحد های تعطیل بیش از سرمایه‌گذاری‌ های جدید است
  • سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به تایلند
  • نگاه قرارگاهی در حوزه فرهنگ استان کرمانشاه
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • بهسازی ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایر استان مرکزی آغاز شد
  • افزایش میزان ذخایر سد‌های استان کرمانشاه
  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس
  • تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک