Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@12:54:32 GMT

شاغلان در جمعه بازار جویبار شناسنامه دار شوند

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۷۷۷۹۲

شاغلان در جمعه بازار جویبار شناسنامه دار شوند

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی اسد صبح دوشنبه در جلسه ساماندهی جمعه بازار با اعلام اینکه این بازار در پروسه مکانی به یک مکان مدرن و بین المللی در آسیا تبدیل شود، اظهار داشت: با پیوند نام جویبار، کشتی و جمعه بازار این شهرستان را به یک برند بین المللی تبدید کنیم .

وی افزود: نگاه بر تعطیلی جمعه بازار  ندارم ولی بر تقویت این مکان تاکید دارم و نقیصه های موجود در جمعه بازار بایدهر چه سریعتر برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با تلفیق و همفکری بخش دولتی و جمعه بازار به نقطه نظر مثبت و مطلوب برسیم ، بیان کرد؛ جلسات ساماندهی جمعه بازار تا رسیدن به نقطه مطلوب ادامه خواهد داشت و درصدد هستیم امور جمعه بازار به صورت مستمر بررسی شود.

فرماندار جویبار بر شناخته شدن جمعه بازار به عنوان یک نقطه شناخته شده و توریسم پذیر در کشور و آسیا تاکید کردو افزود: اگر منافع عمومی در این مکان تهدید شود با اقتدار جلوی این عوامل را خواهیم گرفت.

دادستان جویبار در این نشست به عرضه غیر بهداشتی گوشت در جمعه بازار بدون مهر دامپزشکی گله کردوگفت: گزارش های زیادی مبنی بر عرضه غیر بهداشتی گوشت جمعه بازار به مراجع قضایی شهرستان شده و تا کنون هیچ اقدام مثبتی از سوی هیات امنای بازار صورت نگرفته است.

سید محمد قنبری با اشاره به اینکه بارها بصورت غیر رسمی بازدیدی از مکان عرضه گوشت و کباب در  جمعه بازار جویبار داشتم ، افزود: متاسفانه موضوع بهداشت و سلامت در این مکان رعایت نمی شود و حکم تعطیلی مکان عرضه گوشت تا ساماندهی کامل این مکان پا بر جا است.

وی با بیان اینکه در خصوص رعایت کامل بهداشت تعارفی باهیچ فردی نداریم ، اظهار داشت : وقتی بدنبال یک سری منافع هستیم باید هزینه ای برای رسیدن به نقطه مطلوب انجام دهیم .

وی بیان کرد: متاسفانه شاهدیم حیوانات در روزهای غیر از برگزاری بازار در این مکان رژه می دهند و متاسفانه کوتاهی در رعایت بهداشت سلامت افراد را تهدید می کند.

دادستان جویبار با بیان اینکه بارها هشدارها نسبت به غیر بهداشتی بودن این مکان داده شد، افزود: ما نمی خواهیم مانع کسب وکار مردم شویم‌ ولی متاسفانه این مکان در حال حاضر تهدیدی بر علیه بهداشت عمومی شهر شده است.

کد خبر 4468129

منبع: مهر

کلیدواژه: تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۷۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوندهای قومی بخش مهم شناسنامه اقوام ایرانی است

ایسنا/لرستان رئیس جهاد دانشگاهی لرستان گفت: پیوندهای قومی، بخش مهم شناسنامه اقوام ایرانی‌ است.

فرهاد فرامرزیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره علمی فرهنگی هنری اقوام ایران زمین، بیان کرد: این جشنواره امسال توسط جهاد دانشگاهی و با همکاری استانداری لرستان، دانشگاه لرستان، دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی لرستان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری استان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: وحدت اقوام برای ایران امنیت به ارمغان آورده و این موضوع توسط دشمنان این مرز و بوم شناسایی شده و برای ضربه زدن به وحدت و امنیت ملی، مسأله اقوام را نشانه گرفته‌اند و گاهی با تحریکات و تقابل قومی موجب برهم زدن هم‌گرایی و وحدت اقوام ایرانی شده‌اند.

فرامرزیان اظهار کرد: ایران یک جامعه چند قومی است و با وجود اینکه اقوام ایرانی سرگذشت‌ها و ویژگی‌های گوناگونی دارند، اما هویت ایرانی آنها همواره بر پایه مشترکات قومی استوار بوده است.

او گفت: در نگاه اول، لازمه چنین اشتراکی این است که عصبیت‌های قومی و تمایلات مشابه آن مهار شود و تعلق به اجتماع قومی در سایه تعلق و وابستگی به اجتماع ملی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه پیوندهای قومی، بخش مهمی از شناسنامه اقوام ایرانی است، بیان کرد: ملت ایران با وجود تنوع قومی که در تمام بخش‌های شمالی، جنوبی، شرقی، غربی و مرکزی این سرزمین پهناور گسترده شده‌اند، کمترین فاصله اجتماعی را دارند و به بالاترین سطح آگاهی سیاسی، اجتماعی و هم‌افزایی رسیده‌اند.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان با اشاره به اهداف برگزاری چهارمین جشنواره علمی فرهنگی هنری اقوام ایران زمین، گفت: ارتقای سطح آگاهی دانشجویان، دانشگاهیان، جامعه هنرمندان، ترویج و نشر نمادهای وحدت‌بخش شامل پرچم ملی، سرود ملی، خط و زبان مشترک و توجه به عناصر هویت‌ساز مثل اماکن جغرافیایی مانند خلیج فارس، دریای خزر، کوه دماوند، دریاچه ارومیه، ترویج مفهوم حاکمیت ملی و سرزمینی با پذیرش اصل تنوع و احترام به اقوام ایرانی، آگاهی بخشیدن، شناسایی و کنترل توطئه‌ها و تهدیدها، فراهم آوردن بستری مناسب برای رشد و شکوفایی آفرینش‌های فرهنگی و هنری جوانان، فراهم کردن فضای علمی و گفتمانی درباره خاستگاه تمدنی و ارتقای سطح علمی و آگاهی‌های تاریخی درباره خاستگاه تمدنی، از جمله اهداف این جشنواره است.

فرامرزیان با بیان اینکه همگرایی اقوام ایرانی می‌تواند در کشور مزیت‌های قابل توجهی داشته باشد، افزود: برگزاری چنین جشنواره‌هایی که مخاطب آنها جوانان دانشجوی اهل فرهنگ، هنر، تحقیق و مطالعه‌اند، می‌تواند زمینه‌ساز ترویج اشتراک‌های قومی و ملی شود و تاثیر بسزایی در فرهنگ دانشگاه‌های کشور وبه تبع آن، در جامعه داشته باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برای تعویض شناسنامه با چه مدارکی به کجا مراجعه کنیم؟
  • پیوندهای قومی بخش مهم شناسنامه اقوام ایرانی است
  • کالا‌ها و خدمات ورزشی شناسنامه دار شدند
  • مدارک لازم برای تعویض شناسنامه در ۱۴۰۳ + جزئیات
  • کارنامه دولت در مازندران/ بازگشت کارخانه های ورشکسته به تولید
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • باغات مرکبات مازندران شناسنامه‌دار می‌شوند
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • کاشت برنج به سبک مکانیزه در روستای کیامحله جویبار + فیلم