Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@03:31:17 GMT

دانشجویان به تماشای «لیرشاه» بروند

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۷۷۷۲۶

دانشجویان به تماشای «لیرشاه» بروند

بلیت نمایش «شاه لیر» به کارگردانی مسعود دلخواه روزهای یکشنبه ،دوشنبه و سه شنبه هرهفته برای دانشجویان تمامی رشته‌های تحصیلی با 50 درصد تخفیف ارائه می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، گروه اجرایی نمایش «شاه لیر» که این روزها به کارگردانی مسعود دلخواه در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه است، طی اجراهای پیش روی خود تسهیلات ویژه‌ای را برای دانشجویان در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلیت نمایش«شاه لیر» تا پایان اجراها روزهای یکشنبه ، دوشنبه و سه شنبه هرهفته برای دانشجویان با 50 درصد تخفیف ارائه خواهد شد و تمامی دانشجویان در تمامی رشته‌های تحصیلی  می‌توانند روزهای یادشده با ارائه کارت معتبر به گیشه تئاتر شهر مراجعه کرده و  از تسهیلات 50 درصدی تخفیف بهره‌مند شوند.

نمایش «شاه لیر» نوشته ویلیام شکسپیر، تهیه کنندگی، طراحی و کارگردانی مسعود دلخواه، آهنگسازی نادر مشایخی و بازی مهدی سلطانی، الهام پاوه نژاد، بهاره رهنما، خسرو شهراز، رحیم نوروزی، محمدصادق ملک، ناصر عاشوری، محمدرضا علی اکبری، حمیدرضا هدایتی، محمد صدیقی مهر، محبوبه تفضلی، یلدا قشقایی، سجاد بابایی، محمد صادقی، امیرحسین سرداریان، حسین ابراهیمی، سعید عظیمی، سپاس رضایی، افشین حسنلو، فربد غفاری، محمد پیرالیاس، رضا ایزدخواه، منصور تمیزی فر، حمیدرضا جهانگیری، سعید مصطفایی، میلاد پاک سرشت، حامد عباس پور، حامد آرامی، مجید قنبری، سارا خسروی، الهام قندهاری هر روز ساعت 18 در تالار اصلی تئاتر شهر میزبان علاقه مندان تئاتراست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نمایش لیرشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۷۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد

به گزارش "ورزش سه"، بردلی بارکولا در تابستان گذشته به‌عنوان یک پدیده از لیون به پی اس جی پیوست تا خط حمله این تیم را تقویت کند. 

او مورد اعتماد لوئیس انریکه قرار گرفت و به سرعت نیز روند پیشرفت را طی کرده است. بارکولا در هر دو بازی رفت و برگشت برابر بارسا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان تعیین کننده کار کرد.

بارکولا در مصاحبه با سایت یوفا گفت که کریستیانو رونالدو الگوی او است: «تماشای گل‌های رونالدو و اینکه چطور تیمش را به دوش می‌کشد، برای من همیشه استثنایی بود. واقعا تمام دوران کودکی من با تماشای بازی‌های رونالدو سپری شد و شیفته او بودم و هستم. من همیشه رونالدو را دوست داشتم. ذهنیت و هرگز تسلیم نشدنش، چیزی است که بیش از همه من را تحت تأثیر قرار می‌دهد و این چیزی بود که من را به سطح اول فوتبال رسانده است.»

دیگر خبرها

  • جزئیات مست عشق؛ مولانا و شمس در پرده سینما
  • تماشای «العهد الأبدی» در کارون
  • بازداشت بیش از ۱۰۰۰ دانشجوی معترض در ۲۵ دانشگاه آمریکا
  • از فردریک تا بازگشت به خان نخست
  • لیونل مسی و فرزندش متئو و تماشای دیدار میامی هیت - بوستون سلتیکس / فیلم
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • ببینید | ترس و وحشت یک گربه هنگام تماشای انیمیشن تام و جری
  • ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد
  • تصمیم کمیساریای عالی حقوق بشر؛ محکومیت دیگری به جای آمریکا