Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشن ازدواج آسان و اهدای هزار جهیزیه به جوانان تحت پوشش کمیته امداد استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل سپاس ؛آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر در مراسم جشن آسان استان بوشهر اظهار داشت: ازدواج آسان و واگذاری یک‌ هزار فقره جهیزیه به مددجویان کمیته امداد استان بوشهر با تبریک میلاد رسول گرامی اسلام حضرت محمدمصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) با قدردانی از توجه به برطرف کردن مشکلات نیازمندان جامعه اظهار داشت: در ازدواج جوانان تامین جهیزیه یکی از نیازهای آنان محسوب می‌شود که از اقدام استانداری و کمیته امداد در تامین جهیزیه یک‌ هزار زوج جوان استان بوشهر قدردانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پاداش اخروی کمک به دیگران تصریح کرد: کمک به جوانان برای تشکیل خانواده خدمت بزرگی به مردم، اسلام و جامعه است و همه ما وظیفه داریم که در این مسیر حرکت کنیم.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه تحقق مطالبات جوانان در اولویت مسئولان استان بوشهر باشد اضافه کرد: حمایت از جوانان در عرصه‌های مختلف زندگی مورد تاکید است و مسئولان وظیفه مهمی در این زمینه دارند.

وی یکی از اولویت‌های کمیته امداد استان بوشهر را ترویج فرهنگ ازدواج آسان و تامین جهیزیه دانست و گفت: استاندار بوشهر و رئیس کمیته امداد کشور تلاش گسترده‌ای در راستای تامین جهیزیه جوانان نیازمند بوشهری داشته‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر احسان و نیکوکاری را یکی از آموزه‌های الهی دانست و با بیان اینکه احسان زیباترین شکل خدمت به دیگران است تصریح کرد: احسان به دیگران زمانی است که به درستی مشکل و نیاز دردمندان و فقرا برطرف شود  و این مهم از اهمیت زیادی نزد ایزد منان برخوردار است

امام جمعه بوشهر یکی از زیباترین  کمک به همنوعان و نیازمندان را احسان  و نیکوکاری به زندگی جوانان دانست و گفت: از آنجا که ازدواج تکمیل کننده  دین و ایمان محسوب می‌شود کمک به مزدوجین در این راستا، خدمت به مردم، اسلام و جامعه است.

عبدالکریم گراوند  استاندار بوشهر نیز دراین آیین  و اهدای یک‌ هزار جهیزیه به جوانان تحت پوشش کمیته امداد استان بوشهر با تبریک سالروز میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) و امام صادق(ع) اظهار داشت: امروز در سالروز نبی مکرم اسلام(ص) دو طرح مهم در حوزه مددجویان کمیته امداد استان بوشهر اجرایی شد که تامین مسکن مددجویان و واگذاری جهیزیه به جوانان از آن جمله است.

وی ساخت یک‌ هزار واحد مسکونی  روستایی را در استان مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: این واحدها که در تمام نقاط روستایی شهرستان‌های 10گانه استان بوشهر ساخته می‌شود 35 میلیارد تومان با مشارکت استانداری و کمیته امداد تامین شده است.

استاندار بوشهر با اشاره به ساخت 2 هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان بوشهر خاطرنشان کرد: امسال در دو مرحله عملیات ساخت 2 هزار واحد مسکونی ویژه نیازمندان روستایی آغاز شد که با تکمیل این واحدها دیگر هیچ مددجوی روستایی استان بوشهر بی‌مسکن نیست.

گراوند از تامین جهیزیه جوانان تحت پوشش کمیته امداد استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: با توافق به عمل آمده با رئیس کمیته امداد کشور، یک‌ هزار فقره جهیزیه نوعروسان مددجوی کمیته امداد استان بوشهر امسال تامین و واگذار می‌شود.

 احمد لطفی نیز در آیین با اشاره به اینکه رفع مشکلات مددجویان در عرصه‌های گوناگون در اولویت برنامه این نهاد است اظهار داشت: توجه به حوزه جوانان مورد توجه ویژه قرار دارد که در این راستا طرح‌های اشتغال‌زایی، توانمندسازی و مهارت‌آموزی اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه امسال طرح‌های اشتغال‌زایی مددجویان تسریع یافته است افزود: برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی علاوه  بر مهارت آموزی و معرفی به شرکت‌ها و صنایع مختلف استان، تسهیلات بانکی کم بهره برای کارآفرینی بر اساس ظرفیت‌های مناطق مختلف پرداخت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر از اجرای طرح مسکن نیازمندان روستایی خبر داد و بیان کرد: با اجرای برنامه‌ها و طرح‌های مختلف و تکمیل پروژه‌های در دست ساخت تا سه سال آینده هیچ مددجوی روستایی استان بوشهر بدون مسکن نیست.

لطفی از اهدا جهیزیه به جوانان تحت پوشش کمیته امداد استان خبر داد و بیان کرد: با انعقاد تفاهم‌نامه استاندار بوشهر و رئیس کمیته امداد کشور امسال یک‌ هزار فقره جهیزیه جوانان تحت پوشش کمیته امداد استان بوشهر اهدا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروز در سالروز ولادت  حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) 300 فقره جهیزیه آن واگذار شد خاطر نشان کرد:در مراسم بهار و جشن مهربانی 300 فقره جهیزیه کالای ایرانی به جوانان تحت پوشش کمیته امداد استان بوشهر اهدا شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر با بیان اینکه سال گذشته 1500 فقره جهیزیه با مشارکت خیران اهدا شد گفت: این برنامه در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان و حل مشکل خانوارهای بی بضاعت عملیاتی شده است.

لطفی افزود: جهیزیه جوانان شامل 10 قلم کالای اساسی زندگی به ارزش بیش از 4 میلیون تومان است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۸۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند

سیدمحمدعلی حسینی با بیان اینکه اردو‌های شوق زیارت ویژه مددجویان زیارت اولی است گفت: این طرح، یکی از طرح‌های خداپسندانه و فرهنگی کمیته امداد است که طی آن، نیازمندانی که تاکنون به زیارت بارگاه ملکوتی ثامن الحجج مشرف نشده‌اند، در طول سال شناسایی و ساماندهی می‌شوند تا با کمک خیران امکان سفر آنان فراهم شود.

وی بیان کرد: همچنین در سال ۱۴۰۲، تعداد ۱۰ هزار و ۷۰ دانش‌آموز سیستان و بلوچستان، به ویژه دانش‌آموزان کنکوری، در اردو‌های آموزشی از جمله پانسیون‌های مطالعاتی، دوره‌های مشاوره درسی و شغلی حضور پیدا کردند.

معاون فرهنگی و مشاوره کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: فعالیت‌های فرهنگی، کتابخوانی، اردو‌های زیارتی و آموزشی، برگزاری جشنواره‌های تابستانی، رقابت و دوره‌های مهارت آموزی از جمله اقداماتی است که کمیته امداد در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت مددجویان زیرپوشش این نهاد انجام می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی