Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: : بسیج در حوزه محرومیت زدایی و پیشرفت و آبادانی قرارگاه های تخصصی ایجاد کرده است که انتظار می رود اصحاب رسانه در کنار همه فعالیت های خود توجه به موضوع محومیت زدایی داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سپاس؛ به مناسبت هفته بسیج جمعی از نخبگان و فعالان رسانه ای بسیجی در سالن وی آی پی اداره بنادر و دریانوردی استان بوشهر با فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر دیدار و موضوعاتی در حوزه بسیج و رسانه مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در حاشیه این نشست گفت: در چهلمین سال از پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم که رسانه نقش بزرگ و ماثری در همه حوزه های مختلف دارد که قبل از انقلاب رسانه ها مردم را به سمت انحراف می کشاندند اما بعداز پیروزی انقلاب اسلامی کاملا بلعکس شد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار کرد: رسانه باید در زمینه رشد و بالندگی، عزت و شرف دین مبین اسلام حرکت کند، رسانه ها در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و غیره نقش دارند که امروز با اقتدار در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی با هوشمندی مقام معظم رهبری همه توطئه های دشمنان نقش بر آب شد.

عضو شورای تامین استان بوشهر اظهار کرد: امروز مدیران رسانه در درون و بیرون خوشحال هستند که چنین انقلابی به چنین ویژگی های خاص به 40 سالگی رسیده است و در سطح دنیا پایداری چنین انقلابی بی نظیر است.

رزمجو افزود: رسانه ها در عرصه های مختلف به صورت کاملا هوشمندانه مردم را آگاه و به حنه های دفاع از انقلاب می کشانند و در اصول انقلاب متحد هستند، اصل انقلاب هر کجا دچار مشکل شود همه مردم با همه سلایق و گرایش های سیاسی برای دفاع حضور خواهند داشت و انقلاب اسلامی شکست ناپذیر است.

وی ادامه داد: امروز دشمنان اسلام به این نتیجه رسیده اند که انقلاب اسلامی شکست ناپذیر است اما در تلاش هستند با شیوه های مختلف خدشه وارد کنند.

فرمانده سپاه استان عنوان کرد: بسیج در حوزه محرومیت زدایی و پیشرفت و آبادانی قرارگاه های تخصصی ایجاد کرده است که انتظار می رود اصحاب رسانه در کنار همه فعالیت های خود توجه به موضوع محومیت زدایی داشته باشند.

رسان های استان با وحدت و یک صدا گام بردارند

عبدالله نجفی مسئول بسیج رسانه استان بوشهر گفت: هدف از برگزاری نشست نخبگان و فعالین رسانه استان بوشهر وحدت و همدلی رسانه ای در استان بوشهر است که بتوانیم یک صدا در راستای منویات مقام معظم رهبری گام های ماثری برداریم.

مسئول بسیح رسانه استان بوشهر اظهار کرد: زمان ارسال آثار برای شرکت در جشنواره ابوذر استان بوشهر تا 21آذرماه است که علاقه مندان می توانند آثار خود را در مضوعات مطرح شه به دبیر خانه جشنواره ارسال کنند.

نجفی افرود: با توجه به مشکلات آب و برق که در تابستان گذشته استان بوشهر را فراگرفته بود، خبرنگاران می توانند بیشتر به این موضوعات اشاره داشته باشند.

بسیج بستر آماده و پخته ای است

حجت الاسلام محمدی استادیار بسیج رسانه استان بوشهر گفت: نظریه مقاومت یک محور دینی است که در هرکجای دنیا اجرا شده است پایداری اجرا کننده گان حتمی بوده است؛ با مقاومت می توان در برابر همه قدرت های جهانی ایستاد.

امام جمعه کاکی اظهار کرد: رسانه باید جریان سازی کند و از نظریه کابردی مقاومت برای تحقق اهداف خود استفاده کند.

محمدی افزود: رسانه دایره گسترده ای دارد و چیزی که بتواند پیام را آسان و عمومی انتقال دهد در قالب رسانه می توان از آن یاد کرد.

استاد یار بسیج رسانه خاطرنشان کرد: باید جوانان تازه ورود به عرصه رسانه با سواد رسانه ای آشنا شوند و رد رسانه ها واقعه گرا و مستقل عمل کنند.

وی با بیان اینکه، اصول و کلیات و مبانی که موجب توسعه کشور می شود باید مدنظطر رسانه باشد، عنوان کرد: بسیج یک بستر آماده و پخته ای است که می توان اندیشه های دینی را با استفاده از ظرفیت آن اجرا کرد.

محمدی ادامه داد: بسیجیان فعال در عرصه رسانه می توانند در ایجاد حکومت امام عصر گام های ماثر و موفقی بردارند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۸۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار و ۹۵۰ پروژه در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار محمد زهرایی ظهر پنجشنبه در نشست خبری هفته جهاد خدمت‌رسانی اظهار کرد: مسؤولان هنوز نپذیرفتند که باید کار را به مردم بسپاریم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور به جایگاه رسانه در تحقق شعار سال اشاره و خاطر نشان کرد: اگر جریان رسانه راه بیندازیم می‌توانیم در جنگ اقتصادی در برابر دشمن بایستیم و دشمن را مغلوب کنیم.

وی با بیان اینکه الگوی مصرف در اقتصاد نقشی اساسی دارد، تصریح کرد: در جنگ تمام عیار با جبهه استکبار قرار داریم و در جنگ اقتصادی هر کسی به فراخور توان خود باید هزینه کند که بسیج سازندگی در این عرصه پیشگام است.

زهرایی گفت: در راستای تصویب طرح‌های محرومیت‌زدایی و عمرانی، ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی برنامه‌ریزی شد و امروز در آغاز هفته جهاد خدمت‌رسانی به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور اظهار کرد: خراسان‌رضوی ۹ تیم جهادی دارد و قدمت آن نیز بسیار بالاست و عصر امروز با حضور در شهرستان بردسکن، پروژه‌های آب‌رسانی و آسفالت «شهرآباد» و ۱۵ روستای اطراف را به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: یک‌هزار و ۱۰۲ پروژه حوزه مسکن، ۶۲ پروژه آسفالت و اصلاح معابر، ۸۵ پروژه آب‌رسانی، ۳۸ پروژه آب و کشاورزی و یک هزار و ۵۳۱ پروژه مرمت مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی به بهره‌برداری خواهد رسید.مجموعه‌های کمیته امداد، جهاد کشاورزی، استانداری، آب و فاضلاب و بنیاد مسکن ما را در این امر مهم یاری رسانده‌اند که از تمامی این دستگاه‌ها تقدیر می‌کنیم.

زهرایی بیان کرد: برای سال ۱۴۰۳ و از محل تبصره ۲ تسهیلات اشتغال‌زایی مجلس، مبلغ ۳.۲ همت برای پروژه‌های محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی در نظر گرفته شده است.

کد خبر 6095155

دیگر خبرها

  • حکم 10 ساله محرومیت هوادار سپاهان؛ رسیدگی قضایی به تخلف در دادسرا
  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم
  • بسیج پربرکت‌ترین نهاد انقلاب است
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد
  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل