Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به مناسبت هفته بسیج بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: «پیروزی انقلاب اسلامی ایران و متعاقب آن تشکیل جمهوری اسلامی، مظهر خیرات و برکات بسیاری برای ملت مسلمان ایران بوده که پس از گذشت چهل سال، تداعی‌کننده اقتدار، ایستادگی، عزت و پیشرفت برای مسلمانان جهان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامگذاری پنجم آذرماه، سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به‌عنوان «روز بسیج» از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) در سال ۱۳۵۸، نقطه عطفی در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران است و زمینه‌ساز رویش سازمانی مردمی شده که امروز با تربیت جوانانی انقلابی و جان‌برکف، پیروی از ولایت فقیه و پاسداری از دستاوردهای چهل سالۀ انقلاب اسلامی را افتخار بزرگ خود می‌داند.

با تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی و درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی، آگاهی، بصیرت و بینش بسیجی موجب اتحاد و انسجام اسلامی ایرانیان شده و بسیج در نقش لشکر مخلص خدا ظهور پیدا کرده است. بسیج تشکیل شده از توده مردم و آحاد جامعه و به تعبیری مدرسه عشق و مظهر خدمت صادقانه و خالصانه، مجاهدت و شهادت در راه خدا است. کارکردها و نقش‌آفرینی‌های این شجره طیبه به‌عنوان یکی از ثمره‌های انقلاب اسلامی علاوه بر حماسه‌سازی‌های بی‌بدیل در هشت سال دفاع مقدس، منجر به اقدامات هوشمندانه دیگری همچون مقابله با فتنه‌گران و رفع بحران‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی و همچنین فعالیت‌های جهادی و خدماتی و تلاش «مردم برای مردم» در مسیر پیشرفت و تعالی انقلاب اسلامی شده است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان ضمن تبریک فرارسیدن روز بسیج و پاسداشت خون پاک شهدای بسیجی، معتقد است که بسیج گفتمانی فراگیر برای خدمت بی‌منت نیروهای انقلابی به میهن اسلامی است؛ بسیجیان عاشق ولایت، خود را از بدنه مردم جدا نمی‌دانند و همدل و همراه با آحاد جامعه در مقابله با هجمه‌های نوین دشمن همچون جنگ نرم و نفوذ، پرصلابت و امیدبخش پیشتاز هستند و با روحیه بسیجی و اعتقاد عمیق به فرهنگ ایثار و شهادت در راه پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی در سایه‌سار ولایت حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تا پای جان ایستاده‌اند.»

کد خبر 4468141

منبع: مهر

کلیدواژه: رشت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۸۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است

ایسنا/فارس جانشین فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه امروز ایران به عنوان یک قدرت برتر در دنیا و منطقه شناخته شده است، این قدرت را برگرفته از اراده امامین انقلاب و روحیه بسیجی و استکبار ستیزی و مقاومت مردم ایران دانست.

جلسه بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز امروز، ۸ اردیبهشت با حضور سرتیپ هاشم جمالی جانشین فرمانده سپاه فجر فارس، شهرام قاسمی رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس، آرش فرج‌زاده قائم‌مقام شهردار و فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز، سعید جعفری فرمانده گردان بیت‌المقدس شهرداری شیراز و فرماندهان ادارات و سازمان‌های شهرداری شیراز برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه این هم‌افزایی بین مدیریت شهری و سپاه در طول ادوار شهرداری بی‌نظیر است، اظهار امیدواری کرد: این هم‌افزایی موجب خدمات بهتر به مردم شیراز شود.

سرتیپ هاشم جمالی در ادامه به روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: امام خمینی(ره) بنیان‌گذار انقلاب اسلامی همواره بر  اصول «نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی» و صدور انقلاب اسلامی تأکید می‌کرد.

وی بیان کرد: امروز ایران به‌عنوان یک قدرت برتر در دنیا و منطقه شناخته‌شده است که این قدرت برگرفته از اراده امامین انقلاب اسلامی و روحیه بسیجی و استکبارستیزی و مقاومت مردم ایران اسلامی است.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس همچنین با تصریح بر تقویت محور مقاومت بیان کرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، مصداق واقعی و تمام یک مجاهد مخلص فی سبیل‌الله بود که تمام وجودش را وقف اسلام، ولایت و مردم کرد.

جمالی بیان کرد: شهید سلیمانی به‌عنوان مالک اشتر انقلاب اسلامی نقش بزرگی برای بقای دین ایفا و زمینه بسترساز ظهور بود.

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس در این جلسه از سلسله برنامه‌های شهرداری شیراز در راستای تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران و همچنین یادواره‌های شهدا قدردانی و بر محوریت برنامه‌های امسال بسیج شهرداری شیراز در راستای برگزاری دومین کنگره بزرگ امیران، سرداران و ۱۵ هزار  شهید فارس تأکید کرد.

شهرام قاسمی همچنین ارتقای سلامت اداری را یکی از برنامه‌های محوری بسیج دانست و به برنامه‌ریزی این موضوع و همچنین برگزاری میزهای خدمت تخصصی تقدیر و بر تداوم آن تأکید کرد.

قائم‌مقام شهردار و فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز نیز از ترسیم اتفاقات خوبی که قوای مسلح و به‌ویژه سپاه پاسداران برای مردم کشورمان خلق کردند، قدردانی و سپاه پاسداران را مایه افتخار دانست.

آرش فرج‌زاده تصریح کرد: عملیات غرورآمیز وعده صادق را نشان از ایمان و اقتدار و تحقق وعده صادق سپاه دانست.

وی همچنین با توجه به اقتدار امنیتی و نظامی جمهوری اسلامی،  به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و نام‌گذاری شعار سال مبنی برجهش تولید با مشارکت مردم بر تقویت حوزه اقتصاد تأکید کرد.

فرج‌زاده همچنین با اشاره به برگزاری دومین کنگره امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید فارس بر تمرکز برنامه‌های امسال بسیج شهرداری شیراز در این محور اشاره کرد.

پیشبرد هیئت اندیشه‌ورز در چارچوب شعار سال و اردوی راهیان پیشرفت در راستای جهاد امیدآفرینی از دیگر مواردی بود که فرج‌زاده به آن اشاره کرد.

پایش سلامت کارگران شهرداری در حوزه پسماند و فضای سبز شهرداری، بسته‌های معیشتی آموزش عفاف حجاب، کاشت ۱۵ هزار درخت و ایجاد بوستان شهدا از دیگر مواردی بود که فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز به آن پرداخت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی دستاورد نمایشگاه اکسپو است
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی